dit zijn toch wel verschillende soorten biertjes.... verschil proef je dus sowiesoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, lijkt mij ook wel wat![]()
Beginnend bierdrinker, ik proef amper verschil![]()
Nou dan weet je waar je moet zijn hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, lijkt mij ook wel wat![]()
Beginnend bierdrinker, ik proef amper verschil![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan weet je waar je moet zijn he
Hoe rij jij dan? Vanaf jouw gehucht is het echt maar een uurtje, anderhalf uur max naar Rotterdam toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur later
Ik heb ook liever fles dan tapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel, maar altijd uit fles als die keuze er is
uhm via de a28 (duurt langer want 90 km weg momenteel) en ik kreeg net nog iets van een twit dat een verbindingsweg dicht is.... hmmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe rij jij dan? Vanaf jouw gehucht is het echt maar een uurtje, anderhalf uur max naar Rotterdam toch?
Zo heel af en toe zeg jij nog best verstandige dingenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook liever fles dan tap![]()
Blik vind ik helemaal niks
Goed he!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel af en toe zeg jij nog best verstandige dingen
Alleen Rob Dquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik zat gisteren op terras met c_a en dateding en 2 vrienden van hem. Die had ik nog nooit ontmoet. Die kerel was direct al doodsbang van mij![]()
Ken jij behalve Rob mensen uit Schiedam?
Hmm dan heb jij ze niet gewaarschuwdquote:
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dan heb jij ze niet gewaarschuwd
Heus welquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik zat gisteren op terras met c_a en dateding en 2 vrienden van hem. Die had ik nog nooit ontmoet. Die kerel was direct al doodsbang van mij![]()
Ken jij behalve Rob mensen uit Schiedam?
Lach niet johquote:
Ze kennen mij als Chantal of eventueel zelfs nog onder mn oude internetnickname dus je hebt niks aan die sitequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij op mijn website gekeken.
Www.huppelmutsistherootofallevil.nl
Hij zat later op jouw plek weg te smelten naast dat vuur, iedereen zei van dan ga je daar zitten (naast mij dus) maar no wayquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar klopt wel, hij zat je soms aan te kijken van :
Dan moet ik dat even wijzigenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kennen mij als Chantal of eventueel zelfs nog onder mn oude internetnickname dus je hebt niks aan die site
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat later op jouw plek weg te smelten naast dat vuur, iedereen zei van dan ga je daar zitten (naast mij dus) maar no way
Dat snap ik welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat later op jouw plek weg te smelten naast dat vuur, iedereen zei van dan ga je daar zitten (naast mij dus) maar no way
Stiekem vind je me gewoon extreem lief natuurlijkquote:
Niet overdrijven he.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind je me gewoon extreem lief natuurlijk
Even quoten hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet overdrijven he.
Ik vind je lief
Oh. Ik. Ben. Zó. Benieuwd. Naar. Jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |