hier maar verder billie?quote:
is te warm!!!! Bril drijft ook van mijn gezicht af!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Nee.
Jij doet je pakje niet aan
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is te warm!!!! Bril drijft ook van mijn gezicht af!!
Wil je dat zo graag dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Nee.
Jij doet je pakje niet aan
Neem aan dat je die groene kant van die groen/gele sponsjes bedoelt en niet met een dot staalwol aan de gang is geweestquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou er heeft hier ook iemand gesopt! Met een schuursponsje onze hoogglans keuken dus die zit nu vol met krassen, het lieve vriendje had niet verwacht dat een schuurspons zo destructief kon zijn :p
Neuh, maar een keertje trollen leek me ook wel es een keertje leukquote:
Haha om te trollen moet je meer je best doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Neuh, maar een keertje trollen leek me ook wel es een keertje leuk![]()
Helaas, ik heb zulke pakjes niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef billie1985 het volgende:
En indien dat een verzoek was Ehhe, eerst foto's!![]()
zeker bij mij!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha om te trollen moet je meer je best doen
Ik faal in trollenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zometeen moet ik zo'n pakje aan doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... maar ik ben niet zo snel te trollen, dat had ik je toch al verteldquote:
hou eens op.. ik wil nog slapen vannacht!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zometeen moet ik zo'n pakje aan doen.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |