quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe banken daar mee omgaan? "sorry, das prive"
Nog nooit van gehoord, en TS ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als de rekeninghouder geen gehoor geeft aan het verzoek/bemiddeling van de bank krijg jij gewoon de NAW gegevens.
TS moet ook de juiste vraag stellen aan de bank.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, en TS ook niet.
Zijn aardig wat uurtjes in de kasquote:
En dat is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS moet ook de juiste vraag stellen aan de bank.
Dit is in ieder geval zo bij de ABN Amro. Dat weet ik nog van toen ik in het callcenter van de ABN werktequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, en TS ook niet.
Dat dat wel of niet zo werkt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:22 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval zo bij de ABN Amro. Dat weet ik nog van toen ik in het callcenter van de ABN werkte
Precies, en dat is precies de kern van deze zaak.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef sleepingatm het volgende:
150 euro is wel veel en dan nog te bedenken dat ie een stuk of 5-10 mensen per dag oplicht. dat is al 750-1500 euro/dag. zoveel verdient bijna niemand.
Gelukkig heb je bewijzen te over dat hij elke dag meerdere mensen oplicht...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:45 schreef NumberSeven het volgende:
Precies, en dat is precies de kern van deze zaak.
Je hebt iemands naam niet nodig om geld over te boeken (met uitzondering van voormalige postbanknummers).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef Woffel het volgende:
Je hebt dus in ieder geval zijn naam?
Of is het mogelijk om onder een fictieve naam een rekening te openen..?
maar dat heeft de ts wel gedaan, zie post #5quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt iemands naam niet nodig om geld over te boeken (met uitzondering van voormalige postbanknummers).
Dat maakt jouw eerste vraag daarbij dan overbodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Woffel het volgende:
[..]
maar dat heeft de ts wel gedaan, zie post #5
Het antwoord op die vraag is dan ook afhankelijk van het antwoord op de tweede, lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat maakt jouw eerste vraag daarbij dan overbodig.
Als je de moeite, tijd en kosten wilt nemen om een valse identiteit aan te nemen, dan ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef Woffel het volgende:
Of is het mogelijk om onder een fictieve naam een rekening te openen..?
Katvangers natuurlijk, genoeg katvangers die even een rekening voor je openen voor een paar tientjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je de moeite, tijd en kosten wilt nemen om een valse identiteit aan te nemen, dan ja.
Oh, en het gevaar dat je gepakt wordt natuurlijk.
Dat doen alleen mensen die wèl makkelijk te vinden zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hij ging zelfs sms'en van; je vind me toch niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |