Ja, dat mag dus niet hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:27 schreef HupDuitslandHup het volgende:
ik wil gewoon dat ik fok leden op voetbal topic een gratis stream kan bezorgen door Live eredivisie te streaming
Dus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Ik heb Live eredivisie en Sport1 in mijn pakket,zodra er een livewedstrijd erop is die wel ik dan delen met fok leden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Ik heb Live eredivisie en Sport1 in mijn pakket,zodra er een livewedstrijd erop is die wel ik dan delen met fok leden.
HAndig! Hoeft maar 1 iemand het te nemen in nederland en voor de rest kunnen we het delenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:31 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
hoezo
waarom mag het niet ?
het is mijn abbonement
ik wil via mijn box naar internet streaming en daarvandaan wil leden van fok voorzien van voetbal en andere live sport.quote:
Daar heb je het toch al?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:31 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
hoezo
waarom mag het niet ?
het is mijn abbonement
Nou ja! Dan kunnen ze het eigenlijk wel gratis maken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
HAndig! Hoeft maar 1 iemand het te nemen in nederland en voor de rest kunnen we het delen
ja en jouw aanbieder verbiedt het om dit te doen....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:31 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
hoezo
waarom mag het niet ?
het is mijn abbonement
dat weet ik niet,ik heb niet naar hun gebeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ja en jouw aanbieder verbiedt het om dit te doen....
Het was geen vraag maar een mededelingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:35 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
dat weet ik niet,ik heb niet naar hun gebeld.
Dan lees je contract maar eens door... en weet je denk ook eens logisch naquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:35 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
dat weet ik niet,ik heb niet naar hun gebeld.
okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was geen vraag maar een mededeling
Dat is de conclusie van de aanbieder inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
ok
dus in conclusie het mag niet volgens jullie ?
TUURLIJK WEL!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
ok
dus in conclusie het mag niet volgens jullie ?
Ik denk dat ze professioneel genoeg zijn om niet heel flauw te worden tegen iemand met een beperking.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is de conclusie van de aanbieder inderdaad.
Maar je zou ze voor de grap eens moeten opbellen met die vraag.
Uiteraard moet je het dan wel even opnemen en met ons delen!
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze professioneel genoeg zijn om niet heel flauw te worden tegen iemand met een beperking.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
TS? Heb je nog een account of een broertje?
AH Personeelskorting
hahahahahhaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze professioneel genoeg zijn om niet heel flauw te worden tegen iemand met een beperking.
Ja dat is stream's doorgeven via Fok forum en dat zal ik niet doen,ik heb andere kanalen ervoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
TUURLIJK WEL!
Ik zou een bril aanschaffenKun je ook dit topic eens doorlezen
belangrijk bericht mbt livestreams!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
Ja dat is stream's doorgeven via Fok forum en dat zal ik niet doen,ik heb andere kanalen ervoor.
tja dan mag het ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
Ja dat is stream's doorgeven via Fok forum en dat zal ik niet doen,ik heb andere kanalen ervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |