quote:
Drie korte broeken. Komen allemaal overeen met maat L. Rechter broek is van Silver Creek en nauwelijks gedragen. Andere 2 wel gedragen. Maten in CM worden op aanvraag gegeven.
Vraagprijs: ¤3,50 p.s.
quote:
Drie overhemden. Linker overhemd met korte mouwen. Maten in CM op aanvraag.
Vraagprijs: ¤2,50 p.s.
quote:
Linker trui: Garcia
Rechter trui: Jack and Jones
Beide truien nauwelijks aangehad, zien er allebei nog erg goed uit.
Vraagprijs: ¤8,50 p.s.
quote:
Linkerbroek: Diesel (maat 34)
Rechterbroek: H&M (maat 34)
Broeken zijn allebei gedragen maar hebben geen gaten/scheuren.
Vraagprijs: ¤4,50 H&M broek / ¤8,50 Diesel
quote:
Schoenen van Shimano, maat 45.
Enkele keren mee gefietst maar zijn te klein geworden.
SPD pedalen/plaatjes houd ik zelf
Vraagprijs: ¤45,00
Maat L. Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:25 schreef Miniem het volgende:
Welke maat is de trui met rode strepen?
Broek is maat 32. W of L staat er niet specifiek in. Broek loopt naar beneden wat smaller af en ziet er erg stijlvol uit inderdaad. Broek is qua lengte 34.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:27 schreef Scuidward het volgende:
Is de broek 34W? Zo ja, wat is de lengte?
Als je die evt. wilt meten (bij 32L of 34L) ga ik er over nadenken, vind met name de lichtere stijlvol.
Ben 1.86 en weeg zo'n 70 a 72 kilo. De lengte zal wel goed zitten, als je de bovenkant zou willen meten dan vergelijk ik die hier met een van mijn strakkere broeken (ik zal wel een riem gaan dragen).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:34 schreef stripe het volgende:
Broek is maat 32. W of L staat er niet specifiek in. Broek loopt naar beneden wat smaller af en ziet er erg stijlvol uit inderdaad. Broek is qua lengte 34.
Hoe lang/zwaar ben je zelf?
1,86.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:34 schreef stripe het volgende:
[..]
Maat L. Hoe lang ben je?
[..]
Broek is maat 32. W of L staat er niet specifiek in. Broek loopt naar beneden wat smaller af en ziet er erg stijlvol uit inderdaad. Broek is qua lengte 34.
Hoe lang/zwaar ben je zelf?
Als je niet ontzettend breed bent zal de trui je prima zitten, ben zelf 1,90 en de trui zit mij goed maar zat beter toen ik wat minder lang was.quote:
Wat is er mis?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef Miniem het volgende:
Hmm, ik laat het even zitten.
Je hoort het wel als ik nog interesse heb.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:43 schreef Scuidward het volgende:
Hoeveel cm is de broek bovenin? Iets van 40.5? Wil ik graag ff weten
Okido, dat was een vorige aankoop van mij ook namelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:20 schreef stripe het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lastig meten maar minimaal 40 en max 41. (40,5 cm dus)
Ga ik zo even voor je doen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:43 schreef Miniem het volgende:
Ik twijfel nog steeds over die trui(en), de foto's vind ik niet echt duidelijk en tevens beide L?
Is het teveel gevraagd om scherpe foto's te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |