quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:41 schreef lamers het volgende:
Burn-Estaat er op een of andere vage manier niet bij, maar zou alsnog een te lage beoordeling hebben gehad.
Nah, die staan allemaal buiten de top 50.quote:
Dat is het duo inderdaad.quote:
Mochten ze willen. Dit was nog in een tijd dat dit soort clips nog niet de standaard waren en Jonze en Gondry nog geen clips maakten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:54 schreef wyccie het volgende:
Of iets van Spike Jonze en Michel Gondry.
Die titels weet ik niet. Heb er i.i.g. 1 gezien, waardoor ik Curse of The Wererabbit ben gaan kijken.quote:
Scorcese's clip van Bad (MJ) of John Landis' Thriller???quote:Mochten ze willen. Dit was nog in een tijd dat dit soort clips nog niet de standaard waren en Jonze en Gondry nog geen clips maakten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef wyccie het volgende:
Sorry dat ik dat ook maar durfde te denken.![]()
Maar één van de succesvolste videoclip aller tijden....dat is toch wel de RickRoll.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die titels weet ik niet. Heb er i.i.g. 1 gezien, waardoor ik Curse of The Wererabbit ben gaan kijken.
[..]
Scorcese's clip van Bad(MJ) of John Landis' Thriller???
nog 3 te gaanquote:
Ik mocht sam toch niet teleurstellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:16 schreef wyccie het volgende:
Jaja, Sands. We hebben er nog maar 3 nodig.
Frankenstein?quote:
Ik zei niet dat hij het monster wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Frankenstein?daar lijkt ie wel een beetje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |