Nee, was de eerste keer dat ik ben opgelicht. Ook ging hij bluffen in de advertentie, zo van; "uiteraard is het product te testen bij mij thuis" ook had hij zogenaamd paypal. Later zag ik een andere advertentie van hem, hij speelt het heel slim door steeds een compleet andere manier van schrijven te gebruiken en echte plaatjes van het product.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Rekeningnummer niet vooraf gegoogled?
Toevallig probeerde ik dit net, maar weet je wat ze zeiden? De naam die ik invoerde bij kenmerken komt overeen met de naam van de rekeninghouder, dat betekent technisch gezien dat ik het niet naar een verkeerd rekeningnummer heb geboekt dus kunnen ze het niet terughalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tevens gewoon aangeven bij de bank dat het een onverschuldigde betaling betreft. Gaan ze hem sommeren het terug te boeken. Doet hij dat alsnog niet krijg jij zijn gegevens.
Is niks slims aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:31 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Nee, was de eerste keer dat ik ben opgelicht. Ook ging hij bluffen in de advertentie, zo van; "uiteraard is het product te testen bij mij thuis" ook had hij zogenaamd paypal. Later zag ik een andere advertentie van hem, hij speelt het heel slim door steeds een compleet andere manier van schrijven te gebruiken en echte plaatjes van het product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even doorvragen naar iemand die er wel verstand van heeft. Onverschuldigde betaling is niet per definitie een betaling die overgeboekt is naar een verkeerd rekeningnummer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Toevallig probeerde ik dit net, maar weet je wat ze zeiden? De naam die ik invoerde bij kenmerken komt overeen met de naam van de rekeninghouder, dat betekent technisch gezien dat ik het niet naar een verkeerd rekeningnummer heb geboekt dus kunnen ze het niet terughalen.
Dan wordt het een stuk lastiger voor je.quote:Bovendien, de oplichter gebruikt 100% een katvanger.
Hij ging zelfs sms'en van; je vind me toch niet. Waarschijnlijk gewoon een scholier, maar waar het hier om gaat; waarom doen ze allemaal zo moeilijk en kunnen ze niet eens even contact opnemen met de oplichter? Slaat toch helemaal nergens op dit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef SuperImposed het volgende:
dus omdat hij telefonisch onbereikbaar is denk jij meteen dat je opgelicht bent?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef SunTzu het volgende:
Laatst ook bij een vriendin van mij gebeurd ook via markplaats, 450 euries voor een iPhone 4S.mobieltjes zijn dan ook nogal oplichtingsgevoelig, altijd persoonlijk ophalen, zeker als het om zo'n groot bedrag gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn ze?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hij ging zelfs sms'en van; je vind me toch niet. Waarschijnlijk gewoon een scholier, maar waar het hier om gaat; waarom doen ze allemaal zo moeilijk en kunnen ze niet eens even contact opnemen met de oplichter? Slaat toch helemaal nergens op dit.
Heb haar al een tijdje niet gesproken maar zal eens vragen binnenkort hoe het is afgelopen en of ze het geld echt kwijt is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
mobieltjes zijn dan ook nogal oplichtingsgevoelig, altijd persoonlijk ophalen, zeker als het om zo'n groot bedrag gaat
Banken mogen dat sowieso niet doen in dit soort gevallen. De wet verbiedt dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef NumberSeven het volgende:
waarom doen ze allemaal zo moeilijk en kunnen ze niet eens even contact opnemen met de oplichter? Slaat toch helemaal nergens op dit.
Ik heb zowel mijn bank als zijn bank gebeld, beiden weigeren ook maar iets te doen zonder toestemming van de politie. Bel ik de politie, en die willen weer niets doen totdat er honderden mensen aangifte doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Even doorvragen naar iemand die er wel verstand van heeft. Onverschuldigde betaling is niet per definitie een betaling die overgeboekt is naar een verkeerd rekeningnummer.
[..]
Dan wordt het een stuk lastiger voor je.
Nee zo werkt dat niet. Die gegevens zal de bank nooit verstrekken. Zeker niet als jij gewoon een overboeking naar dat nummer hebt gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tevens gewoon aangeven bij de bank dat het een onverschuldigde betaling betreft. Gaan ze hem sommeren het terug te boeken. Doet hij dat alsnog niet krijg jij zijn gegevens.
De ing bank weet nu dat ze een klant hebben die elke dag meerdere mensen oplicht met een ing. reknr. dan kunnen ze hem toch blokkeren of op zn minst aanspreken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wie zijn ze?
De bank is eigenlijk geen partij in deze.
Op welke wettelijke grond moeten ze hem blokkeren?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:38 schreef NumberSeven het volgende:
De ing bank weet nu dat ze een klant hebben die elke dag meerdere mensen oplicht met een ing. reknr. dan kunnen ze hem toch blokkeren of op zn minst aanspreken?
Niet eens!?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef NumberSeven het volgende:
Ze willen me niet eens zijn gegevens geven zodat ik zelf iets kan ondernemen.
Precies, dus eigenlijk kan iedereen duizenden euro's op deze manier verdienen zonder dat iemand ook maar iets onderneemt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Banken mogen dat sowieso niet doen in dit soort gevallen. De wet verbiedt dat.
En de politie heeft niet genoeg resources om dit soort kleine boefjes achterna te zitten.
Klopt, als je maar genoeg naieve mensen vindt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:39 schreef NumberSeven het volgende:
Precies, dus eigenlijk kan iedereen duizenden euro's op deze manier verdienen zonder dat iemand ook maar iets onderneemt.
Sommige wetten zijn krommer dan een banaan, dit is gewoon common sense. Een bank weet dat een van de klanten een oplichter is, dan denk je toch niet; oke, we kunnen niets doen. Jammer dan, laat hem maar verder gaan met oplichten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op welke wettelijke grond moeten ze hem blokkeren?
En wat zouden ze tegen hem moeten zeggen?
Jawel hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Die gegevens zal de bank nooit verstrekken. Zeker niet als jij gewoon een overboeking naar dat nummer hebt gedaan.
Ahja, banken mogen de wet overtreden. Was ik even vergeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:41 schreef NumberSeven het volgende:
Sommige wetten zijn krommer dan een banaan, dit is gewoon common sense. Een bank weet dat een van de klanten een oplichter is, dan denk je toch niet; oke, we kunnen niets doen. Jammer dan, laat hem maar verder gaan met oplichten.
Hoe weet de bank dat? Hun hebben inzage in het strafblad van hun klant?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:41 schreef NumberSeven het volgende:
Een bank weet dat een van de klanten een oplichter is, dan denk je toch niet; oke, we kunnen niets doen. Jammer dan, laat hem maar verder gaan met oplichten.
Rek.nr staat nu bekend bij de politie. https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtmlquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoe weet de bank dat? Hun hebben inzage in het strafblad van hun klant?
Advertentie is allang verwijderd, maar hij plaatst elke dag meerdere advertenties.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:44 schreef NooitGenoeg het volgende:
Om welke advertentie gaat het TS?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Rek.nr staat nu bekend bij de politie. https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml
Zou lekker worden als een bank op basis van dat personen hun rekening gaan blokkerenquote:Disclaimer
Deze check is slechts een hulpmiddel. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.
Oh, dus de politie heeft WEL iets gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef NumberSeven het volgende:
Rek.nr staat nu bekend bij de politie. https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml
Ze kunnen toch contact opnemen met de politie en vragen of er daadwerkelijk aangiftes zijn gedaan tegen deze persoon.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]
Zou lekker worden als een bank op basis van dat personen hun rekening gaan blokkeren![]()
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:48 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ze kunnen toch contact opnemen met de politie en vragen of er daadwerkelijk aangiftes zijn gedaan tegen deze persoon.
Nee, de check geeft slechts aan dat er meerdere mensen aangifte hebben gedaan. Daarom geeft ie ook aan; er zijn meldingen over deze verkoper. Maar de politie zelf heeft nog geen actie ondernomen, de aangiftes daar is helemaal niets mee gedaan nog.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dus de politie heeft WEL iets gedaan.
Toch iets anders dan wat er in je OP staat.
En dan? Aangifte betekent niet dat ze schuldig zijn en veroordeeld zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:48 schreef NumberSeven het volgende:
Ze kunnen toch contact opnemen met de politie en vragen of er daadwerkelijk aangiftes zijn gedaan tegen deze persoon.
Jij zei dat de politie niks heeft gedaan. De politie heeft wel aangiftes opgenomen en dat rekeningnummer in die database gezet. Dus hebben ze wel wat gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:49 schreef NumberSeven het volgende:
Nee, de check geeft slechts aan dat er meerdere mensen aangifte hebben gedaan. Daarom geeft ie ook aan; er zijn meldingen over deze verkoper. Maar de politie zelf heeft nog geen actie ondernomen, de aangiftes daar is helemaal niets mee gedaan nog.
Heb je gekeken of er iets over hem staat op opgelichtopinternet.nl? Zo ja dan kun je je bij die mensen aansluiten. Ze hebben een heel stappenplan en helpen je met wat je moet doen om aangifte te doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb zowel mijn bank als zijn bank gebeld, beiden weigeren ook maar iets te doen zonder toestemming van de politie. Bel ik de politie, en die willen weer niets doen totdat er honderden mensen aangifte doen.
Link? (of via DM)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Advertentie is allang verwijderd, maar hij plaatst elke dag meerdere advertenties.
Klopt ja, maar uiteindelijk is niemand er mee geholpen. De politie onderneemt pas iets wanneer een grote groep aangifte doet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je gekeken of er iets over hem staat op opgelichtopinternet.nl? Zo ja dan kun je je bij die mensen aansluiten. Ze hebben een heel stappenplan en helpen je met wat je moet doen om aangifte te doen.
Ze zijn verwijderd, ik had marktplaats op de hoogte gebracht. Dus ook de andere advertentie hebben ze verwijderd.quote:
Hmm oké, dat doen ze dus nog wel. Erg lullig dit, maar dat is marktplaats. Vanaf 50 euro ga ik het product altijd halen en testen, toch vervelend dat je erin getrapt bent TS!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:53 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ze zijn verwijderd, ik had marktplaats op de hoogte gebracht. Dus ook de andere advertentie hebben ze verwijderd.
Tja, ik kon vaak wel doorzien of het om oplichting ging maar dit keer toch in getrapt. Maar goed, wel leerzaam voor een volgende keer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Hmm oké, dat doen ze dus nog wel. Erg lullig dit, maar dat is marktplaats. Vanaf 50 euro ga ik het product altijd halen en testen, toch vervelend dat je erin getrapt bent TS!
450eu veel vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
mobieltjes zijn dan ook nogal oplichtingsgevoelig, altijd persoonlijk ophalen, zeker als het om zo'n groot bedrag gaat
Dat werkt dus niet, omdat de bank geen partij is bij de overeenkomst en dus niet kan worden aangesproken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dus onverschuldigde betaling bestaat sowieso niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet, omdat de bank geen partij is bij de overeenkomst en dus niet kan worden aangesproken.
Veel voor een goeie telefoon? Nee. Veel om zomaar weg te gooien/er niks voor te krijgen? Ja, best wel.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus onverschuldigde betaling bestaat sowieso niet?
Ok.
Wie heeft het hier over geld van de rekening af laten halen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:11 schreef Yreal het volgende:
[..]De bank is geen partij, verkoper moet worden aangesproken. Pas met een gerechterlijke uitspraak kan je het geld van de rekening laten halen.
Hoe banken daar mee omgaan? "sorry, das prive"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over geld van de rekening af laten halen?
Zoek eerst maar even uit wat een onverschuldigde betaling is en hoe banken hier procedureel mee omgaan. Praten we dan weer verder.![]()
Sta jij ook niet zo voor lul enzo met je![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe banken daar mee omgaan? "sorry, das prive"
Nog nooit van gehoord, en TS ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als de rekeninghouder geen gehoor geeft aan het verzoek/bemiddeling van de bank krijg jij gewoon de NAW gegevens.
TS moet ook de juiste vraag stellen aan de bank.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, en TS ook niet.
Zijn aardig wat uurtjes in de kasquote:
En dat is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS moet ook de juiste vraag stellen aan de bank.
Dit is in ieder geval zo bij de ABN Amro. Dat weet ik nog van toen ik in het callcenter van de ABN werktequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, en TS ook niet.
Dat dat wel of niet zo werkt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:22 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval zo bij de ABN Amro. Dat weet ik nog van toen ik in het callcenter van de ABN werkte
Precies, en dat is precies de kern van deze zaak.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef sleepingatm het volgende:
150 euro is wel veel en dan nog te bedenken dat ie een stuk of 5-10 mensen per dag oplicht. dat is al 750-1500 euro/dag. zoveel verdient bijna niemand.
Gelukkig heb je bewijzen te over dat hij elke dag meerdere mensen oplicht...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:45 schreef NumberSeven het volgende:
Precies, en dat is precies de kern van deze zaak.
Je hebt iemands naam niet nodig om geld over te boeken (met uitzondering van voormalige postbanknummers).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef Woffel het volgende:
Je hebt dus in ieder geval zijn naam?
Of is het mogelijk om onder een fictieve naam een rekening te openen..?
maar dat heeft de ts wel gedaan, zie post #5quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt iemands naam niet nodig om geld over te boeken (met uitzondering van voormalige postbanknummers).
Dat maakt jouw eerste vraag daarbij dan overbodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Woffel het volgende:
[..]
maar dat heeft de ts wel gedaan, zie post #5
Het antwoord op die vraag is dan ook afhankelijk van het antwoord op de tweede, lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat maakt jouw eerste vraag daarbij dan overbodig.
Als je de moeite, tijd en kosten wilt nemen om een valse identiteit aan te nemen, dan ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef Woffel het volgende:
Of is het mogelijk om onder een fictieve naam een rekening te openen..?
Katvangers natuurlijk, genoeg katvangers die even een rekening voor je openen voor een paar tientjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je de moeite, tijd en kosten wilt nemen om een valse identiteit aan te nemen, dan ja.
Oh, en het gevaar dat je gepakt wordt natuurlijk.
Dat doen alleen mensen die wèl makkelijk te vinden zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hij ging zelfs sms'en van; je vind me toch niet.
Oeh nou, 5 dagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:59 schreef TimKuik het volgende:
Wat is het rekeningnummer? Ik kan de rekeninghouder wel voor je achterhalen.
Edit: Wat een kutkick
Weer zo'n betweter, want jij zelf trapt nooit ergens in en maakt nooit fouten.Het is nu eenmaal gebeurd en ik heb er tenminste van geleerd, verder is het niet zo gek dat ik het raar vind dat niemand iets doet. Alles is bekend bij politie en ing, maar ff een telefoontje of een brief naar de rekeninghouder is teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef tombolafan het volgende:
Wat miep je nou dat niemand iets doet? Marktplaats heeft alle advertenties verwijderd, de politie heeft hem op zn site staan...
Dat jij nou niet het rekeningnummer checkt voordat je gewoon geld gaat overmaken...
Of het product op gaat halen en ter plekke betalen...
Of PayPal gebruikt...
Je bent er zelf in getrapt hoor
Nou ja, betweter, er wordt OVERAL gewaarschuwd voor marktplaatsoplichters, dus ja, ik vind het verdomd naief van jequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Weer zo'n betweter, want jij zelf trapt nooit ergens in en maakt nooit fouten.Het is nu eenmaal gebeurd en ik heb er tenminste van geleerd, verder is het niet zo gek dat ik het raar vind dat niemand iets doet. Alles is bekend bij politie en ing, maar ff een telefoontje of een brief naar de rekeninghouder is teveel gevraagd.
450 is echt veel geld voor een 2e hands marktplaats product. Zou zoiets altijd ophalen want versturen blijft altijd link. Tot 100 ofzo kan je het risico nog nemen, daarboven ben je gewoon te goed gelovig in mensen.quote:
Het gaat niet eens meer om het geld maar om het principe dat iemand zo makkelijk mensen kan oplichten. Het systeem is zo simpel te omzeilen door alle wetten en regeltjes die ervoor zorgen dat bank en politie weinig kunnen doen in dit soort situaties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:13 schreef Push. het volgende:
Kan gebeuren. Geld ga je niet meer terug zien.
Als je zijn gegevens wilt hebben gaat dat wat tijd kosten, maar er is een manier voor. Je moet de bank bellen dat je een verkeerde betaling hebt gedaan. Vervolgens vraag je of je de gegevens mag van de rekeninghouder mag hebben. Ze zeggen dan dat dat helaas niet kan, maar ze kunnen wel een brief voor je sturen. Als daar binnen zes weken geen antwoord op wordt gegeven kan je ze nog eens bellen, waarna ze de gegevens wel mogen geven.
Het probleem is dat je dan bij de katvanger uit komt. Mocht je er interesse in hebben kan je die intimideren, en zo je geld terug krijgen. Wel jammer dat je dan zelf óók illegaal bezig bent.
En dan vind je het nuttig om het te bevestigen nogmaals? In elk topic van welke fokker dan ook zijn er een aantal die dan nogmaals gaan vertellen wat ts allemaal fout heeft gedaan ipv te helpen. Dan zijn er een aantal die ertussenin zitten en dan heb je de fokkers die gewoon wat nuttige tips geven of meedenken aan een oplossing.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, betweter, er wordt OVERAL gewaarschuwd voor marktplaatsoplichters, dus ja, ik vind het verdomd naief van je
En wat is er nou precies bekend bij ING? Dat er klachten over zijn ok, maar er is niets bewezen, dus natuurlijk gaat ING daar niets mee doen (privacy enzo), voor hetzelfde geld is het een hetze van iemand/een groep die de betreffende persoon een loer wil draaien...
En de politie kan niets doen tenzij het een grote groep is die opgelicht is zeg je, dus zou je zelf kunnen zoeken naar andere mensen die opgelicht zijn zodat je wel iets kan (laten) doen
Jij opent zelf een topic in KLB hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
En dan vind je het nuttig om het te bevestigen nogmaals? In elk topic van welke fokker dan ook zijn er een aantal die dan nogmaals gaan vertellen wat ts allemaal fout heeft gedaan ipv te helpen. Dan zijn er een aantal die ertussenin zitten en dan heb je de fokkers die gewoon wat nuttige tips geven of meedenken aan een oplossing.
hear hearquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
450 is echt veel geld voor een 2e hands marktplaats product. Zou zoiets altijd ophalen want versturen blijft altijd link. Tot 100 ofzo kan je het risico nog nemen, daarboven ben je gewoon te goed gelovig in mensen.
Het is meer voor jezelf, wat vind jij er nou nuttig aan om mensen te wijzen op de fouten die ze maken waarvan ze het ook zelf weten. Stating the obvious. thank you captain obvious for saving the day.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij opent zelf een topic in KLB heHad dan in WGR een topic geopend waarin je om hulp vroeg
Ik vind je klacht onterecht, en in mn laatste post geef ik een tip hoor
Dan moet je het niet op internet gooien maar in je dagboek schrijven, als je geen commentaar kan hebben
Mag ik de link naar de advertentie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:31 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Nee, was de eerste keer dat ik ben opgelicht. Ook ging hij bluffen in de advertentie, zo van; "uiteraard is het product te testen bij mij thuis" ook had hij zogenaamd paypal. Later zag ik een andere advertentie van hem, hij speelt het heel slim door steeds een compleet andere manier van schrijven te gebruiken en echte plaatjes van het product.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |