Nee. Gewoon bankspaarhypotheek bij Delta Lloyd met ~5% rente.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, hier is wel belastingparadijs in vergelijking met Nederland, al die miljonairs net over de grens.
Heb jij trouwens helal hypotheek?
sorry mamaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verwachtte ook niet veel van jou.
[ afbeelding ]
dat ben ik maar vraag mij dus af waarom er gevast word in deze tijd terwijl je weet dat je niet eens in de buurt komt van de echte nodige mensen het gebaar nutteloos is, en er dus een futiel gebaar gemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
OP:
Dit topic is niet een:
- Bashtopic
- Discussietopic
- Zeur topic.
Maar een plek voor vastende, geïnteresseerden en alle anderen soorten betrokkenen samenkomen om er over te kletsen.
Ik dacht van iemand gehoord te hebben dat er helal hypotheek was in Nederland, ik dacht ING, maar ik heb het zelf niet gezien, lijkt me sterk dat ze je rentevrije hypotheken geven in Nederland.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon bankspaarhypotheek bij Delta Lloyd met ~5% rente.
Wat is jouw doel in het leven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
dat ben ik maar vraag mij dus af waarom er gevast word in deze tijd terwijl je weet dat je niet eens in de buurt komt van de echte nodige mensen het gebaar nutteloos is, en er dus een futiel gebaar gemaakt moet worden.
Is het om het eigen ego te boosten of? :S
zie er de kunst niet van in of waarom het speciaal moet wezen.
maar ja ben ook maar een simpele kaaskop ..
Je betaalde in plaats van rente een winstopslag, dus de bank kreeg zijn winst gewoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht van iemand gehoord te hebben dat er helal hypotheek was in Nederland, ik dacht ING, maar ik heb het zelf niet gezien, lijkt me sterk dat ze je rentevrije hypotheken geven in Nederland.
een maand niet eten is niet mijn doel om me zelf speciaal en goed te voelen omdat ik me dan zogenaamd kan inleven hoe het is om het slecht te hebben.quote:
Als jij vraagt waarom moslims vasten krijg je er echt wel antwoord op hoor. Als jij al een mening ingenomen hebt en hier komt met 'wat jullie doen is nutteloos, waarom doen jullie het alsnog?' krijg je een ander soort antwoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
dat ben ik maar vraag mij dus af waarom er gevast word in deze tijd terwijl je weet dat je niet eens in de buurt komt van de echte nodige mensen het gebaar nutteloos is, en er dus een futiel gebaar gemaakt moet worden.
Is het om het eigen ego te boosten of? :S
zie er de kunst niet van in of waarom het speciaal moet wezen.
maar ja ben ook maar een simpele kaaskop ..
Blijkbaar ben je geagiteerd, zit je iets dwars?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
een maand niet eten is niet mijn doel om me zelf speciaal en goed te voelen omdat ik me dan zogenaamd kan inleven hoe het is om het slecht te hebben.
wat is jou doel dan hiermee?
Sanada, Allah rahatlik versinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:21 schreef xaban06 het volgende:
Neyse ik ga wat drinken en slapen. Hayirli sahurlar en iyi geceler
ik wil graag de mening horen dan waarom jullie nog vasten in deze tijd van overvloed en waar een financiële donatie meer wonderen zou doen dan een tijdje "omg ik heb het erg zwaar omdat we bijna niks eten maand" hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jij vraagt waarom moslims vasten krijg je er echt wel antwoord op hoor. Als jij al een mening ingenomen hebt en hier komt met 'wat jullie doen is nutteloos, waarom doen jullie het alsnog?' krijg je een ander soort antwoord.
Wat zijn de fundamenten van islam? Vertel me dat eens? Als je dat wist zou je zo'n vraag niet stellen en totaal de zin van ramadan niet begrijpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:23 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ik wil graag de mening horen dan waarom jullie nog vasten in deze tijd van overvloed en waar een financiële donatie meer wonderen zou doen dan een tijdje "omg ik heb het erg zwaar omdat we bijna niks eten maand" hebben.
gewoon waarom dit terwijl er meer opties zijn die echt wat bijdrage.
Luister je welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
heb het niet over de fundamenten van de islam heb het nu alleen over het nut van vasten in deze periode in de tijd. algehele bezinning moet het wezen.. doe dat dan, het idee is nobel het gebaar is futiel in mijn ogen dus waarom doe je het nog :S
mischien tijd dat geloven zicht eens updated naar 2012 en dan heb ik het niet alleen over het moslim geloof
Oké ik ben wakkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLOOO YALLA WAKKER WORDEN ALLEN.
Voelt ff raar want normaal ga ik mn bed uit om beneden theetje en brood te doen maar nu weet ik dat ik helemaal niks magquote:
Ben al wakkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLOOO YALLA WAKKER WORDEN ALLEN.
Ja, Jan is om op te eten, maar moet wachten tot zonsondergangquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vind dit zo schattig
Het komt wel goed, ik moet nog werken tot 4uur en ik krijg veel te maken met eten en drinken op mijn werk dus
Allesch komt goed!
Netjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt ff raar want normaal ga ik mn bed uit om beneden theetje en brood te doen maar nu weet ik dat ik helemaal niks magmaar ben er klaar voor en heb goede moed
en een bbq voor vanavond afgeslagen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef JanPiraat het volgende:
Goed moment bibti
Update: zojuist gepoetst en 3 keer gespuugd na het spoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |