we hebben m wel apart gevierdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hadden wij samen een feestje?Ik weet vrij weinig meer van die avond maar ik hoop dat ik lief was voor je!
Gefeliciteerd!
Katten kunnen altijd en overal slapenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:54 schreef -Miauw- het volgende:
Vroeg wakker worden als je kunt uitslapen en niet je bed uit kunnen komen als je er vroeg uit moet.
Why
Ik ben een heel bijzonder exemplaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Katten kunnen altijd en overal slapen
Nah, sta voor je deur met een schoteltje melk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een heel bijzonder exemplaar![]()
Morning![]()
Ben je al op je werk?
Wel sojamelk hoop ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, sta voor je deur met een schoteltje melk.
Jep, op werk
Vegetariër?quote:
Een beetje diva-gedrag hoort er wel bij hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewone melk? Heb je speciale verzoekjes dan?
Oh, dat lijkt me best lastig etenquote:
Ik proef een zekere mate van zelfverzekerheid, goed tekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een beetje diva-gedrag hoort er wel bij hè
Ja is het ook wel. Ik vergeet het ook nog wel eens en dan is het feestquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me best lastig eten
Prrrrrquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik proef een zekere mate van zelfverzekerheid, goed teken
*presses print*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja is het ook wel. Ik vergeet het ook nog wel eens en dan is het feest
Nou dat doe ik niet altijd hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dus als je bijvoorbeeld een overheerlijk toetje/ijs hebt moet je hem gewoon laten staan![]()
Bah zo veel dingen zijn van zuivel :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |