Bij Zuid-Korea is het wel makkelijk. Hoeven we alleen Kim te onthouden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als ze echt zo goed zijn onthoud je ze wel.Alsof Afrikaanse namen niet lastig zijn maar Kiplagat onthouden we ook allemaal.
Volgens mij moeten Baku en Doha nog officieel geselecteerd worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Spanje en Tokyo kunnen het wel vergeten economisch gezien. Zijn er nog verdere kandidaatstellingen mogelijk?
Nee, die zijn gewoon niet geselecteerd, ze waren gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:50 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Volgens mij moeten Baku en Doha nog officieel geselecteerd worden.
Of Parkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij Zuid-Korea is het wel makkelijk. Hoeven we alleen Kim te onthouden.
Het oliegeld gaat ook meebieden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:50 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Volgens mij moeten Baku en Doha nog officieel geselecteerd worden.
Laaatmaar. -edit-quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo slecht staat Tokyo er echt niet voor en ik denk dat ze zo'n opsteker wel kunnen gebruiken. Als 't gaat tussen Madrid en Istanbul is Madrid kansloos. Verder zijn er geen kandidaten, de bids zijn allemaal al ingediend. Deze drie zijn de mogelijkheden.
[ afbeelding ]
Je vergist je denk ik echt in Baku. Baku is echt booming.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Baku en Doha lijken me alleszins kansloos. Doha omdat het WK al in Qatar is en Baku omdat...Baku.
Ja, tof, maar die moeten 't echt afleggen tegen een Istanbul en een Tokyo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:57 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Je vergist je denk ik echt in Baku. Baku is echt booming.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, tof, maar die moeten 't echt afleggen tegen een Istanbul en een Tokyo.
Ik kijk ook wel uit naar Rio, ja. Ben echt benieuwd hoe het er allemaal gaat uitzien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:02 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik vind het vet dat hier over vier jaar geroeid gaat worden.
[ afbeelding ]
Is dat niet waar ze ook die carnavalsparade hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:05 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
En hier het handboogschieten en de aankomst van de marathon:
(wordt nu vol gerestaureerd)
[ afbeelding ]
Is dat een racecircuit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:05 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
En hier het handboogschieten en de aankomst van de marathon:
(wordt nu vol gerestaureerd)
[ afbeelding ]
Je zit dan wel met een tijdsverschil. In Rio is het nu 20.07 u.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel uit naar Rio, ja. Ben echt benieuwd hoe het er allemaal gaat uitzien.
Hadden we met China toch ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:07 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Je zit dan wel met een tijdsverschil. In Rio is het nu 20.07 u.
Rio is maar vijf uur, dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hadden we met China toch ook.Dat dingen begonnen terwijl wij sliepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |