SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
ik zie het ja, belachelijk. Dan doe je de voorrondes wel met meer heats, en de finale laat je dan op één heat neerkomen..... doe dan of alles één heat, of steeds meer heats per ronde.... maar dit is raar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
slaat nergens op dat die finale maar 1 run is imogeluk dan veel te belangrijk.
nah, kan best wel bij de spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Leuke sport wel BMX, al vloekt het helemaal bij de Spelen imo, meer iets voor de X-Games.
lees net dat normaal de halve finale enzo ook maar 1 run is, maar ze het voor de os hebben aangepast.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik zie het ja, belachelijk. Dan doe je de voorrondes wel met meer heats, en de finale laat je dan op één heat neerkomen..... doe dan of alles één heat, of steeds meer heats per ronde.... maar dit is raar.
[..]
nah, kan best wel bij de spelen.
Gewoon op de fiets blijven zitten in de laatste heat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Vd Biezen start altijd als beste, wat een baas en dan rustig uitrijden naar tweede plaats. Finale al bijna zeker.
reed hij het rustig uit? volgens mij als je eerste 2 wint sowieso naar finale, dus lijkt me niet dat ie dan ingehouden heeft toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Vd Biezen start altijd als beste, wat een baas en dan rustig uitrijden naar tweede plaats. Finale al bijna zeker.
Hij nam niet echt risico voor 1e plek leek het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
reed hij het rustig uit? volgens mij als je eerste 2 wint sowieso naar finale, dus lijkt me niet dat ie dan ingehouden heeft toch?
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog wat transfers bekend of laat EA lekker op zich wachten?
Dit is een sport waar dit soort dingen ook kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:53 schreef OmniRocket het volgende:
nou, we hebben iemand in de finale van het BMX... en dat kan echt alle kanten op vanavond.
in de finale wel ja.... en daar refereerde ik half uurtje geleden al aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is een sport waar dit soort dingen ook kunnen gebeuren
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef OmniRocket het volgende:
5e plek... is niet slecht met val
echt een sport waar een bradbury kampioen kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |