Ik, maar ben bang dat het echt té druk gaat worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
Wie gaat er maandag even kijken bij die huldiging?
ik denk ik wel ff jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef DeJori het volgende:
Btw, bijdehand, ik ben die week van de kermis in nuland vrij. Je weet wat dat betekent he?
Dit. En de hele week naar de kermis.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken?
De hele week naar de kermis in Nuland. Mijn god... Barney kan het niet beterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:55 schreef DeJori het volgende:
Ik ga sowieso wel even kijken. Ben toch vrij, en het is om het hoekje.
[..]
Dit. En de hele week naar de kermis.
Dan al? Dan gaan we 's avonds welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De hele week naar de kermis in Nuland. Mijn god... Barney kan het niet beter![]()
Volgens mij moet je wel naar school die week
Chillquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik weet niet of ik ga stappen omdat ik niet weet wie er komen en ik wacht gewoon af wie wat stuurt, anders ga ik film kijken ofzo
Ja, eieren en tomaten gooien omdat door de kuthuldiging afgelopen vrijdag al het station was afgezet waardoor ik met de fiets niet in de fietsenstalling kon komen waardoor ik mijn trein miste waardoor ik de trein in Utrecht ook mistequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
Met mijn collegetijden, jeah rightquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan al? Dan gaan we 's avonds wel
Zekersquote:
Ga een poging doen, moet er toch zeker 200m voor lopen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
Daarna orgie bij jou thuis?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga een poging doen, moet er toch zeker 200m voor lopen...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Shifto's verloren dochter
Same shit, different day inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, even gezellig in het uiterste zuiden des lands geweest
Ik zie dat mensen hier in de tussentijd eetstoornissen hebben gekregen en anderen wanhopig hebben geprobeerd vroeg op te staan om te gaan hardlopen?
Saturday as usual dus?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |