Picsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:52 schreef Bendoe het volgende:
Op tussenstop in Orléans nu. Morgen naar de Atlantische kust tegen Spanje aan. De golven daar
met lightingbending ben je gelijk dood en et bloed kan je iemand nog alles laten doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vriend Lightningbending is beter dan Bloodbending
Als je goed doet ga je niet doodquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
met lightingbending ben je gelijk dood en et bloed kan je iemand nog alles laten doen?
Zuko ging toch ook niet doodquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
met lightingbending ben je gelijk dood en et bloed kan je iemand nog alles laten doen?
Tussenstop nu, morgen ben ik erquote:
Als je het goed doet ga je niet dood!quote:
ja anders had katara hem mond op mond moeten gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij wist zich er tegen te verweren
Wejoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Tussenstop nu, morgen ben ik er2 jaar geleden al een keer in de buurt geweest. Maar die golven, holy
Mijn vader was tegen 3 andere mannen aangesmeten door een zieke golf. 9 maanden erna nog last van zijn knie
Soms ook gewoon code rood = verboden te zwemmen, omdat de golven fewoon te ziek zijn
maar niet iedereen kan zich verwerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je het goed doet ga je niet dood!
Dat is bij bouw meester buurt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wat is dat?
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |