Geen idee... Meestal baseer ik dat op de muziek als ik het zelf moet verzinnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat voor soort wil je maken?
Dat is wel inderdaad zo'n typische trailer muziek :pquote:
survivalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand een leuke gamemode voor een minecraft server? een beetje orgineel enzo
Die kan je volgens mij gewoon met cinema4d maken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef MineraalWater het volgende:
Die van Wanted is trouwens wel easy
Ik kan ook niks met cinema 4d, alleen simpele kleine dingetjes, dus eigk alleen een woordje doen ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zuig echt hard met cinema 4d.Ben blender gewend.
wat is je psn? ik p0wn jequote:
xboxquote:
nee ben je faggot ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef bobbernaut het volgende:
ey doe de volgende TT zo: Aldie, uit het oog maar niet uit het hart <3
dat zijn echt van die pro pro programma'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb een hele poos alles met 3DS Max gedaan maar wat een moeilijk programma is dat zeg.
Niet haten op aldie!quote:
en dan bedoel ik die die eckte pro's gebruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat zijn echt van die pro pro programma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |