ik kan hard rennenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Neuh, en zowel dan moet je echt weg zijn als ik weer op sta.
Truste!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga gauw slapen voor de hoofdpijn in alle hevigheid weer terugkomt.
Truste!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
Truste!![]()
waiting for the picsquote:
kan je lang w88quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:
Tot later.quote:
En dan doen we dus niet hoogglans zwart zoals de vorige bewoners hebben gedaan maar een matte camouflage print. Veel beter met mijn schoonmaakskills :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Eerder nieuwe deurtjes, ik denk dat je dan goedkoper uit bent.
Ik ben ook niet boos naast dat sloop ik vaker wat. En ik ga mn energie daar ook echt niet insteken. Ik heb hem liefkozend sukkel genoemd en een kusje gegeven. En we hebben grapjes gemaakt wat we tegen onze moeders gaan zeggen 'maar het is nu in ieder geval wel schoon' etc :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, als zoiets per ongeluk gaat zou ik niet boos zijn
Gelezen, we kijken er over 2 weken ff na :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neem aan dat je die groene kant van die groen/gele sponsjes bedoelt en niet met een dot staalwol aan de gang is geweest
Kan je er vanuit gaan dat de krasjes alleen in de bovenste laklaag zit.
Wat zou kunnen helpen is het volgende dan (bij auto's werkt het):
Eerst de krassen eruit poetsen. Kan bijvoorbeeld met zoiets:
http://autowebshop.nl/product.php?id_product=624
Daarna je hoogglans weer tevoorschijn toveren met autowax, bijvoorbeeld:
http://autowebshop.nl/product.php?id_product=323
Zal je zien dat het er weer als nieuw uitziet.
Voordeel is, je keuken ruikt daarna heerlijk als een vers in de wax gezette auto![]()
Twee tips nog:
1 - behandeling is een beetje afhankelijk van hoe diep de krassen zitten.
Probeer het dus eerst op een plek die niet in het zicht zit.
2 - hang niet daarna zo'n dennenboom luchtverfrisser in je keuken, want die stinken een uur in de wind.
Oeh das shit! lekker koese ehhequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
Truste!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |