abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:50:09 #181
182073 invine
blablabla etc.
pi_115778848
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit nu ergens langs de A2 in de zon :P
Moet zeggen dat ik de Twingo veel fijner vind rijden dan de 500 trouwens. Ruimer, rijdt iets strakker en de semi-automaat is iets minder slecht (nog steeds slecht hoor :D ). Denk dat de Twingo handgeschakeld en met een andere motor dan het 1.2je best een leuke auto zou zijn.
De Twingo 133 is best een tof ding :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115779133
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Niet strak in pak dus? Ik moet morgen ook rijden, zal ik dan zonder stropdas kunnen? Maar wel met jasje lijkt mij?
Geen zin om morgen het bovenste knoopje van mn overhemd dicht te doen en een strak getrokken stropdas. :')
nouja ligt er natuurlijk aan wat voor klant. als het een heel nieuwe is die ik nog nooit heb gereden dan wel heel pak, ex stropdas uiteraard want dat boeit niemand. als t iemand is die ik vaker heb gereden kun je ook best zonder colbert (afhankelijk van de klant uiteraard) , evt onder het mom 'hij ligt bij de stomerij'
pi_115780366
Mooi, werk morgen. Opel Combo naar Houten, vandaar met A4 naar Zwolle en bij dat adres een andere A4 een paar km verderop in Zwolle brengen. Prima dus, al denk ik niet heel veel uur door weinig OV.
pi_115780724
Zit nu in de bus, volgens mij staat de verwarming aan :')
pi_115780761
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:55 schreef Croissant.fr het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden :-). Ik zal easyway mailen over mijn collegekaart.
Waarschijnlijk ligt die collegekaart nu echt al wel op de mat hoor. Ik heb 'm al een paar weken. En anders maken ze daar indd geen probleem van.
pi_115780786
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef Mandarijntjee het volgende:

[..]

Hoe kan het nou dat jij de volgende dag gelijk bent gebeld? Wanneer heb je precies gesolliciteerd?
Ik heb 6 weken geleden gesolliciteerd voor regio Utrecht, en 2 weken geleden nog een sollicitatie gedaan voor regio Amsterdam, maar heb nog steeds niks van ze gehoord.
Ik heb op 8 augustus gesolliciteerd via de website van easyway als hiker, en de dag erna ben ik door JvK gebeld. Het kan zijn dat ze schiften op leeftijd, hoe lang in bezit van rijbewijs en de wachtlijst zo sorteren.Da is ook maar een gok hoor. Ik ben vrouw, 21 en heb sinds 2,5 jaar (in december 3) mijn rijbewijs.

@maxmin thanks! Ik ga ze toch even mailen, wel zo netjes.
pi_115782109
Guess what, tweede rit gaat ook niet door. Uurtje of 9 mogen ov'en vandaag.
pi_115782452
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef Shefkee het volgende:
Guess what, tweede rit gaat ook niet door. Uurtje of 9 mogen ov'en vandaag.
Haha alles voor de uren hè:p Maar dat is wel intens kut...
pi_115785833
Helaas ben ik nog niet terug gebeld. Hopelijk komt het nog wel :)
pi_115785835
Zo, voor morgen 2 ritten, Eastermar-Amsterdam (Belbus, joepie!) en Amsterdam-Barneveld. Mooi wat uurtjes lijkt me zo.
pi_115786302
Als je bij AR ook PC-werk wil doen (heb meer dan een jaar mijn rijbewijs), moet ik daarvoor dan de planning bellen om dat aan te geven of moet je dan apart solliciteren oid?
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:44:56 #192
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115787481
Morgen Groningen - Elburg - Breda, twee keer in een 5008.
#26 || Luciano da Silva
pi_115789366
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef RobinhoAjax het volgende:
Als je bij AR ook PC-werk wil doen (heb meer dan een jaar mijn rijbewijs), moet ik daarvoor dan de planning bellen om dat aan te geven of moet je dan apart solliciteren oid?
Volgens mij heeft AR geen privéchauffeurs.
pi_115789715
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:36 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Volgens mij heeft AR geen privéchauffeurs.
Zeker? Want er zijn verschillende pagina's voor Hikers en Chauffeurs.

http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/2/Chauffeurs
http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/1/Hikers
pi_115789982
Ja ik zag het staan, maar de omschrijving bij beide functies zegt niets over het vervoeren van personen, alleen over transport van de auto en bij Hiker het schoonmaken/aftanken van de auto.
pi_115790149
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:57 schreef Fleauris het volgende:
Ja ik zag het staan, maar de omschrijving bij beide functies zegt niets over het vervoeren van personen, alleen over transport van de auto en bij Hiker het schoonmaken/aftanken van de auto.
Tja dat is waar. Jammer, want het is wel eens leuk voor de verandering.

Morgen helaas, net als vandaag, nog geen ritje. een 207 vanuit Den Haag naar Oosterhout brengen :) Ze hebben me er niet eens voor gebeld, maar gewoon gelijke gemaild

[ Bericht 14% gewijzigd door RobinhoAjax op 20-08-2012 18:35:05 ]
pi_115792998
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Tja dat is waar. Jammer, want het is wel eens leuk voor de verandering.

Morgen helaas, net als vandaag, nog geen ritje. een 207 vanuit Den Haag naar Oosterhout brengen :) Ze hebben me er niet eens voor gebeld, maar gewoon gelijke gemaild
AR en direct mailen? Dat kan toch helemaal niet? :P
  maandag 20 augustus 2012 @ 19:33:31 #198
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_115793626
Vandaag ff een auto afgeleverd, maar meneer wilde eerst de schades checken.

Opeens hoor ik hem zeggen: Kan die ook starten?

ik keek hem serieus zo aan ---> :')
pi_115793891
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

AR en direct mailen? Dat kan toch helemaal niet? :P
Hoezo? Als ze mij bellen krijg ik altijd het mailtje binnen terwijl ze ophangen zo ongeveer. Maar nu zonder te bellen heb ik alleen een keer meegemaakt toen ik al bij het bedrijf waar ik vestigingswerk zou gaan doen een afspraak had gemaakt
pi_115795336
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Hoezo? Als ze mij bellen krijg ik altijd het mailtje binnen terwijl ze ophangen zo ongeveer. Maar nu zonder te bellen heb ik alleen een keer meegemaakt toen ik al bij het bedrijf waar ik vestigingswerk zou gaan doen een afspraak had gemaakt
Je krijgt je mailtje inderdaad wel snel als ze je bellen. Maar ik had het over dat ze mailen zonder eerst te bellen. Bij mij is het 1 keer voorgekomen dat ik een mailtje kreeg zonder een belletje vooraf.
pi_115800007
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Zeker? Want er zijn verschillende pagina's voor Hikers en Chauffeurs.

http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/2/Chauffeurs
http://www.parttimechauffeur.nl/Vacatures/1/Hikers
PC gaat bij AR via De Nieuwe Koetsiers ;)
Volgens mij is het alleen voor senioren, maar laatst hoorde ik ergens dat ze ook een proef met studenten wilden doen.
Dus de planning bellen lijkt me een goed idee, laat even weten wat ze zeggen!
pi_115802631
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

PC gaat bij AR via De Nieuwe Koetsiers ;)
Volgens mij is het alleen voor senioren, maar laatst hoorde ik ergens dat ze ook een proef met studenten wilden doen.
Dus de planning bellen lijkt me een goed idee, laat even weten wat ze zeggen!
Oke, daar heeft iemand inderdaad wel eens over verteld tijdens een dagje vestigingswerk. Wist niet dat het ook bij AR hoort.
pi_115814741
Helaas geen werk gekregen voor vandaag :(
pi_115815040
eindelijk weer eens een dagje werken morgen. beetje kut dat vanavond de inkomfeesten zijn in maastricht en ik dus redelijk laat in bed zal liggen maargoed.. morgen de hele dag een lexus GS300 rondrijden, met 280 pk op de achterwieltjes dus :)
pi_115815753
Kwam ik gister op het afhaaladres van m'n 2e rit, ik had er zin in want het zou een leuke auto worden.

Ik moest naar het Nederlandse hoofdkantoor van een zeker Duits automerk uit München om daar een demo-auto op te halen. Ik zeg dat dus, maar ze wisten er niks van. :|W Ze gingen even bellen binnen het kantoor, wel met 4 mensen gebeld, en die wisten allemaal van niks. Toen heb ik EW gebeld dat niemand iets van die opdracht scheen te weten. EW ging de leasemaatschappij bellen, en de balie ook.

Na een half uur gewacht te hebben en talloze telefoontjes van mij, EW, de leasemaatschappij en de balie, wisten we eindelijk om welke auto het ging en welke persoon er vanaf zou moeten weten. Het zou gaan om een Active E, een volledig elektrische BMW. Dus een bijzondere auto!!! :D Die persoon werd gebeld maar was in gesprek. }:| Maar ik kon naar een ander persoon die de auto wel aan mij zou kunnen geven. Ik mocht dus naar het wagenpark lopen en daar het kantoortje binnen, ik denk denk dus mooi nu kan ik in een Active E gaan rijden! :D

Kom ik daar blijkt de persoon die de auto aan mij zou geven er niks van te weten... |:( |:( ZUCHT!
Ik dacht dat de balie ook met die persoon had gebeld, maar blijkbaar niet. Toen bleek dat er al een Active E was opgehaald voor transport dat ze zelf geregeld hadden. Dus EW weer gebeld, die weer de leasemaatschappij ging bellen.

Na weer een half uur gewacht te hebben en totaal dus een uur werd ik opgebeld dat ik geen auto meer hoefde te transporteren... ;( :'( :'( :'(

Wat bleek nou?

Het hoofdkantoor had zelf transport geregeld, en de leasemaatschappij had de opdracht aan EW gegeven zonder daar het hoofdkantoor van dat Duitse automerk over in te lichten. Er kwamen dus 2 chauffeurs om 1 auto op te halen en de auto was net weg... :'( :'( :'(

Hopen dat ik nog een keer een compenserende rit krijg. :P
pi_115815949
Vanavond nog een wisseltje Groningen - Cuijk - Groningen (van FB). Ik ga er maar op de fiets heen want om 22.00 van een industrieterrein afkomen is drama met het OV. De 1e auto (punto) staat sinds 14 augustus op naam.
pi_115816024
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vanavond nog een wisseltje Groningen - Cuijk - Groningen (van FB). Ik ga er maar op de fiets heen want om 22.00 van een industrieterrein afkomen is drama met het OV. De 1e auto (punto) staat sinds 14 augustus op naam.
Nice dan heb jij die rit gekaapt! Ik zou hem krijgen als niemand uit GR zou bellen :P
pi_115816233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef MG_13 het volgende:
Wat bleek nou?

Het hoofdkantoor had zelf transport geregeld, en de leasemaatschappij had de opdracht aan EW gegeven zonder daar het hoofdkantoor van dat Duitse automerk over in te lichten. Er kwamen dus 2 chauffeurs om 1 auto op te halen en de auto was net weg... :'( :'( :'(

Hopen dat ik nog een keer een compenserende rit krijg. :P
Had ik gisterochtend ook. Was 5 minuten te laat, anders was het vechten om wie dat ding mee mocht nemen :P
pi_115817618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Had ik gisterochtend ook. Was 5 minuten te laat, anders was het vechten om wie dat ding mee mocht nemen :P
Haha lijkt me een hele leuke situatie.. tenzij je er zelf in staat natuurlijk
pi_115818263
Ik heb ook 1 keer gehad dat er iemand anders stond voor dezelfde auto. Diegene was net een paar minuten eerder aangekomen en die zat buiten te wachten, omdat een medewerker de auto zou voorrijden, dus dat was inderdaad een leuke situatie :D
Zeker omdat ik van EW ben en die andere persoon van AR was :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')