Klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je wil me niet omdat ik mysterieus en onbereikbaar ben?
Cheesecake !!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
cheesecake met witte chocolade
weet je dat ik nog nooit cheesecake op hebquote:
quote:
Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik nooit wat geven om dit soort stelselmatig en zielig gedrag.
Dat moet ik ook doen dan. Misschien dat de lesbo's dan wel op mij vallen. Nu ben ik veel te mannelijk.quote:
Oh, dan eentje uit het receptenboek makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat ik nog nooit cheesecake op heb
Ik heb hier een heel receptenboek met allemaal soorten
Zoveel keuze dat ik niet weet welke ik moet maken
Vasthouden dat gevoelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Wie weet wat de toekomst brengt
Cheesecake met Bastognebodem, frambozen en chocoladesnippers erbovenopquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat ik nog nooit cheesecake op heb
Ik heb hier een heel receptenboek met allemaal soorten
Zoveel keuze dat ik niet weet welke ik moet maken
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan eentje uit het receptenboek makenEn mij vertellen welke lekker is. Heb afgelopen weekend die gemaakt, die was heel lekker (wel met Bastognekoekjes-bodem). Nu moest ik snel even proberen hoe het met limoen was, maar die is toch minder. Volgende met aardbeien of dan misschien witte chocola ja
Deze vond ik net ook nog via dat topic:
http://www.bagelsbeans.nl/bagels-beans-cheesecake.shtml
Neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar smaakt niet naar kaas dan
frambozen klinkt al wat beter dan aardbeienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cheesecake met Bastognebodem, frambozen en chocoladesnippers erbovenop
Lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rawr, dat klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tenzij je het met kruidenkaas klaar maaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Boursinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Tenzij je het met kruidenkaas klaar maakt
Als je het vertaalt is het toch gewoon kwarktaart? Niks met kaas te maken dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Omdat eeh...Amerikanen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lust wel kaas hoor, maar niet in mijn gebakjes
Waarom heet het dan cheesecake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |