quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef satecl het volgende:
Te koop: Vliegticket naar Lissabon.. Bieden vanaf ¤ 250,-... thanks!
Nee. Ik wist zeker dat ze tegen Sporting moestenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]zelfs geen annuleringsverzekering afgesloten?
Niet voor ajax of psv, nee. Alle andere clubs welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil jij geen Europees succes of wat?
Gastquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee. Ik wist zeker dat ze tegen Sporting moesten
Dat wordt weer een volksverhuizing, ja. Ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij gaat het wel een redelijke chaos worden daar in Praag
PSV gaan we in de halve finale treffen en dan maken we de 1-1 in de allerlaatste seconden en winnen we met penalties!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV gaan we in de halve finale treffen en dan maken we de 1-1 in de allerlaatste seconden en winnen we met penalties!
Resultaten in het verleden... etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef DaMart het volgende:
De laatste keer dat Feyenoord tegen Sparta Praag speelde, wonnen ze vervolgens de UEFA-cup. Dit biedt perspectief dus.
Cupje ophalen in Amsterdam, helemaal niets mis mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef DaMart het volgende:
De laatste keer dat Feyenoord tegen Sparta Praag speelde, wonnen ze vervolgens de UEFA-cup. Dit biedt perspectief dus.
Is dat niet eens eerder gebeurd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV gaan we in de halve finale treffen en dan maken we de 1-1 in de allerlaatste seconden en winnen we met penalties!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |