Een auto uit 't zuiden ophalen is iets waar ik ook de hele zomer al op hoop. Maar dan moet je gewoon super veel geluk hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef S-RS het volgende:
Heb jij even mazzel!
Auto ophalen uit Italië is ook niet mis!
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef S-RS het volgende:
Heb jij even mazzel!
Auto ophalen uit Italië is ook niet mis!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef S-RS het volgende:
Tering dit geloof je toch niet. Was net met m'n telefoon aan het kutten. En werd gebeld maar was uiteraard net van plan om op de plek te drukken waar je ook mee ophangt als je wordt gebeld. Direct terug gebeld maar ze hadden al een ander. *#^$*#^#*
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef S-RS het volgende:
Tering dit geloof je toch niet. Was net met m'n telefoon aan het kutten. En werd gebeld maar was uiteraard net van plan om op de plek te drukken waar je ook mee ophangt als je wordt gebeld. Direct terug gebeld maar ze hadden al een ander. *#^$*#^#*
Wat een gezeik. Waarom regelt EW zelf niet al die telefoontjes even voor je? Het is toch nooit de bedoeling dat de chauffeur met al die partijen zit te bellen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
Mijn derde rit vandaag werd dus geannuleerd. Ik moest een Crafter ophalen bij onze grote vrienden van de post. Daar aangekomen werd ik geconfronteerd met een leeg terrein en niemand die op de bel reageerde. Toevallig kwam er net iemand aangereden van het naastliggende bedrijf, dus aan die man even gevraagd of dat het terrein van de post was. Antwoord: tot een week geleden wel ja, maar ze zijn verhuisd.
Ik had dus een oud adres gekregen. EW bellen, wachten op antwoord en uiteindelijk het telefoonnummer gekregen van de CP, maar geen nieuw adres. Dus ik die CP bellen (nummer stond niet in de ritinfo), maar die nam niet op. Weer EW gebeld, die vonden het handiger om me het nummer van ER te geven (onze favoriete verhuurder ja) zodat ik rechtstreeks met hun kon praten. Dus die opgebeld, die zouden de CP even mobiel bellen. Na weer een tijdje wachten bleek dat desbetreffende Crafter al was opgehaaldDus na 3 kwartier wachten en bellen kon ik weer terug naar huis.
Andere ritten gingen vlekkeloos en ik was weer eens in Almere, voor het eerst dit kalenderjaar pas
Wij krijgen er tenminste nog íets van terug, 35 cent per rit ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:12 schreef MuurStraat het volgende:
Ik laat mijn baas dat soort dingen altijd oplossen inderdaad. Ga niet mijn hele belbundel erdoorheen rammen, krijg ik immers niets van terug.
Niet slecht!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook alweer gebeld voor morgen. Vlaardingen - Leiden met een Audi A6 en Leiderdorp - Meerkerk met een Volvo S60.
Die kun je ook printen toch? Ik heb trouwens voor weekend ritten ook gewoon een foto gemaakt van het scherm. Dat was geen probleem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef maxmin het volgende:
[..]
Wat ik overigens vaak doe is op de kaartenautomaat mn transactieoverzicht bekijken en daar een foto van maken. Vervolgens in paint even omcirkelen welke transacties voor welke rit zijn en dan dat opsturen. Ik hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen. Na een week wachten op dat online overzicht weet ik het echt allemaal niet meer....
Ik denk dat dat nu niet meer genoeg is, zo'n foto voldoet denk ik niet aan de voorwaarden van de belastingdienst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:20 schreef S-RS het volgende:
[..]
Die kun je ook printen toch? Ik heb trouwens voor weekend ritten ook gewoon een foto gemaakt van het scherm. Dat was geen probleem.
Oh ja, dat moet tegenwoordig voor de belastingdienst... Dat was ik even vergeten en zou idd wel eens verkeerd kunnen zijn nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu niet meer genoeg is, zo'n foto voldoet denk ik niet aan de voorwaarden van de belastingdienst.
Qbuzz zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Op één busreis na is mijn chipkaartoverzicht nu wel bijgewerkt. Ik dacht altijd dat dat 's nachts gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |