dus als je een vriend/vriendin krijgt, moet je verhuizen? dat klopt vast nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:14 schreef Broodjeunox het volgende:
Nee mij Verhuurder wil absoluut niet dat er nog iemand bij komt wonen omdat hij daar slechte ervaringen mee heeft gehad dus dat is geen optie
Dus stel dat je een vriend/vriendin zou krijgen zouden jullie nooit in jouw woning kunnen wonen? Lijkt me een heel vreemde constructie eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:14 schreef Broodjeunox het volgende:
Nee mij Verhuurder wil absoluut niet dat er nog iemand bij komt wonen omdat hij daar slechte ervaringen mee heeft gehad dus dat is geen optie
Wie is je verhuurder dan? Klinkt mij als beun de haas want een legale verhuurder kan dit niet eisen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:14 schreef Broodjeunox het volgende:
Nou dan ben je vanaf vandaag homo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:18 schreef Broodjeunox het volgende:
Vriendin als uitzondering daargelaten
zeg gewoon dat t je vriend isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:38 schreef Broodjeunox het volgende:
Om welke reden kan hij mij er dan uitzetten? Als ik zeg dat hij af en toen eens blijft logeren ivm reistijd verkorting en ik hier voor dus geen geld ontvang. Dit is geen pension of onderverhuur en is dus geen overtreding van het contract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
je hebt m toch niet met naam en rugnummer genoemd? Daarnaast in hoeverre controleerd je huurbaar hoeveel mensen er in je huis zijn? Woont hij naast je oid?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:41 schreef Broodjeunox het volgende:
Haha helaas gaat deze optie niet op omdat ik dus al aan mijn verhuurder een aanvraag heb gedaan en hij deze dus afgewezen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |