Je leeft nog!quote:
Wilde een enigszins normaal ritme kweken, maar ik heb alsnog de helft van de dag geslapen nu. Vrouwen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom niet verder slapen dan?
Nacht overslaan is dan echt wel het beste wat je kan doen hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wilde een enigszins normaal ritme kweken, maar ik heb alsnog de helft van de dag geslapen nu. Vrouwen!_!
omgquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wilde een enigszins normaal ritme kweken, maar ik heb alsnog de helft van de dag geslapen nu. Vrouwen!_!
Vrouwenquote:
Uhu want mannen zijn wel die-hard in het creëren van een goed ritmequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
VrouwenJe kan niet met ze en je kan niet zonder ze
'wat je kan doen'. Nee. Want dat kán ik gewoon niet, doorhalen behoort niet tot mijn functies helaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nacht overslaan is dan echt wel het beste wat je kan doen hoor.
Je kan het wel, en als het niet kan dan zorg ik er wel voorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
'wat je kan doen'. Nee. Want dat kán ik gewoon niet, doorhalen behoort niet tot mijn functies helaas.Moet gewoon meer (en niet te laat) bewegen , 's avonds minder snoepen en eerder gaan lezen, daar word ik ook vaak slaperig van.
Ja, wij durven actie te ondernemenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu want mannen zijn wel die-hard in het creëren van een goed ritme
Lolquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:48 schreef Crowned het volgende:
Ik wil hier toch even reageren....
Bossche bollen van Jan De Groot!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:48 schreef Crowned het volgende:
Ik wil hier toch even reageren....
Bossche bollen van Jan De Groot!![]()
![]()
Succesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
Getting ready for one-on-one combat om een terrastafel te veroveren
Ik kan dat niet. En als ik het zou kunnen zou ik het nog niet willen, want dan verneuk ik mijn ritme alleen maar meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan het wel, en als het niet kan dan zorg ik er wel voor
[..]
Ja, wij durven actie te ondernemen
[..]
Lol
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
wat is je ritme nu dan? laat slapen, laat wakker worden?
Ach je ritme komt wel weer als je naar school moet toch, dan zal je er namelijk wel vroeg uit moeten.quote:
Je hebt het toch nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. En als ik het zou kunnen zou ik het nog niet willen, want dan verneuk ik mijn ritme alleen maar meer.
Dat is mijn vakantieritme ook meestal ;')quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
wat is je ritme nu dan? laat slapen, laat wakker worden?
Jawel, faalt alleen omdat ik dan al 367 keer in slaap gevallen ben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt het toch nooit geprobeerd
[..]
Dat is mijn vakantieritme ook meestal ;')
Ja maar je weet niet of dat wel of niet kan werken aangezien geen een poging succesvol wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel, faalt alleen omdat ik dan al 367 keer in slaap gevallen ben.
Moet jij niet stappen ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
MR kom vannacht/morgen de hele dag fokken.
Gewoon gaan met die banaan.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja het probleem ligt bij een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |