Jep laat maar gaan johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef annanasje het volgende:
Haha dankje, ik zal de namen er ook wel even uithalen, maar bij nader inzien maakt het ook weer niet zoveel uit want deze post herken je makkelijk als je een bekende bent
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef annanasje het volgende:
haha ik zie nu pas wat je er hebt neergezet
berijdenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]____________________________________________!!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
En die moet volgens jouw beeld van een vakantie verlopen?
[..]
Want genieten is iets doen dat niet online is?
[..]
Ik ga op vakantie om de hele dag op m'n luie reet aan het zwembad te liggen met free wifi.
Ik ben 70% van de tijd online. De tijd dat ik niet online ben, lees ik een boek of zit ik te eten (of lig ik te pitten o.i.d.)
Dan ben ik dus ook veel op fok, en ook veel op facebook. Ik vind het heerlijk! Dat is voor mij ontspanning. Als dat voor mij vakantie is, dan is dat zo. Als iemand dat niet wil volgen dan weet hij/zij de knopjes vast wel te zitten en anders is het jammer.
Oh, en ik ga inderdaad expres naar Bali op vakantie om dat te kunnen melden op FBals je niet gebeld wil worden weet je dat knopje van je telefoon vast wel te vinden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Daarom heb ik de mijne uit mijn vriendenlijst gegooit, moeders zijn zo irritantquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Mijn moeder liked ALLES wat ik op facebook postOf als ze iets van een statusupdate niet snapt: "Huh?? Wat bedoel je nou???" of erger, als ze een foto heel leuk vind: "Leeeuuk joh ; ))))"
Mama..
Kun je geloof ik instellen. Maar idd stom dat dat niet automatisch logisch is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef slangpie het volgende:
facebook die statusupdates niet in chronologische volgorde plaatst.
1 uur geleden
55 minuten geleden
1 uur geleden
zojuist
2 uur geleden
2 minuten geleden
wtf
Tja, ik vind haar dan wel weer te lief om dat te doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:23 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Daarom heb ik de mijne uit mijn vriendenlijst gegooit, moeders zijn zo irritant
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]____________________________________________!!
Wacht, ben jij mijn vriend of zijn broertje?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Mijn moeder liked ALLES wat ik op facebook postOf als ze iets van een statusupdate niet snapt: "Huh?? Wat bedoel je nou???" of erger, als ze een foto heel leuk vind: "Leeeuuk joh ; ))))"
Mama..
Nee ik ben van het andere geslacht. Maar ik denk dat dit facebookmoeder-fenomeen wel vaker voorkomt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wacht, ben jij mijn vriend of zijn broertje?
Mijn schoonmoeder doet dat ook, inclusief haar eigen statussen
Dat doet mijn zus dus ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Mama..
Kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Opoefiets het volgende:
Bij mij verdwijnt alles![]()
Wijzigingen zijn opeens niet meer zichtbaar, comments staan er niet meer...
Sinds ik timeline heb krijg idd ook geen zak meer terug gevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Opoefiets het volgende:
Zeker zo'n pubermoeder
Bij mij verdwijnt alles![]()
Wijzigingen zijn opeens niet meer zichtbaar, comments staan er niet meer...
Misschien staan ze verborgen voor de tijdlijn. In het activiteitenlogboek kun je voor vrijwel elke actie instellen of het zichtbaar mag zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Sinds ik timeline heb krijg idd ook geen zak meer terug gevonden.
Is toch wat minder erg dan je moeder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |