nauwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:09 schreef Silenus het volgende:
A. het is jou
B. Wie A zegt moet ook B zeggen.
C. En straks niet zeuren als je niet hebt gebumst, dan hebben wij je geen hosseltips kunnen geven. Het luistert heel nauw met dit soort dingen.
Testen, is een test!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik snap er werkelijk niks van. Mijn date begint nu op de chat zelf over seks
Leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Satijn het volgende:
Ik geloof dat ik de datingwereld een voorlopig ga verlaten >
Dat kan ook aan jou liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ze is wel net wakker jaGeloof daar niet zo veel van trouwens, mijn ex was 's ochtends nooit geil
Mijn SMS inbox zegt iets anders..... (niet van je ex dan).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ze is wel net wakker jaGeloof daar niet zo veel van trouwens, mijn ex was 's ochtends nooit geil
Heb je een puntquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat kan ook aan jou liggen.In z'n algemeen zijn ze dat wel, neem dat nou maar van me aan.
Sex in de ochtend, let even op...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
Gaat het hier over datingsites of over seks in de ochtend...
Allebei. Ze praat over seks op de datingsite in de ochtend, terwijl ze eerst zei dat ze nooit over seks praatte en het een don't wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
Heeft te maken met elkaar! Dat is ook de reden dat ik aan ochtend date doet. Meer kans op sexquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft te maken met elkaar! Dat is ook de reden dat ik aan ochtend date doet. Meer kans op sex
Sorry, ik ben nog niet zo lang wakker. Zware avond/nacht gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sex in de ochtend, let even op...
Lekker dan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft te maken met elkaar! Dat is ook de reden dat ik aan ochtend date doet. Meer kans op sex
Slingeren met je mening, wat een vrouwengedragquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allebei. Ze praat over seks op de datingsite in de ochtend, terwijl ze eerst zei dat ze nooit over seks praatte en het een don't was
Dus dan ben je zelf ook aardig opgewonden? Toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet zo lang wakker. Zware avond/nacht gehad
Hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Slingeren met je mening, wat een vrouwengedrag
Ik ben ook een avondmens, maar ben wel altijd om 6:00 wakkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker dan!![]()
Laat mij maar fijn in de avond daten, ben verre van een ochtendmens
Nee hoor, het was niet zo'n avond/nachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus dan ben je zelf ook aardig opgewonden? Toch?
Arme jij!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
[..]
Ik ben ook een avondmens, maar ben wel altijd om 6:00 wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |