Ervaringsexpert ofniet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef bijdehand het volgende:
kotsen is voor mensen met een eetstoornis
ohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
mijn stoornis is eerder dat ik teveel eet en het níet uitkots
had wel een kip kunnen doen maar dat is ook niet alles.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:36 schreef bijdehand het volgende:
die koe, moet dat een belediging voorstellen?
Buiten is het eng. Naar de stad en jij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
Waarom zitten jullie op Fok met dat mooie weer buiten?Gaan jullie nog wat leuks doen vanaaf?
Niet automatisch aangemeld staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef DeJori het volgende:
DJ opent fok, ziet dit:
[ afbeelding ]
ik zit mobiel en ik ga mss stappenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
Waarom zitten jullie op Fok met dat mooie weer buiten?Gaan jullie nog wat leuks doen vanaaf?
Werk, en ik heb thuis privacymode aanstaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet automatisch aangemeld staan
En met privacymode moet je steeds opnieuw inloggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Werk, en ik heb thuis privacymode aanstaan
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En met privacymode moet je steeds opnieuw inloggen?
Nicequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Buiten is het eng. Naar de stad en jij?
Why?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik zit mobiel en ik ga mss stappen
Juist.quote:
Hoe bedoel je? Ik weet niet of ik ga stappen omdat ik niet weet wie er komen en ik wacht gewoon af wie wat stuurt, anders ga ik film kijken ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef MohMi het volgende:
Why?Ga je verder niet nog iets ondernemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |