De Twingo 133 is best een tof dingquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit nu ergens langs de A2 in de zon![]()
Moet zeggen dat ik de Twingo veel fijner vind rijden dan de 500 trouwens. Ruimer, rijdt iets strakker en de semi-automaat is iets minder slecht (nog steeds slecht hoor). Denk dat de Twingo handgeschakeld en met een andere motor dan het 1.2je best een leuke auto zou zijn.
nouja ligt er natuurlijk aan wat voor klant. als het een heel nieuwe is die ik nog nooit heb gereden dan wel heel pak, ex stropdas uiteraard want dat boeit niemand. als t iemand is die ik vaker heb gereden kun je ook best zonder colbert (afhankelijk van de klant uiteraard) , evt onder het mom 'hij ligt bij de stomerij'quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Niet strak in pak dus? Ik moet morgen ook rijden, zal ik dan zonder stropdas kunnen? Maar wel met jasje lijkt mij?
Geen zin om morgen het bovenste knoopje van mn overhemd dicht te doen en een strak getrokken stropdas.
Waarschijnlijk ligt die collegekaart nu echt al wel op de mat hoor. Ik heb 'm al een paar weken. En anders maken ze daar indd geen probleem van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:55 schreef Croissant.fr het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden :-). Ik zal easyway mailen over mijn collegekaart.
Ik heb op 8 augustus gesolliciteerd via de website van easyway als hiker, en de dag erna ben ik door JvK gebeld. Het kan zijn dat ze schiften op leeftijd, hoe lang in bezit van rijbewijs en de wachtlijst zo sorteren.Da is ook maar een gok hoor. Ik ben vrouw, 21 en heb sinds 2,5 jaar (in december 3) mijn rijbewijs.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef Mandarijntjee het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat jij de volgende dag gelijk bent gebeld? Wanneer heb je precies gesolliciteerd?
Ik heb 6 weken geleden gesolliciteerd voor regio Utrecht, en 2 weken geleden nog een sollicitatie gedaan voor regio Amsterdam, maar heb nog steeds niks van ze gehoord.
Haha alles voor de uren hè:p Maar dat is wel intens kut...quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef Shefkee het volgende:
Guess what, tweede rit gaat ook niet door. Uurtje of 9 mogen ov'en vandaag.
Volgens mij heeft AR geen privéchauffeurs.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef RobinhoAjax het volgende:
Als je bij AR ook PC-werk wil doen (heb meer dan een jaar mijn rijbewijs), moet ik daarvoor dan de planning bellen om dat aan te geven of moet je dan apart solliciteren oid?
Zeker? Want er zijn verschillende pagina's voor Hikers en Chauffeurs.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:36 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Volgens mij heeft AR geen privéchauffeurs.
Tja dat is waar. Jammer, want het is wel eens leuk voor de verandering.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:57 schreef Fleauris het volgende:
Ja ik zag het staan, maar de omschrijving bij beide functies zegt niets over het vervoeren van personen, alleen over transport van de auto en bij Hiker het schoonmaken/aftanken van de auto.
AR en direct mailen? Dat kan toch helemaal niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Jammer, want het is wel eens leuk voor de verandering.
Morgen helaas, net als vandaag, nog geen ritje. een 207 vanuit Den Haag naar Oosterhout brengenZe hebben me er niet eens voor gebeld, maar gewoon gelijke gemaild
Hoezo? Als ze mij bellen krijg ik altijd het mailtje binnen terwijl ze ophangen zo ongeveer. Maar nu zonder te bellen heb ik alleen een keer meegemaakt toen ik al bij het bedrijf waar ik vestigingswerk zou gaan doen een afspraak had gemaaktquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
AR en direct mailen? Dat kan toch helemaal niet?
Je krijgt je mailtje inderdaad wel snel als ze je bellen. Maar ik had het over dat ze mailen zonder eerst te bellen. Bij mij is het 1 keer voorgekomen dat ik een mailtje kreeg zonder een belletje vooraf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Hoezo? Als ze mij bellen krijg ik altijd het mailtje binnen terwijl ze ophangen zo ongeveer. Maar nu zonder te bellen heb ik alleen een keer meegemaakt toen ik al bij het bedrijf waar ik vestigingswerk zou gaan doen een afspraak had gemaakt
PC gaat bij AR via De Nieuwe Koetsiersquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Zeker? Want er zijn verschillende pagina's voor Hikers en Chauffeurs.
http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/2/Chauffeurs
http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/1/Hikers
Oke, daar heeft iemand inderdaad wel eens over verteld tijdens een dagje vestigingswerk. Wist niet dat het ook bij AR hoort.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
PC gaat bij AR via De Nieuwe Koetsiers![]()
Volgens mij is het alleen voor senioren, maar laatst hoorde ik ergens dat ze ook een proef met studenten wilden doen.
Dus de planning bellen lijkt me een goed idee, laat even weten wat ze zeggen!
Nice dan heb jij die rit gekaapt! Ik zou hem krijgen als niemand uit GR zou bellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vanavond nog een wisseltje Groningen - Cuijk - Groningen (van FB). Ik ga er maar op de fiets heen want om 22.00 van een industrieterrein afkomen is drama met het OV. De 1e auto (punto) staat sinds 14 augustus op naam.
Had ik gisterochtend ook. Was 5 minuten te laat, anders was het vechten om wie dat ding mee mocht nemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef MG_13 het volgende:
Wat bleek nou?
Het hoofdkantoor had zelf transport geregeld, en de leasemaatschappij had de opdracht aan EW gegeven zonder daar het hoofdkantoor van dat Duitse automerk over in te lichten. Er kwamen dus 2 chauffeurs om 1 auto op te halen en de auto was net weg...![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik nog een keer een compenserende rit krijg.
Haha lijkt me een hele leuke situatie.. tenzij je er zelf in staat natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Had ik gisterochtend ook. Was 5 minuten te laat, anders was het vechten om wie dat ding mee mocht nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |