Heb mij erg vermaakt.
Inderdaad beetje jammer van dat geschreeuw. Stond bij een clubje mensen in de buurt die al tijdens Howie Beck (aka Hou Je Bek zoals hij zelf zei) om hyperspace gingen roepen en dit deden zo'n beetje na elke nummer (en ook tijdens?) en volgens mij ook paar keer tijdens Nada Surf (misschien wat minder aangezien ze bij opkomst al zeiden dat ze hem later zouden spelen -- weet het niet zo goed meer allemaal
![]()
.)
Voor de rest erg gezellig waar ik stond (4e rij voor Matthew) alleen inderdaad wel beetje jammer dat publiek vrij statisch was.. gelukkig gingen die hyperspace mensen op het eind flink uit hun dak dus daar lekker mee meegedaan!
Eindige zelfs op de eerste rij tijdens Popular; zwaar kapot
![]()
! Op eind wilde ik nog op podium klimmen om setlistje te scoren, maar iemand naast mij had hem al, toen snel naar de andere kant gegaan. Toen ik half op het podium hing dacht een pipo naast mij (dichter bij de setlist): Hee, ik klim er gewoon ook op.". Gelukkig zag [?] Ira dit en maakte de setlist los en gaf hem aan mij!!
Ik zag trouwens ook nog iemand met een video camera filmen. Daar ben ik na afloop van de show even heen gegaan en het bleek iemand te zijn die opnames had gemaakt voor een DVD die in de herfst uit gaat komen (denk dat het een compilatie DVD van verschillende concerten wordt aangezien ze ook nog andere shows gefilmd hadden).
Voor de mensen die het nog niet weten is het concert ook uitgezonden door fabchannel.com en zal daar over een paar dagen ook online komen in het archive.. en voor de mensen die niet kunnen wachten staat er een audience recording op DIME!
Trouwens wel jammer dat ze na afloop na een tijdje van muzieksoort switchte..
Dat was het geloof ik wel
![]()
Nu hopen dat ik de namen van de bandmembers goed heb
[ Bericht 1% gewijzigd door soul114 op 10-12-2005 23:30:48 ]