SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
ik zie het ja, belachelijk. Dan doe je de voorrondes wel met meer heats, en de finale laat je dan op één heat neerkomen..... doe dan of alles één heat, of steeds meer heats per ronde.... maar dit is raar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
slaat nergens op dat die finale maar 1 run is imogeluk dan veel te belangrijk.
nah, kan best wel bij de spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Leuke sport wel BMX, al vloekt het helemaal bij de Spelen imo, meer iets voor de X-Games.
lees net dat normaal de halve finale enzo ook maar 1 run is, maar ze het voor de os hebben aangepast.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik zie het ja, belachelijk. Dan doe je de voorrondes wel met meer heats, en de finale laat je dan op één heat neerkomen..... doe dan of alles één heat, of steeds meer heats per ronde.... maar dit is raar.
[..]
nah, kan best wel bij de spelen.
Gewoon op de fiets blijven zitten in de laatste heat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Vd Biezen start altijd als beste, wat een baas en dan rustig uitrijden naar tweede plaats. Finale al bijna zeker.
reed hij het rustig uit? volgens mij als je eerste 2 wint sowieso naar finale, dus lijkt me niet dat ie dan ingehouden heeft toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Vd Biezen start altijd als beste, wat een baas en dan rustig uitrijden naar tweede plaats. Finale al bijna zeker.
Hij nam niet echt risico voor 1e plek leek het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
reed hij het rustig uit? volgens mij als je eerste 2 wint sowieso naar finale, dus lijkt me niet dat ie dan ingehouden heeft toch?
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog wat transfers bekend of laat EA lekker op zich wachten?
Dit is een sport waar dit soort dingen ook kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:53 schreef OmniRocket het volgende:
nou, we hebben iemand in de finale van het BMX... en dat kan echt alle kanten op vanavond.
in de finale wel ja.... en daar refereerde ik half uurtje geleden al aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is een sport waar dit soort dingen ook kunnen gebeuren
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef OmniRocket het volgende:
5e plek... is niet slecht met val
echt een sport waar een bradbury kampioen kan worden
quote:
quote:
Volgens de BMX'er in de studio worden ze 1 en 2quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:17 schreef OmniRocket het volgende:
de NOS heeft alweer gezegd dat we er een medaille bij gaan krijgen?NOS
wtf, ziek begin ook ineensquote:
alleen maar door die neppe baan 8quote:
begrijp dat dat door z'n laatste run kwam, eigen schuld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen maar door die neppe baan 8
maar hij was alsnog 2e in die halve finale dus lijkt me dan niet dat je in de finale in die kutbaan moet starten als het alleen met die posities te maken heeft. raar manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
begrijp dat dat door z'n laatste run kwam, eigen schuld.
link....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
De Balotelli celebration zit in FIFA13![]()
als Gerrit er niet is voor de compoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar hij was alsnog 2e in die halve finale dus lijkt me dan niet dat je in de finale in die kutbaan moet starten als het alleen met die posities te maken heeft. raar man
clubs dan maar?
quote:
kquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als Gerrit er niet is voor de compo
zou wel grappig zijn, dat je je shirtje uit kan trekkenquote:
de postduif is er niet... clubs dan maar.quote:
Zou wel geniaal zijn ja, zullen er wel veel spelers zijn die net zo dom zijn als Guidetti en uit enthousiasme rood pakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn, dat je je shirtje uit kan trekkenen dan geel krijgen
ok, kom eraanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
de postduif is er niet... clubs dan maar.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn, dat je je shirtje uit kan trekkenen dan geel krijgen
dat had ik net ook.. kwam goed weg dat ik geen tegengoal kreeg bij paar counter, maar uiteindelijk wel gewonnen... dan blijf je op die deur rammen, tot er een gaatje in komt.... maar dan moet je veel rammen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:50 schreef Toefjes het volgende:
I heb de shhh celebration gedaanNare tegenstander, 5 atb, vlak voor tijd de 1-0 erin kunnen krijgen met Aguero, maar wat een vervelende schaakwedstrijden zijn dat zeg.
en elke counter is gevaarlijk dus moet je ook nog dik je best doen verdedigend. kut potjes zijn datquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dat had ik net ook.. kwam goed weg dat ik geen tegengoal kreeg bij paar counter, maar uiteindelijk wel gewonnen... dan blijf je op die deur rammen, tot er een gaatje in komt.... maar dan moet je veel rammen...
Inderdaad manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
12-9 bij Rusland - Spanje (basketbal) na Q1. Wat absurd slecht is dit..wtf
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Right about now
the funk soul brother
check it out now
the funk soul brother
Je hebt die zinnen gewoon gekopieerd en geplakt bij googlequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
The Rockafeller Skank tochh
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je hebt die zinnen gewoon gekopieerd en geplakt bij google![]()
En toen wist je dat het van The Rockafeller Skank was
99, toen was je 3...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Nummer ken ik van ver vroeger, Fifa 97 of 98 geloof ik
quote:
Ow, hahaha je weet nooitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Nummer ken ik van ver vroeger, Fifa 97 of 98 geloof ik
Ik snap jou ook wel hoor, maar ik ben pas later achter de naam van dat nummer gekomen, en sindsdien niet meer vergetenquote:
Aha ik snap hemquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik snap jou ook wel hoor, maar ik ben pas later achter de naam van dat nummer gekomen, en sindsdien niet meer vergeten
Pff. Toen was ik 7, herinner ik me weinig van..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
Zo weet ik nog heel goed dat AZ kampioen werd in 1981. De mooiste dag van mijn leven.
7? Ik dacht dat je net 20 wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. Toen was ik 7, herinner ik me weinig van..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. Toen was ik 7, herinner ik me weinig van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Nop. Werkt niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Werkt die link naar de opstelling van Emmen - Dordt bij jullie?
http://nos.infostradaspor(...)=2&rnd=1344619069629
Zo ja, heeft iemand een printscreen/puush voor me. Werkt hier niet in 2 browsers.
404 no workquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Werkt die link naar de opstelling van Emmen - Dordt bij jullie?
http://nos.infostradaspor(...)=2&rnd=1344619069629
Zo ja, heeft iemand een printscreen/puush voor me. Werkt hier niet in 2 browsers.
Dubstepquote:
www.last.fm/user/rhahyrionquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Nou, weet iemand nog goeden muziek? Ik sta open voor alles behalve dubstep, hardcore en heavy metal.
Vieze haterquote:
Drum n Bass dan?quote:
Dat heeft een redenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En maar zeggen dat hij financieel krap zit
Kut goal jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:41 schreef OmniRocket het volgende:
wat een goedkope 3-1 (wel verdiend na die bal op de paal)
Zitten een aantal festivals tussen, maar ik ga redelijk vaak iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef Rijst het volgende:
Gast, jij gaat vaak naar concerten
-lap tekst verwijderd-
hmm, wat maakt jou content beter dan die van anderen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik zo'n Elgato ding ga halen trouwens
Vind het gewoon leuk om te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm, wat maakt jou content beter dan die van anderen dan?als je nou goed in fifa was ofzo.. no offense overigens ;p
maar grote investering man
$200,- is niets voor paps.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm, wat maakt jou content beter dan die van anderen dan?als je nou goed in fifa was ofzo.. no offense overigens ;p
Zonde dat jij het niet kan betalen hè?quote:
Als je had opgelet op mijn posts, had je kunnen weten dat ik nog zo'n 300 uur heb staan bij mijn baas. Ik kan het makkelijk betalen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde dat jij het niet kan betalen hè?
weet ik niet, was wel mijn uitwedstrijd naar mijn meningquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar leuke potjes![]()
2-1 was al genoeg toch?
2-1 was genoeg dus ja....quote:Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Nou, chapeau.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je had opgelet op mijn posts, had je kunnen weten dat ik nog zo'n 300 uur heb staan bij mijn baas. Ik kan het makkelijk betalen.
hmm ok, denk dat je spijt gaat krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om te doen
Tja, 186 euro is 'ie
Ik voel me aangesproken. Maar je hebt wel gelijk. Kijken of ik er volgend jaar nog wat mee doe en dan anders gai k hem verkopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nou, stop met praten en koop zo'n ding dan. Ik ben benieuwd naar je s1cke sKill$ man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, chapeau.
Ik heb 0 uur staan, en ik heb geen baas.
En toch kan ik het betalen.
Doe je er zo weinig mee dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Maar je hebt wel gelijk. Kijken of ik er volgend jaar nog wat mee doe en dan anders gai k hem verkopen
maar jij bent al wat beter, en dan zijn die livestreams ookw eer wat leuker om te kijken enzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Maar je hebt wel gelijk. Kijken of ik er volgend jaar nog wat mee doe en dan anders gai k hem verkopen
Daar ben je trots op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, chapeau.
Ik heb 0 uur staan, en ik heb geen baas.
En toch kan ik het betalen.
Toch weer 300 nutteloze uren in du pocket tochquote:
De kraker van het zuiden. Willem 2 - NACquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Komen er nog wat leuke wedstrijden vanavond? Dames hockeyfinale toch?
Als ik ga 3 wedstrijden nog geen mooie goal heb gemaakt dan stop ik met opnemen. En dan wanneer m'n PVR niet aanstaat maak ik soms wel mooie goalsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar jij bent al wat beter, en dan zijn die livestreams ookw eer wat leuker om te kijken enzo
Oh ja.. eredivisiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De kraker van het zuiden. Willem 2 - NAC
en finale hockey idd
Dat denk jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh ja.. eredivisie
Hey Ajacieden, zondag staan WIJ al 3 punten voor op Feyenoord!
hahah dat is wel klote altijd ja. Live commentaar is lastig iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik ga 3 wedstrijden nog geen mooie goal heb gemaakt dan stop ik met opnemen. En dan wanneer m'n PVR niet aanstaat maak ik soms wel mooie goals![]()
Livecommentary ga ik nooit doen op mijn stream. Ik hou er niet van om tegen m'n computer te praten
Hangt ervanaf!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel werkt een advocaatje eigenlijk per week?
Ik heb 100¤ op winst Utrecht gezet. Let's jinx it!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh ja.. eredivisie
Hey Ajacieden, zondag staan WIJ al 3 punten voor op Feyenoord!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/131276780
1-3 bij Gerrit tegen mij
trouwens dat ik daar de bal verover is zo'n beetje het enige duel in de 2 wedstrijden dat ik won.quote:
dat is wel een kutgoal jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/131276780
1-3 bij Gerrit tegen mij
Tsja, zo gaat het zondag ook. Utrecht krijgt pakkiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
trouwens dat ik daar de bal verover is zo'n beetje het enige duel in de 2 wedstrijden dat ik won.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |