New Kids Nitro?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef Sands het volgende:
Aub 1 film waar Guus Meeuwis aan heeft meegewerkt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:34 schreef Desunoto het volgende:
Zal wel een Sinterklaasfilm zijn of zoiets?
quote:
quote:
quote:
quote:
RESPECT!quote:
Dat was toch duidelijk Naomiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:31 schreef Baszh het volgende:
Is dat die vrouw uit deadwood / caprica /the hunger games ?
Was je dat eerst niet aan het doen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:01 schreef Sands het volgende:
Curse of the Golden Flower?
Ik ben nu gewoon random aan het gokken
Leek me niet bepaald iets voor jouquote:
Het is 'm in ieder geval niet. Wel een generatiegenoot.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
lijkt een beetje op Peter Falk (beetje...)
Heel klein beetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
lijkt een beetje op Peter Falk (beetje...)
Jonger?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:24 schreef JayHovah het volgende:
Lijkt eerder op de jongere broer van Tommy Lee Jones
Dit moet een 80+ er zijn lijkt mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:24 schreef JayHovah het volgende:
Lijkt eerder op de jongere broer van Tommy Lee Jones
Ik zag er ook de blik van TLJ in hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef JayHovah het volgende:
Ok, in de categorie van missers verdien ik een punt!
Stand augustus:quote:
Neenee dat isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wie?
Om te beginnen, de standaard Sands hint
[..]
quote:Husky voice
quote:American actor of Ukrainian ancestry.
quote:According to a website honoring movie celebrities that flew in B-24s,burned his face severely while bailing out of a B-24 which was on fire during a training flight in Tucson in 1942 (that would probably have been the Davis-Monthan Army Air Corps base at that time) and after several surgeries was discharged in 1944. He is described as a "pilot in training".
quote:While an understudy to Marlon Brando in the Broadway production of "A Streetcar Named Desire," Brando, who was into athletics, rigged up a punching bag in the theater's boiler room and invitedto work out with him. One night,
threw a hard punch that missed the bag and landed square on Brando's nose. The star had to be hospitalized and understudy
created his own big break by going on for Brando.
's reviews as Stanley Kowalski helped get him a 20th Century-Fox contract.
quote:Was infamous in Hollywood for his Method-style acting, in a time when Marlon Brando was one of its few practitioners. Once, while filming a fight scene with Burt Lancaster,actually punched the unsuspecting Lancaster in the face. Tough guy Lancaster responded by socking
in the gut, causing him to vomit.
quote:Despite all of his film work,will forever be remembered for turning an Oscar acceptance speech into an uproarious display of his physical agility. While accepting his Oscar for Best Supporting Actor for
at the 64th Annual Academy Awards he commented on the casting directors thinking they can make a younger guy look older, while they wouldn't know that an old guy did this at nights: he then flopped down on the floor and began doing a series of one-handed push-ups, stood up, spoke calmly further, even adding a slightly risqué joke. Afterwards when he was asked about the stunt he simply said, "I didn't know what the hell else to do".
quote:His physical likeness inspired the appearance of DC Comics' super villain Darkseid who regularly fought Superman.
quote:Was Stephen King's choice of preference for the (similarly named, coincidentally or not) role of Jack Torrance in The Shining (1980).
quote:In the late 1930s and early 1940swas a professional boxer in the heavyweight class, fighting under the name Jack Brazzo. He won his first 15 fights, then enlisted in the military when World War II broke out. After the war he took up acting and never resumed his boxing career.
quote:The Professionals (1966)
Panic in the Streets (1950)
Alone in the Dark (1982)
The Big Knife (1955)
Il mercenario (1968)
quote:Batman (1989)
Tango & Cash (1989)
Young Guns (1988)
City Slickers (1991)
Shane (1953)
Le mépris (1963)
quote:
Ik had zijn voornaam al weggegeven hequote:
quote:
Die kwam uit in 2008.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef JayHovah het volgende:
Was Slumdog Millionaire toen niet de winnaar van beste film en regie?
quote:
quote:
Deze film stond pas nog in al die nieuwsberichten over Hoskins die parkinson heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoskins herkennen we heus wel SandsIk ken alleen geen film met hem en Caine
In degene die ik las stonden alleen andere filmsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze film stond pas nog in al die nieuwsberichten over Hoskins die parkinson heeft.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef ArtistA het volgende:
Uhmm... is dit Who Framed Roger Rabbit?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef ArtistA het volgende:
Maar dan niet de half getekende versie...?
quote:George, after getting out of prison, begins looking for a job, but his time in prison has reduced his stature in the criminal underworld. The only job he can find is to be a driver for Simone, a beautiful high-priced call girl, with whom he forms an at first grudging, and then real affection. Only Simone's playing a dangerous game, and when George agrees to help her, they both end up in a huge amount of trouble with Mortwell, the local kingpin.
quote:
5/7quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Robby87 het volgende:
Francis Ford Coppola
Gordon Willis
of wil je echt alleen acteurs/actrices
6/7quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef lamers het volgende:
Ow Mario Puzo en die gast van Criminal Minds Joe Manganello of zoiets?
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Robby87 het volgende:
Speelt the Ugly in Godather 3 ja? Toch maar eens zien.
Verwar hem blijkbaar met Alcide uit True Bloodquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Joe is goed, maar de achternaam kan nog wat werk gebruiken
quote:
quote:Accidentally fell off of her chair during her audition for the role of the klutzy princess in The Princess Diaries (2001). She was hired on the spot
quote:
misschien met een hint voor de titel dan:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Kan met geen mogelijkheid op die titel te komen. Ik heb m geloof ik zelfs op VHS..
quote:a collective term for offspring
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:22 schreef Baszh het volgende:
Maar met die hint kunnen we wel gokken.
The Children ?
quote:
quote:refused to smile in his last scene in the movie, so his ever-so-slight smile was added in post-production by a computer.
quote:
dg+1quote:
Sands +1quote:
1/8quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef Paardindewei het volgende:
The International
En ik weet zeker dat ik meer films met hem gezien maar ik kom er niet op
Nee joh, die zit op z'n mobiel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
als ik niet meteen reageer heeft sands er al 8 klaar staan
4/8quote:
Heb niet gezegd dat het niet mocht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:14 schreef Paardindewei het volgende:
Children of Men telt niet mee toch? Of mag dat ook?
5/8quote:
Sam +1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
beat the devil --- vooruit dan
killer elite
trust
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef wyccie het volgende:
Vincent#6
Father and Daughterte weinig votes
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:33 schreef The_Substitute het volgende:
Ah, shorts.
Alive in Johannesburg?#68
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Desunoto het volgende:
La Voyage dans La Lune natuurlijk ook#16
quote:
We zijn op de helft en nu komt Sands zeker met zijn lijstquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:37 schreef lamers het volgende:
Steamboat Willy?#55
One-Man Band?#40
Presto?#2 zelfs
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:41 schreef lamers het volgende:
Burn-Estaat er op een of andere vage manier niet bij, maar zou alsnog een te lage beoordeling hebben gehad.
Nah, die staan allemaal buiten de top 50.quote:
Dat is het duo inderdaad.quote:
Mochten ze willen. Dit was nog in een tijd dat dit soort clips nog niet de standaard waren en Jonze en Gondry nog geen clips maakten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:54 schreef wyccie het volgende:
Of iets van Spike Jonze en Michel Gondry.
Die titels weet ik niet. Heb er i.i.g. 1 gezien, waardoor ik Curse of The Wererabbit ben gaan kijken.quote:
Scorcese's clip van Bad (MJ) of John Landis' Thriller???quote:Mochten ze willen. Dit was nog in een tijd dat dit soort clips nog niet de standaard waren en Jonze en Gondry nog geen clips maakten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef wyccie het volgende:
Sorry dat ik dat ook maar durfde te denken.![]()
Maar één van de succesvolste videoclip aller tijden....dat is toch wel de RickRoll.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die titels weet ik niet. Heb er i.i.g. 1 gezien, waardoor ik Curse of The Wererabbit ben gaan kijken.
[..]
Scorcese's clip van Bad(MJ) of John Landis' Thriller???
nog 3 te gaanquote:
Ik mocht sam toch niet teleurstellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:16 schreef wyccie het volgende:
Jaja, Sands. We hebben er nog maar 3 nodig.
Frankenstein?quote:
Ik zei niet dat hij het monster wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Frankenstein?daar lijkt ie wel een beetje op
2/3quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
De Amerikaanse versie van Godzilla
Amerika maakte van de Godzilla films altijd een dub versie en daar stopte ze zelf stukken film tussen met de beste man. Hij zit ook in 2 van de Japanse films (zonder aanpassingen)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog wat hints?ik heb nog steeds geen idee wie het is, sterker nog ik weet niet eens wat je nou als 1e hebt goed gerekend
Hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Amerika maakte van de Godzilla films altijd een dub versie en daar stopte ze zelf stukken film tussen met de beste man. Hij zit ook in 2 van de Japanse films (zonder aanpassingen)
Godzilla, King of the Monsters en Godzilla (1985)
Ik had Godzilla al als 2 gerekendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Henou pik je gewoon een van de mogelijke antwoorden
De film uit 1954 die nog open staat is voor iedereen makkelijk. Hij ziet er daar wel uit alsof hij 50-60+ is, ook al is hij daar nog redelijk jong.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
ja maar king of the monsters zou 3 zijn toch
Dus een film waarin hij er niet uitziet zoals hij eruit ziet moet makkelijk zijn?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Sands het volgende:
[..]
De film uit 1954 die nog open staat is voor iedereen makkelijk. Hij ziet er daar wel uit alsof hij 50-60+ is, ook al is hij daar nog redelijk jong.
Inddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dus een film waarin hij er niet uitziet zoals hij eruit ziet moet makkelijk zijn?![]()
Zal zeker wel weer een van de hitchcocks ofzo zijn
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |