Hmmm jammer, moet morgen gebeurenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe super.... ik wil best 1 x als FvF-actie doen hoor .. lukt me alleen dit weekend niet meer... to much op za en zondag ben ik brak....
Wat voor bier heb je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stom.
Kom er hier maar 1 pakken dan
morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur laterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm jammer, moet morgen gebeuren
Dan moet ik het helaas zelf doen
oe mag ik die allemaal ook zaterdag drinkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken, hertog jan, palm, duvel, murphy's en la chouffe
Ja hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe mag ik die allemaal ook zaterdag drinken
Genoeg keuze dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken, hertog jan, palm, duvel, murphy's en la chouffe
Heineken op de tap, maar die doe ik niet open.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee baas.... welke heb je van de tap? En mag ik er ook een zelf tappen?
Maar je vind het echt leuk om te doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur later
Maar goed dat ik niet kom dan.. niet eens tappenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken op de tap, maar die doe ik niet open.
Je komt maar een andere keer een biertje tappen
Word er te veel verspild.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet kom dan.. niet eens tappen
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getaptquote:
Gewoon met grof geweld te lijf gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je vind het echt leuk om te doen
Ik heb er altijd zo hekel aan
We zijn niet allemaal zo handig als jij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getapt
En dat geloof jij zelf?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |