ga dan gewoon judo-en of modderworstelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef Catch_me het volgende:
Ja was een leuk meisje en ze was net zo zenuwachtig als ik gaf ze snel toeMoet nog verzinnen wat ik met een 2e date zou willen doen. In ieder geval iets actiefs denk ik (of juist een filmpje bij iemand pakken?) om zo ook met lichaamscontact een beetje de boel af te tasten
Dat wordt neuken dus. Well done.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef Catch_me het volgende:
Okee dit neemt weer een andere wending aan... Meisje waarmee ik contact heb, had me vanmorgen gesmst dat ze morgen de hele dag alleen thuis is en of ik dus morgen wilde komen ipv volgend weekend
Destraks dus even gebeld (had d'r nog nooit gebeld) om het te bevestigen en of ze haar adres kon sturen
En toch noem ik het geen eisenlijstje. Ik kan van te voren niet zeggen waar ik echt wel of echt niet op zou vallen. Neem even mijn ex als voorbeeld...had je mij van te voren gezegd dat ik iets met hem zou krijgen had ik je hard uitgelachen. Laag geschoold, crimineel verleden etc...en toch viel ik als een blok voor hem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Iedereen zoekt naar die klik, maar die klik krijg je pas als die persoon aan je eisenlijstje voldoet. Mensen die zeggen geen eisenlijstje te hebben, liegen. Punt. Of het nou mannen of vrouwen zijn, iedereen heeft een standaard.
Sekhmet bijvoorbeeld zal nooit een klik hebben met een man die na het lbo stratenmaker is geworden en niks liever doet dan met een biertje in zijn hand languit op de bank voetbal kijken. Iedereen zoekt naar een persoon met een bepaalde uitstraling, een bepaald karakter, een bepaalde mate van intelligentie en interesses die overeenkomen met zichzelf. Anders hou je het gewoonweg niet met iemand vol.
Niet alle mannen zijn daar even goed in...of zijn de vrouwelijke hints dan weer te subtiel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Silenus het volgende:
Tenzij ze er zelf ook op uit is he. Maar je kan natuurlijk aan het type wel inschatten of ze er wel (spreekwoordelijke) pap van lust.
Krijg nog steeds de indruk dat sommige mannen het vreemd vinden dat vrouwen ook graag seks willen en erover kunnen praten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik snap er werkelijk niks van. Mijn date begint nu op de chat zelf over seks
Broekzak...sneller bij de hand als je op de bank ligt bij haar thuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:15 schreef Catch_me het volgende:
Ik weet het eigenlijk nietIk verstop wel voor de zekerheid wat rubbertjes in m'n dashboardkastje
.
Op seks moet je altijd voorbereid zijn als je aan het daten bent. Schoon ondergoed, fris gewassen, goed onderhouden en een rubbertje binnen handbereikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
Wat plannen jullie veel van te voren zeg
Ik geef het eerlijk toequote:
Netjes dat je het toegeeft. Maar die eigenschap onderstreept alleen je vrouwelijkheidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik geef het eerlijk toe![]()
Beter een foute man dan een saai sulletje in mijn ogen...en tuurlijk weet ik dat die saaie man ws veel beter voor je is. Maar ik hou het graag een beetje spannend
Nee, je hebt helemaal gelijk...nam even twee uitersten. Liefst wil ik een spannende, lieve, stoere, gezellige man! Of iets wat daar op lijkt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Black_Rainbow het volgende:
Een niet foute man is gelijk een saai sulletje? Die 2 liggen volgens mij wel iets verder uit elkaar.
Bestaat de combi goed en spannend niet? Of zie je onder spanning dat je samen voortvluchtig bent voor de politie?
Goh...zou dat de reden zijn waarom ik geen vaste relatie hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Netjes dat je het toegeeft. Maar die eigenschap onderstreept alleen je vrouwelijkheid![]()
Om terug te komen op dat seks praat van vrouwen, in mijn ervaring heb ik gemerkt dat de vrouwen die heel snel zelf over seks beginnen, zonder terughoudendheid ronduit erover kunnen vertellen, een vrij seksuele moraal hebben, "losbandig" zijn etc , daar wat "mis" mee is. Die gebruiken alles wat met seks te maken heeft om een man aan te trekken, maar een vaste serieuze relatie werkt nauwelijks omdat dan hun echte persoontje in de schijnwerpers komt.
Ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Op seks moet je altijd voorbereid zijn als je aan het daten bent. Schoon ondergoed, fris gewassen, goed onderhouden en een rubbertje binnen handbereikYou never know
Voel je je aangesproken ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Goh...zou dat de reden zijn waarom ik geen vaste relatie heb
Ach, het ligt er een beetje aan hoe ze er over praat. Als ze in het 2e gesprek begint over wat ze allemaal wel lekker vind is dat voor mij niet echt aantrekkelijk, kan wel leuk en geil zijn, maar de kans dat het relatiemateriaal is neemt behoorlijk af. Praten over sex en wat het voor je betekend of hoe je er mee om gaat hoeft niet afstotend te zijn imo. Het zit hem erg in de toon van het gesprek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Netjes dat je het toegeeft. Maar die eigenschap onderstreept alleen je vrouwelijkheid![]()
Om terug te komen op dat seks praat van vrouwen, in mijn ervaring heb ik gemerkt dat de vrouwen die heel snel zelf over seks beginnen, zonder terughoudendheid ronduit erover kunnen vertellen, een vrij seksuele moraal hebben, "losbandig" zijn etc , daar wat "mis" mee is. Die gebruiken alles wat met seks te maken heeft om een man aan te trekken, maar een vaste serieuze relatie werkt nauwelijks omdat dan hun echte persoontje in de schijnwerpers komt.
Precies, het gaat ook om het totaalplaatje, als het in haar verdere gedrag ook constant aanwezig is dat het opvalt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ach, het ligt er een beetje aan hoe ze er over praat. Als ze in het 2e gesprek begint over wat ze allemaal wel lekker vind is dat voor mij niet echt aantrekkelijk, kan wel leuk en geil zijn, maar de kans dat het relatiemateriaal is neemt behoorlijk af. Praten over sex en wat het voor je betekend of hoe je er mee om gaat hoeft niet afstotend te zijn imo. Het zit hem erg in de toon van het gesprek.
En wat geld dan voor mannen...aangezien het wel vaak de mannen zijn die de eerste stap zetten? (ok, niet altijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Precies, het gaat ook om het totaalplaatje, als het in haar verdere gedrag ook constant aanwezig is dat het opvalt.
Dat wij het proberen betekent niet dat je het niet mag afwijzen en de spanning erin houdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En wat geld dan voor mannen...aangezien het wel vaak de mannen zijn die de eerste stap zetten? (ok, niet altijd).
Als de man mij ook niet een klein beetje opwind ga ik er ook zeker niet in mee...maar als die fysieke klik er wel is, tja, dan geniet ik er ook gewoon van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat wij het proberen betekent niet dat je het niet mag afwijzen en de spanning erin houden
Tja als het eenmaal zo loopt en die vibe en klik er inderdaad is, dan is er geen houden aan ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als de man mij ook niet een klein beetje opwind ga ik er ook zeker niet in mee...maar als die fysieke klik er wel is, tja, dan geniet ik er ook gewoon van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |