Dat ze op een andere datum komen. Ze hebben een andere agenda dan wij.quote:
Wie of wat is ELO?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
ELO zingt over UFO's , zou het dan toch......
Electric Light Orchestra, band uit de jaren 80 .quote:
Ah nu herinner ik me inderdaad die afkorting. Me pa heeft nog wat platen van die luiquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra, band uit de jaren 80 .
Veel mooie liedjes geschreven.
Ook veel over het heelal en dat soort dingen.
Mr. Blue Sky
en Is this the way life's meant to be.
Prachtige nummers. Moet je eens naar luisteren als je een keer tijd hebt
Not on this planetquote:
Die negert?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Not on this planet![]()
Al lijkt de artiest die nu optreedt wel van een andere planeet afkomstig te zijn
Er is al gezegd dat de aliens binnenkort echt komen, dus daar kunnen we geen speciaal topic meer voor maken, want 'binnenkort' is een rekbaar begrip.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ok, wie maakt er een topic voor volgende week aan en verzint er een speciale reden bij?
Klopt, maar ik denk toch echt dat we moeten wachten tot de volgende aankondiging hoor. Dit gaat hem niet worden ben ik bangquote:
Maar ik had zo gerekend op de achttienhonderd duizend vierhonderd vijfenzeventigste aankondigingquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk toch echt dat we moeten wachten tot de volgende aankondiging hoor. Dit gaat hem niet worden ben ik bang
Tja, kan het ook niet helpenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik had zo gerekend op de achttienhonderd duizend vierhonderd vijfenzeventigste aankondiging
Ik niet. Ik ga lekker pitten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien houden ze GMT + 3 aan. Ik wacht nog even
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |