Nu weet ik dat Billie ook een vrouwennaam is, maar volgens mij is deze Billie een mannelijk persoon.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ja billie... post maar foto's!!!
jezelf in zo'n pakje bij voorkeur!!
Geloof me, zo'n pakje staat mij nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu weet ik dat Billie ook een vrouwennaam is, maar volgens mij is deze Billie een mannelijk persoon.
Derhalve verzoek aan Billie om geen foto's te plaatsen. Althans, niet in een pakje dat Dolfina of Ehhe ongetwijfeld veel beter staat
whahahaha!! Maar hijs wel lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu weet ik dat Billie ook een vrouwennaam is, maar volgens mij is deze Billie een mannelijk persoon.
Derhalve verzoek aan Billie om geen foto's te plaatsen. Althans, niet in een pakje dat Dolfina of Ehhe ongetwijfeld veel beter staat
Dan mag jij het pakje uit laten en foto's posten zonder pakjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geloof me, zo'n pakje staat mij niet
mij ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geloof me, zo'n pakje staat mij niet
vunsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan mag jij het pakje uit laten en foto's posten zonder pakje
Nou, dan doen jullie die foto's toch lekker prive?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahaha!! Maar hijs wel lekker
Daar wordt het niet beter vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan mag jij het pakje uit laten en foto's posten zonder pakje
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!! we zitten al privé...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, dan doen jullie die foto's toch lekker prive?
Heb jij tenminste ook wat te soppen vanavond
Quote for truthquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahaha!! Maar hijs wel lekker
geloof ik niets van!!quote:
Niet waar ik ben er ook nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!! we zitten al privé...
Zoals ik je al meerdere keren heb aangegeven, ik zeg alleen dingen die ik meen!!quote:
wie quotte ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of over Kentekenplaat ?
?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar jij bent niet lekker genoeg
ook!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
?Dolfie en ik zitten te PRIVÉ messagen hoor. Daar heb jij niks mee van doen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]daar gaan de foto's.. doe je ogen rits dicht ruck!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je quotte mij... maar je zou zomaar iemand anders ook kunnen aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |