SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ja, niet vandaag!quote:
Wanneer wel danquote:
Als school weer begint. Dan heb ik tijd.quote:
klinkt wat vreemdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Als school weer begint. Dan heb ik tijd.
Jij valt wel op langharige, studentikoze types of niet somsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Even luisteren en zien schatjes. Wel uitkijken, want hij is zo tof!
True. Maar is wel zo haha.quote:
Hahaha, zo zie ik hem dus totaal niet. Hij is viesch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij valt wel op langharige, studentikoze types of niet soms
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hahaha, zo zie ik hem dus totaal niet. Hij is viesch.
Vind hem eng. Dus neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef Luco het volgende:
Mannen, als je je ooit met een Double Edge gaat scheren, wordt dan niet ongeduldig. M'n gezicht is een slagveld
[ afbeelding ]
Waar is Capelli? Ik wil uiteindelijk naar Straight Razors toe, maar die zijn taffesduur (fatsoenlijke zit je op 150¤). Deze was 25, mesjes zijn 10ct p/stuk. Was de derde keer dat ik me ermee scheerde en was iets minder geduldig dan de vorige keer. Dat blijkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Timmehhh. het volgende:
Ik vond dat apparaat vroeger als kind doodeng, niet zonder reden dus hehe
Heb me laatst bij Capelli latenscheren met zo'n straigth razor en dat was super!
Pics van je slagveld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar is Capelli? Ik wil uiteindelijk naar Straight Razors toe, maar die zijn taffesduur (fatsoenlijke zit je op 150¤). Deze was 25, mesjes zijn 10ct p/stuk. Was de derde keer dat ik me ermee scheerde en was iets minder geduldig dan de vorige keer. Dat blijkt.
Spullen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef Etsu het volgende:
Nadeel van in Groningen wonen is dat ik al m'n spullen daar heb staan wat ik in Rotterdam ook heb, en m'n ouders vanmorgen zijn vertrokken naar Italië mét die spullen en ik nu dus zonder spullen zit![]()
Dat wordt weer kopen en dan alles dubbel hebben
Toe maar weer! Waar ga je heen in Portugal?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef S-RS het volgende:
Meh, de eerste dagen na je vakantie zijn altijd extra verrot![]()
Volgende week maar weer naar Portugal dan
Na 20 minuten alweer voorbij:Pquote:
Had je al gevraagd. En je was jaloers omdat jij er 2/3(?) jaar geleden was geweest. Weet je het alweer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Toe maar weer! Waar ga je heen in Portugal?
Haha, o ja. Ik zat nog te denken.. Was jij dat? Maar jaloers dus, nog steedsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef S-RS het volgende:
[..]
Had je al gevraagd. En je was jaloers omdat jij er 2/3(?) jaar geleden was geweest. Weet je het alweer?
Haha ja dat was ik dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, o ja. Ik zat nog te denken.. Was jij dat? Maar jaloers dus, nog steeds
Ik ken er wel een paar en ook een paar mensen die 'gewone' medewerkers zijn. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://www.112groningen.n(...)rzon-druk-bezig.html
zit iemand van jullie in de organisatie?
Geen idee of er dit jaar iets leuks is, ik werk er nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
is er dit jaar nog wat leuks?
vind het over het algemeen een beetje tegenvallen maar er is wel een stijgende lijn merkbaar
Niet zondag naar de tukkers?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef MaxMark het volgende:
Nu eerst even naar de eerste wedstrijd van FC Emmen
Jup, deze om precies te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:29 schreef Timmehhh. het volgende:
[..]
Welke heb je uiteindelijk gekocht? Die Toshiba?
Ik begrijp er geen fuck vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef Etsu het volgende:
Nadeel van in Groningen wonen is dat ik al m'n spullen daar heb staan wat ik in Rotterdam ook heb, en m'n ouders vanmorgen zijn vertrokken naar Italië mét die spullen en ik nu dus zonder spullen zit![]()
Dat wordt weer kopen en dan alles dubbel hebben
Lowlandsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef horned_reaper het volgende:
Volgende week is het weer kei-week.... zal wel weer een druk weekje voor de deur worden
valt mee toch? behalve zo hier en daar een dronken student in een raar kostuum is het net als elke week toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef horned_reaper het volgende:
Volgende week is het weer kei-week.... zal wel weer een druk weekje voor de deur worden
nope, wat was er mis metde oude?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef horned_reaper het volgende:
Hebben jullie trouwens het nieuwe Hooghoudt bord al gezien op de grote markt? Ik vindt hem best mooi!
Past bij de stijl van het nog te bouwen nieuwe vidicat pand.
Tijdens de Kei ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
valt mee toch? behalve zo hier en daar een dronken student in een raar kostuum is het net als elke week toch?
Ik kon één klein fototje vinden op het internetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, wat was er mis metde oude?
of ben jij zo'n studentenvereniging-figuur?
jaja, nou veel plezier met je corpsballetjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik kon één klein fototje vinden op het internet
[ afbeelding ]
Zelf heb ik er ook nog eentje gemaakt met m'n mobiel, dus de kwaliteit laat de wensen over....
[ afbeelding ]
En wat verenigingen betreft, ik ben zelf lid van Cleopatra en vrij actief bij de debat vereniging en de jonge democraten vereniging. Maar om mezelf een studentenvereniging figuur te noemen, nee zeker niet.
Ik heb een behoorlijke hekel aan korpsballen, daarvoor moet je met name bij andere verenigingen zijn hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jaja, nou veel plezier met je corpsballetjes
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Cleopatra valt wel mee ja. Die twee anderen zijn veel erger
Ik ben niet lid (geweest) van zo'n vereniging hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nog zo een hoor
"Cleopatra valt wel mee ja"
Ik heb geen idee waar je enorme haat vandaan komt.... frustratie ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nog zo een hoor
"Cleopatra valt wel mee ja"
maar toch, dat je ze goedpraat zegt al genoegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben niet lid (geweest) van zo'n vereniging hoor
Dat je er niets mee op hebt weet ik ja, maar ze allemaal over één kam scheren is weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar toch, dat je ze goedpraat zegt al genoeg
elitair gedoe bij die "verenigingen"
Je ideeën over studentenverenigingen in het algemeen zeggen al een hoop over je eigen niveau.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar toch, dat je ze goedpraat zegt al genoeg
elitair gedoe bij die "verenigingen"
sorry hoor, maar als je ergens "lid" van moet zijn om geaccepteerd te worden vind ik het al een kutclubquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je er niets mee op hebt weet ik ja, maar ze allemaal over één kam scheren is weer het andere uiterste
Goedzo! Vooral dingen waar je helemaal niets van weet blijven afzeiken maar je er eventjes in verdiepen, ho maar......quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
sorry hoor, maar als je ergens "lid" van moet zijn om geaccepteerd te worden vind ik het al een kutclub
maar verder ga ik er gewoon niet op in, hou er niet van en wil er niks mee te maken hebben
dat is ernstig fout, al is het nu ook een modekleur voor mannenquote:
Wat ben jij toch een boze spin. Je bent niet vaak positief hier lijkt het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
sorry hoor, maar als je ergens "lid" van moet zijn om geaccepteerd te worden vind ik het al een kutclub
maar verder ga ik er gewoon niet op in, hou er niet van en wil er niks mee te maken hebben
Allemaal homo's die me straks proberen te versierenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is ernstig fout, al is het nu ook een modekleur voor mannen
Kom je ook op de Kei-markt. Dan krijg je zo'n leuk roze petje van mequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Allemaal homo's die me straks proberen te versieren
heb je iig over belangstelling niet te klagenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Allemaal homo's die me straks proberen te versieren
Gruwelijk, hij matched wel goed. Waarvoor ga je lopen promoten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kom je ook op de Kei-markt. Dan krijg je zo'n leuk roze petje van me
Flyeren voor de Jonge Democraten als het goed is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gruwelijk, hij matched wel goed. Waarvoor ga je lopen promoten?
je kiest er zelf voor om lid te worden of niet. Dat heb je overal bij, bij elke club, alleen de vorm, de inhoud, etc verschillen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Primaquote:maar verder ga ik er gewoon niet op in, hou er niet van en wil er niks mee te maken hebben
ik ben een "echte" groninger en hou er niet echt van dat al die studentjes het leefklimaat hier verontreinigen neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een boze spin. Je bent niet vaak positief hier lijkt het.
Hebben jullie nog een avond ergens? Ik vind D66 wel een bazenpartijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Flyeren voor de Jonge Democraten als het goed is.
Studenten die het leefklimaat verontreinigen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben een "echte" groninger en hou er niet echt van dat al die studentjes het leefklimaat hier verontreinigen nee
zal wel weer boze reacties uitlokken maar feit is feit: die studenten zijn over het algemeen lastig voor de gemiddelde groninger.
fietsen in de weg, veroorzaken veel (geluid)overlast, eisen alle woningen op en zijn onbeschoft.
en als ze dat ook nog eens in vereniging gaan doen word ik al helemaal niet vrolijk nee
en de studenten hebben zeker nooit last van overlast?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben een "echte" groninger en hou er niet echt van dat al die studentjes het leefklimaat hier verontreinigen nee
zal wel weer boze reacties uitlokken maar feit is feit: die studenten zijn over het algemeen lastig voor de gemiddelde groninger.
fietsen in de weg, veroorzaken veel (geluid)overlast, eisen alle woningen op en zijn onbeschoft.
en als ze dat ook nog eens in vereniging gaan doen word ik al helemaal niet vrolijk nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |