Ook samen naar de wc als vrouwen doen ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wrm zonder pz
beach en ik doen alles samen
ja om onze peners te vergelijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ook samen naar de wc als vrouwen doen ?
en eyeliner ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja om onze peners te vergelijken
ik speel al met haarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef JanPiraat het volgende:
Snowbell g, ik wil tegen je schakenwaar moet ik heen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik speel al met haarals ze met meerdere mensen gaat spelen wordt ze nog
Okok ik snap dat een kleeeeein beetje tegenstand nog wel leuk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dan zal ik haar niet afleiden hehe en gaan douchen en boodschappen doen
wij kunnen straks ook als je wiltquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Okok ik snap dat een kleeeeein beetje tegenstand nog wel leuk isdus dan zal ik haar niet afleiden hehe en gaan douchen en boodschappen doen
Ik ben er wel echt slecht in dus dacht doe snowbells een plezierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wij kunnen straks ook als je wilt
veel plezier Janneman Robinson
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben er wel echt slecht in dus dacht doe snowbells een plezierals ze van mij verliest is echt alle hoop voor haar weg sry
![]()
en wij gaan ook nog wel ff ja komt goed
Kan je alvast leren wanneer het schooljaar begintquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg binnen nu en een halfuur mijn schoolboeken
Vorig jaar had ik voor school begon al de helft van mijn aardrijkskunde werkboek ingevuldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je alvast leren wanneer het schooljaar begint
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik voor school begon al de helft van mijn aardrijkskunde werkboek ingevuld
Geschiedenisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]wel slim
ik deed dat in de 3e/4e met geschiedenismaar dat was ook een geweldig vak
Aardrijkskunde was ook wel tof jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GeschiedenisAardrijkskunde
mijn favoriete vakken.
dat zijn bazenvakkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was ook wel tof ja![]()
ScheikundeNatuurkunde
Wiskunde
jouw mening is verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |