Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jinx-TT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
leek mij ook niet. Ze hadden gewoon de fransen moeten volgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
Dat overstag gaan was niet echt handig volgens mij.![]()
Ik weet niet waarom ze naar links gingen als je weet dat de eerste keer rechts meer wind lag."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik snap vooral niet waarom ze niet gewoon de Fransen bleven volgen, aangezien ze die alleen maar hoefden te volgen en Brazilië niet te ver weg moesten laten lopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:26 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet waarom ze naar links gingen als je weet dat de eerste keer rechts meer wind lag.![]()
Jep.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef BobW het volgende:
Als de Fransen een boot inhalen is het ook gedaan toch?![]()
Voor Brazilië valt niets meer te halen. Die worden zeker 5e zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:31 schreef Nober het volgende:
Brazilië wil Nederland inhalen... geen idee waarom.![]()
Brons maar?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Feducie. Kun je dat eten?quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
NL draait straks ook aan de binnenkant, als BRA er voor bij wil moeten ze ook nog buitenom meer meters maken.![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Potverdriedubbeltjes wat spannend."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
nou super...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Oef.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Protest aantekenenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef Nober het volgende:
Kan de jury nog beslissen dat het slechtste resultaat goud oplevert in de medaille race?![]()
![]()
Netjes hoor. Goud, zilver en brons bij het zeilen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Wie kan dat verplichten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Ze komen toch niet vliegend terug, maar met de trein (NS=sponsor) maandag?![]()
Eerder schijnt Rick van der Ven al geweigerd te hebben om bij Mart aan tafel te gaan zitten.![]()
![]()
Nou zeg, geweldigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie kan dat verplichten?![]()
Eerder schijnt Rick van der Ven al geweigerd te hebben om bij Mart aan tafel te gaan zitten.Maar als hij zijn verhaal niet wil doen moet hij het vooral laten.
![]()
De hele equipe komt maandag thuis met de trein wat ik begrepen heb. Wat je met Mart bedoeld in dit verhaal, ontgaat me in deze even...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerder schijnt Rick van der Ven al geweigerd te hebben om bij Mart aan tafel te gaan zitten.Allemaal cabaretteketet!![]()
Zo'n trein is wel lekkerder dan een vliegtuig na een nachtje feesten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerder schijnt Rick van der Ven al geweigerd te hebben om bij Mart aan tafel te gaan zitten.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Kennerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gouden medaille verloren helaas. Laatste rakken waren niet best.![]()
![]()
Jouw scrabble-avonturen kunnen ons weinig boeien,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gouden medaille verloren helaas. Laatste rakken waren niet best.Géén kloon van tvlxd!![]()
Scrabble?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Jouw scrabble-avonturen kunnen ons weinig boeien,![]()
Hoe kan je nou zeggen dat ze goud hebben verloren? Tuurlijk telt goud, maar ze hadden wel erg sterk moeten varen om de Nieuw-Zeelanders het moeilijk te maken. Terecht goud voor die dames.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ga jij lekker ergens anders trollen vriend.![]()
Was toch al dagen niet meer mogelijk door een 16de plek als slechtste resultaat na het al wegstrepen van een 18de?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat ze goud hebben verloren? Tuurlijk telt goud, maar ze hadden wel erg sterk moeten varen om de Nieuw-Zeelanders het moeilijk te maken. Terecht goud voor die dames.
Cheryl Cole.![]()
Als je alleen naar de medalrace kijkt ja. Ik heb het nu even over het totaalplaatje. Met deze boot en de perfecte omstandigheden hebben we het goud laten liggen. Van Nieuw Zeeland mag je natuurlijk nooit verliezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat ze goud hebben verloren? Tuurlijk telt goud, maar ze hadden wel erg sterk moeten varen om de Nieuw-Zeelanders het moeilijk te maken. Terecht goud voor die dames.![]()
Dus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was toch al dagen niet meer mogelijk door een 16de plek als slechtste resultaat na het al wegstrepen van een 18de?
Cheryl Cole.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je alleen naar de medalrace kijkt ja. Ik heb het nu even over het totaalplaatje. Met deze boot en de perfecte omstandigheden hebben we het goud laten liggen. Van Nieuw Zeeland mag je natuurlijk nooit verliezen.![]()
![]()
Hoe moeilijk ze het de Nieuw-Zeelanders ook hadden gemaakt vandaag, goud zat er toch niet in?quote:
DUS DUS DUS DUS![]()
![]()
Volgens mij bitch je de verkeerde. Goud zat er niet in nee, dat was al een aantal dagen duidelijk. Dus mooi brons, de NZ waren gewoon veel constanter en sterker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe moeilijk ze het de Nieuw-Zeelanders ook hadden gemaakt vandaag, goud zat er toch niet in?
DUS DUS DUS DUS![]()
Berkhout staat toch wel opvallend scherp."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Berkhout is de grote toch?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik hoop dat ze nog even doorgaan samenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: