SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieronder staan een paar rapporten met de voortgang van de zaken die tot op heden (deels) zijn opgelost.
Zaak: Capuchon_jongen en zijn klonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, weet u nog enige zaken die het CSI: FOK! team op moet lossen, meld ze dan in dit topic.
Wilt u meehelpen met het oplossen van zaken, stuur dan bewijsstukken via dit topic.
Gr,
Het CSI: FOK! team
[ Bericht 3% gewijzigd door OegaBoegaBoogie op 12-08-2012 12:07:29 ]Tongring
Duideijk, OegaBoegaBoogie is een kloon van CJ en VOA.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Oerbeer het volgende:
- CJ en VOA beheersen beiden niet goed over de Nederlandse taal?
Pijnlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Oerbeer het volgende:
Staat er niet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Oerbeer het volgende:
Heel scherp, Oerbeer. Ze beheersen beiden de Nederlandse taal niet echt tot op de puntjes. Als je klaagt over de Nederlandse taal, zorg er dan voor dat je zelf geen fouten maakt, Oegabooga!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Oerbeer het volgende:
Jij maakt een fout in mijn usernamequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heel scherp, Oerbeer. Ze beheersen beiden de Nederlandse taal niet echt tot op de puntjes. Als je klaagt over de Nederlandse taal, zorg er dan voor dat je zelf geen fouten maakt, Oegabooga!
Het is allemaal wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Jij maakt een fout in mijn username
Typefouten had ik nog niet eens meegerekend, doelde meer op de dubbele betekenis van de TT.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:55 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Typen gaat niet vlekkeloos op m'n ipad...
Juist, nu zie ik hetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Typefouten had ik nog niet eens meegerekend, doelde meer op de dubbele betekenis van de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |