HJquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Straks maar ff bier halen. Wat zal ik nemen? Grafenwalder, Kanon of HJ?
geeft niet, wel eens vaker voor op aangesproken geweest terwijl ik niet eens rookte en alleen wallen hadquote:
FLquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
Nieuw topic. Nieuwe ronden nieuwe kansen. Misschien maandag haar milimeteren.
Nee, dat absoluut niet doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
gewoon opscheren aan de zijkant en dan zo n streepje erdoor heen met een armani petje en zonnebril
Dat ga ik dus echt nooit doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
gewoon opscheren aan de zijkant en dan zo n streepje erdoor heen met een armani petje en zonnebril
Lelijke kut petjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jawel gewoondeze vriend [ afbeelding ]
Die petjes zijn voor kanslozenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jawel gewoondeze vriend [ afbeelding ]
Houd op alsjeblieft!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
dat is toch ultieme stylo? moet je wel naar zonnebank gaan endan v hals aantrekken
en dan skinny jeans met vans schoenen en nektasjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Houd op alsjeblieft!![]()
Dat stylo noemen? Is pure aids!
Nekschot!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en dan skinny jeans met vans schoenen en nektasje
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en dan skinny jeans met vans schoenen
Hier ben ik met mee eens.quote:
Pz mooiboyquote:
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb nog steeds pijn in mn kaken
quote:
quote:
Doet me een beetje denken aan dat mormel van Leilo and Stitch ( oidquote:
Ik toet jouquote:
Yesquote:
Vast welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yes19 kilo volgens mijn vercrackte weegschaal dus ik hoop dat dat goedkomt
Wel!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat ben je knap als je boos kijkt![]()
Altijd tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ben je ook zo lief als je boos bent?
Tfoe ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
wietparkiet tfoe nu is alles verpest
Beach dushiquote:
Ik heb alleen maar knappe vrienden tochquote:
Jatochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar knappe vrienden toch
Swekquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar knappe vrienden.
Pfft, mn post edittenquote:
zestien, wietparkiet, zestien....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hou oud was jij ook al weer? 9?
Je laat het niet merken anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zestien, wietparkiet, zestien....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beach is toch ook geen strand,
Oke, lobi.quote:
Nee, maar jij was wel een weedparkeed en bietsj geen strandquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beach is toch ook geen strand,
Oerbeer is toch ook geen beer,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:09 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee, maar jij was wel een weedparkeed en bietsj geen strand
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oerbeer is toch ook geen beer,
Ja he!quote:
wp weetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
shit je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat grappig en 2 minuutjes werk
Wp verveelt zichquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat grappig en 2 minuutjes werk
Die musical op ember islandquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]beschrijf eens de situatie kort
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.complex.com/ci(...)f-her-hair-follicles
Godquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja die waren baas ik probeerde dat op mijn moeder maar lukte niet
Creepy shitquote:
Vragen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
fking handig kan ze thee voor mij inschenken en aangeven
SV topless mooiboyquote:
Picsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:52 schreef Bendoe het volgende:
Op tussenstop in Orléans nu. Morgen naar de Atlantische kust tegen Spanje aan. De golven daar
met lightingbending ben je gelijk dood en et bloed kan je iemand nog alles laten doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vriend Lightningbending is beter dan Bloodbending
Als je goed doet ga je niet doodquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
met lightingbending ben je gelijk dood en et bloed kan je iemand nog alles laten doen?
Zuko ging toch ook niet doodquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
met lightingbending ben je gelijk dood en et bloed kan je iemand nog alles laten doen?
Tussenstop nu, morgen ben ik erquote:
Als je het goed doet ga je niet dood!quote:
ja anders had katara hem mond op mond moeten gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij wist zich er tegen te verweren
Wejoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Tussenstop nu, morgen ben ik er2 jaar geleden al een keer in de buurt geweest. Maar die golven, holy
Mijn vader was tegen 3 andere mannen aangesmeten door een zieke golf. 9 maanden erna nog last van zijn knie
Soms ook gewoon code rood = verboden te zwemmen, omdat de golven fewoon te ziek zijn
maar niet iedereen kan zich verwerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je het goed doet ga je niet dood!
Dat is bij bouw meester buurt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wat is dat?
Neequote:
Loop je leeg?quote:
Hoe?quote:
Welke serie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb ik de hele serie afgekeken
Geheimen voor mij hebbenquote:
Eerder een kurk die er na 19 dagen uitschiet.quote:
Lijkt me dat de volgorde niet kl;opt danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Komt hierna wel keertje. heb die al afgekeken een keertje
Leuke geheimen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb geheimen over iedereen, maar ik verklap ze alleen aan mezelf
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
How I Met Your Mother
The Big Bang Theory
Ik wil wetenquote:
FL_Freakquote:
aanraderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aan die serie moet ik nog beginnen.
yo dientje yo yo yoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
wie spit dan ff wat lines
* Dientje12 *Beatboxt* Pfft t pff t pfff t pfff t pfft pffft pfft *beatboxt
dat is hoe ik rolquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar met beetje te veel consumptie
dat word iedereen van mij, ik heb ook een moeilijk levenquote:
quote:
iedereen pist op je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dat word iedereen van mij, ik heb ook een moeilijk leven
Als ik op straat loop word iedereen spontaan geil, ik kan nooit een normaal gesprek met iemand hebben
Ik las dit in jouw stemquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik zit via de livestream te kijken, behoorlijk klote als je iemand een deur verder hoort juichen 45 seconden voordat er is gescoort
Dat ben ikquote:
Wie wat waar wanneer?quote:
?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
NB MOET OPEN MODS ZIJN HALF UUR TE LAAT
Wat deed ik vorige vakantie allemaal? Verveelde me ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef plopkweker het volgende:
Naja valt wel mee eik. Alleen van FOK! afblijven op je mobiel is moeilijk.
Ah ik zie het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat ik zeg.. nb moet open. mods zijn te laat
Trustenquote:
neequote:
oooh echt niet?quote:
doe maar nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oooh echt niet?
wat vervelend, misschien dat ik dit topic wel ff aan zijn lapo help
waarom niet danquote:
omdat appelquote:
ooh..quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omdat appel
nee, maar de modjes zullen dat denk ik niet kunnen waarderen
JE DOET HET NIET! ALS JE DAT MAAR WEETquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh..
maar nu ben ik toch al bezig.. dus.. ehh...
maar...quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
JE DOET HET NIET! ALS JE DAT MAAR WEET![]()
NEEE!quote:
Roaldquote:
Ja ik voel me goedquote:
Ja ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik voel me goeden met jou?
Da's mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |