En vervolgens een bon krijgen van een agent die ADO fan is wegens vervuiling.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:01 schreef Inlognaam het volgende:
Niet geslapen vannacht; kon mn draai niet vinden![]()
![]()
Ik ga maar naar een rommelmarkt toe in de stad van Pulver... kijken of er nog wat leuks te vinden is voor weinig. Een ADO-mok ofzo, die ik kapot kan gooien. Om dan te zeggen; Ja, die heb ik gekocht als ze me raar aan staan kijken![]()
Dus dat ik je beterschap heb gewenst heeft geholpen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd jaleesa!
En verder: goedemorgen allemaal! Ik kan voor t eerst sinds 4 dagen mn koffie weer drinken!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus dat ik je beterschap heb gewenst heeft geholpen?
Niks van aantrekken, er staat niet voor niks een L op het dak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:06 schreef Ehhe het volgende:
Mijn rijles ging weer supergoed, tot ik de motor tot 2 keer toe af liet slaan voor 'n stoplicht. Ik raak nogal in de stress als er mensen achter mij zijn
Het zit echt in m'n hoofd, diegene achter mij stond gewoon geduldig te wachten. Heb nog nooit meegemaakt eigenlijk dat mensen ongeduldig werden. Dus dat moet ik gewoon ff aflerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, er staat niet voor niks een L op het dak.
Wat ik wel eens deed (was tip van Pulver) is auto laten staan, uitstappen en de L even oppoetsen, blijkbaar was ie niet goed zichtbaar?
Laat ze dan maar wat langer wachten.
mijn instructeur zei trapte gewoon op de rem als het groen was... als ze de boel zaten op te fokken..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:06 schreef Ehhe het volgende:
Zo Ireth, da's al een heel dagprogramma
Mijn rijles ging weer supergoed, tot ik de motor tot 2 keer toe af liet slaan voor 'n stoplicht. Ik raak nogal in de stress als er mensen achter mij zijn
Hehe ja, ik moet me gewoon zelf niet laten opfokken! Was in jouw woonplaats net trouwensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn instructeur zei trapte gewoon op de rem als het groen was... als ze de boel zaten op te fokken..
rondje extra wachten noemde hij dat
Dat lijkt me wel heel handig. Anders zit je er zo tegenaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef Ireth het volgende:
Dankzij mijn steeds afslaande motor bij mijn rijlessen heb ik dus geleerd dat áls je zelf achter een lesauto staat bij het stoplicht, niet te snel op willen trekken. Rustig wachten tot de lesauto écht wegrijdt
bij lesauto's w8 ik altijd tot er meer dan een paar meter voor me isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef Ireth het volgende:
Dankzij mijn steeds afslaande motor bij mijn rijlessen heb ik dus geleerd dat áls je zelf achter een lesauto staat bij het stoplicht, niet te snel op willen trekken. Rustig wachten tot de lesauto écht wegrijdt
toch wel gezwaaid he!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hehe ja, ik moet me gewoon zelf niet laten opfokken! Was in jouw woonplaats net trouwens
[..]
Dat lijkt me wel heel handig. Anders zit je er zo tegenaan
Uiteraard. En ontzettend getoeterd steeds, hoorde je wel toch?quote:
ow dat was jij!!! die toeter.. ik zwaaide wel, maar had niet door wie het wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Uiteraard. En ontzettend getoeterd steeds, hoorde je wel toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow dat was jij!!! die toeter.. ik zwaaide wel, maar had niet door wie het was
Waar blijft het gebak?quote:
quote:
groot gelijk!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gebak, das een goede! Moet ik zo halen. Ik vier ook dit weekend mijn verjaardag en ik ga dit jaar voor stressloos. Dus niet morgenochtend om 9u mn nest uit om een taart te bakken maar zometeen gewoon ff 1 halen :p
veel bezoek vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |