abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115378152
Vooropgesteld dat aliens zo zouden denken als mensen, dus oorzaak - gevold e.d. dan zouden ze zich nooit tijdens zo'n groot evenement laten zien waarin mensen op elkaar gepakt zitten en geen kant uit kunnen.

Toch?

Stel dat ze zich kenbaar wilden laten maken, dan denk ik eerder aan een 'fly-by' die de media zou dwingen om hun bestaan te bevestigen.
Heb wel eens een droom daar over gehad. Een enorme vloot schepen die over het huis vloog, indrukwekken al was het een droom.
pi_115378216
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:28 schreef MDevil88 het volgende:
Ik denk ook dat ze tijdens de eind ceremonie zullen verschijnen. Het is een wereldevenement en wordt dus ook Live wereldwijd uitgezonden. Er is dus geen manier waarop ze de beelden kunnen manipuleren zoals bijvoorbeeld bij 9/11 wel is gebeurd...

1 ding is zeker, we zijn hier niet alleen en ze hebben in het verleden eerder de aarde bezocht. Je hoeft alleen je ogen open te doen en te kijken naar de bewijzen die op aarde achter gebleven zijn na hun bezoeken.

Als ze zich zondag zullen laten zien zullen onze levens voor altijd veranderen, we zullen geen slaven van het systeem meer zijn, de rijkdom zal eerlijk verdeeld worden en de medicijnen voor ziektes zoals kanker ed. zullen eindelijk gepresenteerd worden ipv. achtergehouden te worden om geld aan zieke mensen te kunnen blijven verdienen.

De meeste mensen die hierboven dergelijke stomme reacties geven zijn mensen die gehersenspoeld zijn en nog steeds leven in "The Matrix". Onwetende over hoe jullie levens gecontroleerd worden zelfs als je denkt vrij te zijn.

Laten we 1 ding afspreken: Misschien lul ik uit mn nek, misschien lult de TS uit haar nek maar STEL, STEL dat wij toch gelijk hebben en as. zondag daadwerkelijk bezoek van buitenaardsen komt. Dan beantwoord ik graag alle vragen en deel ik graag mijn kennis over het hoe en waarom.
Waar baseer jij dit op? daar ben ik wel heel benieuwd naar
Playing guitar is a religion.
pi_115378225
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:40 schreef Dutchguy het volgende:
Vooropgesteld dat aliens zo zouden denken als mensen, dus oorzaak - gevold e.d. dan zouden ze zich nooit tijdens zo'n groot evenement laten zien waarin mensen op elkaar gepakt zitten en geen kant uit kunnen.

Toch?
Hoezo niet? Jij gaat er vanuit dat iedereen in paniek raakt en weg probeert te komen?
Als ze komen dan zullen ze met liefde naar beneden komen. Klinkt allemaal heel vaag, I know maar het is zo.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:42:52 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_115378244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:28 schreef MDevil88 het volgende:
Ik denk ook dat ze tijdens de eind ceremonie zullen verschijnen. Het is een wereldevenement en wordt dus ook Live wereldwijd uitgezonden. Er is dus geen manier waarop ze de beelden kunnen manipuleren zoals bijvoorbeeld bij 9/11 wel is gebeurd...

1 ding is zeker, we zijn hier niet alleen en ze hebben in het verleden eerder de aarde bezocht. Je hoeft alleen je ogen open te doen en te kijken naar de bewijzen die op aarde achter gebleven zijn na hun bezoeken.

Als ze zich zondag zullen laten zien zullen onze levens voor altijd veranderen, we zullen geen slaven van het systeem meer zijn, de rijkdom zal eerlijk verdeeld worden en de medicijnen voor ziektes zoals kanker ed. zullen eindelijk gepresenteerd worden ipv. achtergehouden te worden om geld aan zieke mensen te kunnen blijven verdienen.

De meeste mensen die hierboven dergelijke stomme reacties geven zijn mensen die gehersenspoeld zijn en nog steeds leven in "The Matrix". Onwetende over hoe jullie levens gecontroleerd worden zelfs als je denkt vrij te zijn.

Laten we 1 ding afspreken: Misschien lul ik uit mn nek, misschien lult de TS uit haar nek maar STEL, STEL dat wij toch gelijk hebben en as. zondag daadwerkelijk bezoek van buitenaardsen komt. Dan beantwoord ik graag alle vragen en deel ik graag mijn kennis over het hoe en waarom.
hmm zeer interresant en kan met sommige dingen inkomen.
maar wat ik dik gedrukt heb.. denk dat dat wel erg ver gezocht is.. zoiets gaat erna nog jaren door. of zal blijven bestaan. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_115378252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

Waar baseer jij dit op? daar ben ik wel heel benieuwd naar
Waar baseer ik wat precies op?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

hmm zeer interresant en kan met sommige dingen inkomen.
maar wat ik dik gedrukt heb.. denk dat dat wel erg ver gezocht is.. zoiets gaat erna nog jaren door. of zal blijven bestaan. :{
Klopt ook deels, het zal niet allemaal binnen 1 minuut veranderen. Maar er zullen geen jaren over heen gaan. Heel veel zaken zijn op de achtergrond al in gang gezet waardoor het hooguit nog enkele maanden zal duren. Kijk bijvoorbeeld eens rond op het internet hoeveel mensen van banken bijvoorbeeld de afgelopen maanden ineens uit het niets ontslag hebben genomen of uit hun positie zijn ontheven.
pi_115378354

[ Bericht 100% gewijzigd door MDevil88 op 10-08-2012 13:45:48 (samengevoegd) ]
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:48:31 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_115378521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:43 schreef MDevil88 het volgende:

Klopt ook deels, het zal niet allemaal binnen 1 minuut veranderen. Maar er zullen geen jaren over heen gaan. Heel veel zaken zijn op de achtergrond al in gang gezet waardoor het hooguit nog enkele maanden zal duren. Kijk bijvoorbeeld eens rond op het internet hoeveel mensen van banken bijvoorbeeldafgelopen maanden ineens uit het niets ontslag hebben genomen of uit hun positie zijn ontheven. de
voorbeeld ... of linkje? :)
pi_115378552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:43 schreef MDevil88 het volgende:

[..]

Waar baseer ik wat precies op?

dit:

quote:
srry... ik had de quote ff aan moeten passen :P
pi_115378596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef MDevil88 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Jij gaat er vanuit dat iedereen in paniek raakt en weg probeert te komen?
Als ze komen dan zullen ze met liefde naar beneden komen. Klinkt allemaal heel vaag, I know maar het is zo.
Ik zou ook heel nieuwsgierig zijn maar een vluchtreactie is iets wat zomaar in kan grijpen en kan dramatische gevolgen hebben. Kijk naar de Damschreeuwer, dit zou zo veel intenser zijn met zoveel meer gevolgen.
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar de mens zelf is niet onfeilbaar ondanks de goede bedoelingen van anderen, dat is wat ik een beetje bedoel.
pi_115379353
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:49 schreef Bahamut0503 het volgende:

[Waar baseer ik wat precies op?]

dit:

[De meeste mensen die hierboven dergelijke stomme reacties geven zijn mensen die gehersenspoeld zijn en nog steeds leven in "The Matrix". Onwetende over hoe jullie levens gecontroleerd worden zelfs als je denkt vrij te zijn.]

srry... ik had de quote ff aan moeten passen :P

Ik baseer dat deels nav. mijn eigen onderzoek. Ik had veel vragen over het hoe en waarom en ben zelf op onderzoek uit gegaan. Een aantal antwoorden heb ik gevonden maar niet alle. Om het heel simpel te houden, we leven in een Matrix omdat andere mensen controleren wat wij doen. Om een voorbeeld te nemen, er zijn al LANG auto's gebouwd die op gewoon normaal water rijden. Ik ken zelfs een verhaal van een kerel die 30 jaar geleden een dergelijke auto had ontwikkeld, diverse olie bedrijven wouden zijn idee overkopen met als doel het in de doofpot te stoppen om mensen aan de olie te houden dus ze deden hem een aanbod van enkele miljoenen dollars. Hij ging daar niet mee akkoord, week later werd hij bedreigd, gevolgd en getreiterd door mensen die hij nooit eerder had gezien om hem te verplichten toch in zee te gaan met het aanbod. De week daarop was hij spoorloos verdwenen, inclusief zijn auto die op water rijdt en alle papieren ed. waarop hij alles had uitgewerkt.
Dit is een van de manieren waarop wij worden gecontroleerd, we hadden al lang in auto's rond kunnen rijden met nagenoeg gratis brandstof. De media speelt ook een grote rol mee in dit verhaal, want die loopt de laatste maanden te verkondigen dat de olie bijna op is waardoor de benzineprijs noodgedwongen stijgt. Feit is echter dat er nog genoeg olie is voor de komen +- 30 jaar. Gewoon bullshit dus om jou extra geld uit je mouw te kloppen.

Een ander voorbeeld is kanker, er zijn inmiddels meerdere medicijnen voor die kanker volledig doen genezen. 1 van die medicijnen is olie geperst uit THC. Toen de faramcy erachter kwam dat hiermee geen winst te maken was (op een plant kun je geen patent aanvragen geloof ik) hebben ze de hele wereld (ik bedoel hier dus inderdaad elk land mee) verboden om THC olie te verkopen of te produceren. Zelfs in Nederland waar je wiet gewoon kunt kopen is het verboden om die olie in bezit te hebben, te kopen of te maken.
Waarom? Een gezond mens levert de pharmacy geen geld op ;) Ze hebben liever dat jij je scheel betaalt aan medicijnen en bestralingen dan dat je gezond wordt.

Misschien erg moeilijk om te geloven allemaal maar heb ooit het volgende verhaal aan iemand verteld:
Stel je zit met 10 mensen op een eiland. 3 van deze 10 mensen wordt ernstig ziek en zal binnenkort overlijden. 1 van de 7 mensen is vastberaden een medicijn te vinden voor de genezing van deze ziekte. Na enkele weken krijgt hij het voor elkaar maar hij weet 2 medicijnen te maken. Medicijn X dient 1x geslikt te worden en geneest de ziekte volledig, hij kan dit verkopen voor slechts 5 euro per pil. Ook ontwikkeld hij medicijn Y, dit medicijn dient echter elke maand geslikt te worden om je een maand gezond te voelen, ook dit medicijn kan hij voor slechts 5 euro verkopen.

Als je aan mij vraagt of ik medicijn X of Y aan deze 3 mensen zou geven zou ik voor medicijn X kiezen. Maar je kunt je vast voorstellen dat er genoeg mensen zijn op deze wereld die juist medicijn Y zouden zeggen omdat het hun geen reet interesseert om over de rug van 3 zieke mensen maandelijks geld te verdienen.

Hoop zo het eea. verduidelijkt te hebben ;) Nu zondag maar afwachten!

[ Bericht 1% gewijzigd door MDevil88 op 10-08-2012 14:25:17 ]
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:13:42 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_115379624
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef MDevil88 het volgende:

[..]

Ik baseer dat nav. mijn eigen onderzoek. Ik had veel vragen over het hoe en waarom en ben zelf op onderzoek uit gegaan. Een aantal antwoorden heb ik gevonden maar niet alle. Om het heel simpel te houden, we leven in een Matrix omdat andere mensen controleren wat wij doen. Om een voorbeeld te nemen, er zijn al LANG auto's gebouwd die op gewoon normaal water rijden. Ik ken zelfs een verhaal van een kerel die 30 jaar geleden een dergelijke auto had ontwikkeld, diverse olie bedrijven wouden zijn idee overkopen met als doel het in de doofpot te stoppen om mensen aan de olie te houden dus ze deden hem een aanbod van enkele miljoenen dollars. Hij ging daar niet mee akkoord, week later werd hij bedreigd, gevolgd en getreiterd door mensen die hij nooit eerder had gezien om hem te verplichten toch in zee te gaan met het aanbod. De week daarop was hij spoorloos verdwenen, inclusief zijn auto die op water rijdt en alle papieren ed. waarop hij alles had uitgewerkt.
Dit is een van de manieren waarop wij worden gecontroleerd, we hadden al lang in auto's rond kunnen rijden met nagenoeg gratis brandstof. De media speelt ook een grote rol mee in dit verhaal, want die loopt de laatste maanden te verkondigen dat de olie bijna op is waardoor de benzineprijs noodgedwongen stijgt. Feit is echter dat er nog genoeg olie is voor de komen +- 30 jaar. Gewoon bullshit dus om jou extra geld uit je mouw te kloppen.

Een ander voorbeeld is kanker, er zijn inmiddels meerdere medicijnen voor die kanker volledig doen genezen. 1 van die medicijnen is olie geperst uit THC. Toen de faramcy erachter kwam dat hiermee geen winst te maken was (op een plant kun je geen patent aanvragen geloof ik) hebben ze de hele wereld (ik bedoel hier dus inderdaad elk land mee) verboden om THC olie te verkopen of te produceren. Zelfs in Nederland waar je wiet gewoon kunt kopen is het verboden om die olie in bezit te hebben, te kopen of te maken.
Waarom? Een gezond mens levert de pharmacy geen geld op ;) Ze hebben liever dat jij je scheel betaalt aan medicijnen en bestralingen dan dat je gezond wordt.

Misschien erg moeilijk om te geloven allemaal maar heb ooit het volgende verhaal aan iemand verteld:
Stel je zit met 10 mensen op een eiland. 3 van deze 10 mensen wordt ernstig ziek en zal binnenkort overlijden. 1 van de 7 mensen is vastberaden een medicijn te vinden voor de genezing van deze ziekte. Na enkele weken krijgt hij het voor elkaar maar hij weet 2 medicijnen te maken. Medicijn X dient 1x geslikt te worden en geneest de ziekte volledig, hij kan dit verkopen voor slechts 5 euro per pil. Ook ontwikkeld hij medicijn Y, dit medicijn dient echter elke maand geslikt te worden om je een maand gezond te voelen, ook dit medicijn kan hij voor slechts 5 euro verkopen.

Als je aan mij vraagt of ik medicijn X of Y aan deze 3 mensen zou geven zou ik voor medicijn X kiezen. Maar je kunt je vast voorstellen dat er genoeg mensen zijn op deze wereld die juist medicijn Y zouden zeggen omdat het hun geen reet interesseert om over de rug van 3 zieke mensen maandelijks geld te verdienen.

stoom = water dus eerste water auto 1900

;)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:16:56 #37
356891 Abed
hooggeleid
pi_115379760
quote:

[..]

Ik baseer dat nav. mijn eigen onderzoek. Ik had veel vragen over het hoe en waarom en ben zelf op onderzoek uit gegaan. Een aantal antwoorden heb ik gevonden maar niet alle. Om het heel simpel te houden, we leven in een Matrix omdat andere mensen controleren wat wij doen. Om een voorbeeld te nemen, er zijn al LANG auto's gebouwd die op gewoon normaal water rijden. Ik ken zelfs een verhaal van een kerel die 30 jaar geleden een dergelijke auto had ontwikkeld, diverse olie bedrijven wouden zijn idee overkopen met als doel het in de doofpot te stoppen om mensen aan de olie te houden dus ze deden hem een aanbod van enkele miljoenen dollars. Hij ging daar niet mee akkoord, week later werd hij bedreigd, gevolgd en getreiterd door mensen die hij nooit eerder had gezien om hem te verplichten toch in zee te gaan met het aanbod. De week daarop was hij spoorloos verdwenen, inclusief zijn auto die op water rijdt en alle papieren ed. waarop hij alles had uitgewerkt.

Tvp zodat ik je zondag belachelijk kan maken. Wat een complete troep vertel jij zeg. Get real.
Er gebeurt zondag geen reet, heb ik gebaseerd op basis van mijn eigen onderzoek :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_115379869
Haha dankje, je moet uiteraard zelf geloven wat je wilt geloven.
Maar als je echt interesse hebt, zoek dan zelf eens naar antwoorden op je vragen. Dan ben ik in elk geval niet de enige die je belachelijk kan maken ;)

Edit: ik zeg overigens niet dat het zondag 100% zeker gaat gebeuren. Kans is groot dat het wel gebeurd, maar kan zomaar een andere dag zijn buiten de spelen om. Het mag in elk geval niet lang meer duren voor de bekendmaking van buitenaards leven.
pi_115380142
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:19 schreef MDevil88 het volgende:
Haha dankje, je moet uiteraard zelf geloven wat je wilt geloven.
Maar als je echt interesse hebt, zoek dan zelf eens naar antwoorden op je vragen. Dan ben ik in elk geval niet de enige die je belachelijk kan maken ;)

Edit: ik zeg overigens niet dat het zondag 100% zeker gaat gebeuren. Kans is groot dat het wel gebeurd, maar kan zomaar een andere dag zijn buiten de spelen om. Het mag in elk geval niet lang meer duren voor de bekendmaking van buitenaards leven.
Hoh even, nu niet terugkrabbelen hoor, met je disclaimer :N
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:34:01 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115380388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoh even, nu niet terugkrabbelen hoor, met je disclaimer :N
Hij heeft het nooit stellig beweerd dus van enig terugkrabbelen is geen sprake.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_115381001
quote:

[..]

Ik baseer dat deels nav. mijn eigen onderzoek. Ik had veel vragen over het hoe en waarom en ben zelf op onderzoek uit gegaan. Een aantal antwoorden heb ik gevonden maar niet alle. Om het heel simpel te houden, we leven in een Matrix omdat andere mensen controleren wat wij doen. Om een voorbeeld te nemen, er zijn al LANG auto's gebouwd die op gewoon normaal water rijden. Ik ken zelfs een verhaal van een kerel die 30 jaar geleden een dergelijke auto had ontwikkeld, diverse olie bedrijven wouden zijn idee overkopen met als doel het in de doofpot te stoppen om mensen aan de olie te houden dus ze deden hem een aanbod van enkele miljoenen dollars. Hij ging daar niet mee akkoord, week later werd hij bedreigd, gevolgd en getreiterd door mensen die hij nooit eerder had gezien om hem te verplichten toch in zee te gaan met het aanbod. De week daarop was hij spoorloos verdwenen, inclusief zijn auto die op water rijdt en alle papieren ed. waarop hij alles had uitgewerkt.

het zijn inderdaad wel feiten, maar om nu gelijk dit er achter te zoeken gaat voor mij persoonlijk te ver. Ik respecteer je mening overigens wel gewoon want helemaal zeker kan niemand er van zijn :)

we zullen zien zal ik dan maar zeggen :P
pi_115381122
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Hij heeft het nooit stellig beweerd dus van enig terugkrabbelen is geen sprake.
Okee dan, we wachten af.
Weer.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:02:27 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_115381381
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Okee dan, we wachten af.
Weer.
:P gaat er nog iemand een kratje bier op zetten btw?
pi_115381478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

:P gaat er nog iemand een kratje bier op zetten btw?
Ik haal wel gewoon zelf rosé in huis, weet ik zeker dat ik wat lekkers te drinken heb c_/
pi_115381551
We gaan toch niet elke week een UFO-op-OS-voorspelling zien verschijnen he? Wil ik wel even vragen, want... come on.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:10:51 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115381612
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef Gray het volgende:
We gaan toch niet elke week een UFO-op-OS-voorspelling zien verschijnen he? Wil ik wel even vragen, want... come on.
Dan nog is het nu de laatste en dan pas over vier jaar weer. Oh nee, we hebben natuurlijk ook de winterspelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_115381908
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan nog is het nu de laatste en dan pas over vier jaar weer. Oh nee, we hebben natuurlijk ook de winterspelen.
:')
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:26:04 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_115382059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik haal wel gewoon zelf rosé in huis, weet ik zeker dat ik wat lekkers te drinken heb c_/
oeh lekker :D
waar woon je gaan we samen naar de sluitings ceremonie kijken :P
pi_115382464
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

oeh lekker :D
waar woon je gaan we samen naar de sluitings ceremonie kijken :P
en zwaaien met de vlag w/
want we hebben een hele berg medailles *O*
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:58:18 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_115383136
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

en zwaaien met de vlag w/
want we hebben een hele berg medailles *O*
^O^ doen we *O* *O* *O* *O* w/ <--- heb je nog een vlaggetje over dan ik heb niet meer ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')