Oh ja joh ^^quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Daar weet ik nog wel een middeltje voor TP...
Nee man ik word daar melig van. Ik kan helemaal niet tegen dat spul,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon een dikke aap roken, zeker weten dat je kan slapen
Ik ga vanavond sporten. Borrelen daar ga ik onrustig van slapenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan kan je altijd nog een borreltje nemen, of je even flink inspannen voor je gaat slapen, dan ben je moe en val je sneller in slaap. Mannen kunnen eventueel ook even fappen, dan komen er ook stofjes in je hersenen vrij waardoor je gaat slapen.
Goed idee ga ik ook is doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, net maar even tussendoor de Stemwijzer ingevuld, ben benieuwd wat tekno mij er over kan vertellen, aangezien die volgens mij iets meer politiek aangelegd is dan ik.
1) Groen Links
2) D66
3) Libertarische Partij
4) PvdA
5) Partij voor de Dieren
De SP staat op plek 10, had die wat hoger verwacht, PVV op 9 maar daar zal ik nooit op stemmen, en de VVD op 6, hoger dan ik had verwacht aangezien ik daar ook geen voorstander van ben. CDA op plaats 19, van de 20, had ik ook niet anders verwacht. Eventueel zou ik een strategische stem overwegen op 1 van de partijen in de top 5, alhoewel ik niet echt een goed gevoel heb bij de PvdA, van te voren schaarde ik de SP ook tussen de partijen voor een strategische stem, maar vanwege de lage plek zie ik daar ook vanaf denk ik. D66 heb ik ook wel een goed gevoel bij, bovendien vind ik Pechtold een symphatieke en verstandige man, maar toch ben ik daar ook niet helemaal gelukkig.
Qua denkbeelden sta ik gewoon het dichtst bij Groen Links, maar die Libertarische partij komt mij ook erg verstandig over. Moeilijk. Gelukkig heb ik nog ff om erover na te denken![]()
Tot zover mijn politieke overwegingen![]()
Ik ga sowieso stemmen, dus voor mij is het wel handigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed idee ga ik ook is doen.
Ik ook als ik er uit kom op wat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga sowieso stemmen, dus voor mij is het wel handig
Bij jou ja!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef EDMAN- het volgende:
lol VVD komt eruit?!?!
volgende keer maar ff goed lezen
Fappen is lastig voor vrouwen maar orgasmeren voor het slapen werkt zeker wel bevorderend ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan kan je altijd nog een borreltje nemen, of je even flink inspannen voor je gaat slapen, dan ben je moe en val je sneller in slaap. Mannen kunnen eventueel ook even fappen, dan komen er ook stofjes in je hersenen vrij waardoor je gaat slapen.
Jullie hebben geen mast die je kan urberen hè?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:11 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Fappen is lastig voor vrouwen maar orgasmeren voor het slapen werkt zeker wel bevorderend ja.
Voor even ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:11 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Fappen is lastig voor vrouwen maar orgasmeren voor het slapen werkt zeker wel bevorderend ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |