Het klinkt echt als een totaal broodje aap, sorry. Ik zou daar nooit op vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef bibbes het volgende:
Ik lees hier de meest opmerkelijke oplossingen als opsluiten e.d. Zoals ik straks ookal aangaf, er is een middel op de markt die je op de achterkant van de loopse teef moet sprayen. Dit verspreid een geur waardoor de geur van loopsheid gemaskeerd wordt! De meest makkelijke en effectieve oplossing!
Overheen gelezen toenstraks maar dit klinkt dus als die "Reu-weg" spray.. werkt bij ons echt helemaal niet, jammergenoeg. We hebben het al eens geprobeerd.. Het is een soort fribreze voor honden (zo ruikt het zelfs een beetje).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef bibbes het volgende:
Ik lees hier de meest opmerkelijke oplossingen als opsluiten e.d. Zoals ik straks ookal aangaf, er is een middel op de markt die je op de achterkant van de loopse teef moet sprayen. Dit verspreid een geur waardoor de geur van loopsheid gemaskeerd wordt! De meest makkelijke en effectieve oplossing!
Gelukkig kan ze even terug naar Flugel! En de rest begrijp ik niet helemaal.. waarom zou ze over een paar weken niet gewoon terug kunnen komen en wat heeft dat met vrije dagen te maken?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze heeft nog geen last van bloed kun je nagaan. Er is nu iemand bij me zodat ik er niet alleen voor sta nuVanavond gaat ze terug naar Flugel hoe lullig ik me daar ook om voel. En dan gaan we keihard proberen te regelen dat ze over een paar weken alsnog naar ons toe kan. Hopelijk is mijn vriend zijn baas een beetje lief wat vrije dagen betreft want die zijn op.
Ik ben nu thuis. Maar de vakantie is bijna afgelopen en dan begint alles weer. De eerste week moet er gewoon zo goed als de hele dag iemand aanwezig zijn. Zodat ze niet aan haar lot wordt overgelaten. Daarom moet mijn vriend vrij kunnen krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze even terug naar Flugel! En de rest begrijp ik niet helemaal.. waarom zou ze over een paar weken niet gewoon terug kunnen komen en wat heeft dat met vrije dagen te maken?!
Ach so, ja begrijpelijk! Gaat vast goed komen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis. Maar de vakantie is bijna afgelopen en dan begint alles weer. De eerste week moet er gewoon zo goed als de hele dag iemand aanwezig zijn. Zodat ze niet aan haar lot wordt overgelaten. Daarom moet mijn vriend vrij kunnen krijgen
Pff daar zul je je handen inderdaad vol aan hebben. Zijn toch twee grotere honden, hier hebben we het voordeel dat je één ervan makkelijk kunt oppakken en meenemen dat scheelt denk ik echt enorm. Bij Lady zijn er overigens ook genoeg keren geweest dat we meestal maar één of twee druppeltjes bloed gevonden hebben. Meestal merken we het eerst aan het gedrag voordat we uberhaupt iets vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze heeft nog geen last van bloed kun je nagaan. Er is nu iemand bij me zodat ik er niet alleen voor sta nuVanavond gaat ze terug naar Flugel hoe lullig ik me daar ook om voel. En dan gaan we keihard proberen te regelen dat ze over een paar weken alsnog naar ons toe kan. Hopelijk is mijn vriend zijn baas een beetje lief wat vrije dagen betreft want die zijn op.
Ik heb Loebes nu bij me. En ik heb knallende koppijn dus hij lijd Doortje een beetje af. Zodat ze niet Loebes op blijft zoeken en hem triggertquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Lijkt me de enige logische oplossing die voor beide partijen prima werkt![]()
Wat moet die andere persoon nu dan met je doen?
Zo erg kan het toch niet zijn![]()
Doortje gaat zoals ik begreep sowieso geholpen worden toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:53 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Pff daar zul je je handen inderdaad vol aan hebben. Zijn toch twee grotere honden, hier hebben we het voordeel dat je één ervan makkelijk kunt oppakken en meenemen dat scheelt denk ik echt enorm. Bij Lady zijn er overigens ook genoeg keren geweest dat we meestal maar één of twee druppeltjes bloed gevonden hebben. Meestal merken we het eerst aan het gedrag voordat we uberhaupt iets vinden.
Zijn toch weer van die dingen waar je jammergenoeg weinig aan kunt doen... Hoe wil je het nu gaan oplossen op langere termijn? Toch Doortje laten helpen of...?
Heb je echt maar 1 kamer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb Loebes nu bij me. En ik heb knallende koppijn dus hij lijd Doortje een beetje af. Zodat ze niet Loebes op blijft zoeken en hem triggert
Jawel al geprobeerd om er 1 in de keuken te zetten. Maar dan blaffen ze echt alles bij elkaar. En mijn badkamer is 2vierkante meterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je echt maar 1 kamer?
Ik zette Doortje of Loebes gewoon in de badkamer indien nodig hoor.
Misschien kun je één van hun nog afleiden met een groot bot ofzo... ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jawel al geprobeerd om er 1 in de keuken te zetten. Maar dan blaffen ze echt alles bij elkaar. En mijn badkamer is 2vierkante meter
Nou ik liet ze lekker blaffen dan maar hoor, ik zette ze echt niet bij elkaar nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jawel al geprobeerd om er 1 in de keuken te zetten. Maar dan blaffen ze echt alles bij elkaar. En mijn badkamer is 2vierkante meter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |