abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115371143
Iedereen zoekt naar die klik, maar die klik krijg je pas als die persoon aan je eisenlijstje voldoet. Mensen die zeggen geen eisenlijstje te hebben, liegen. Punt. Of het nou mannen of vrouwen zijn, iedereen heeft een standaard.

Sekhmet bijvoorbeeld zal nooit een klik hebben met een man die na het lbo stratenmaker is geworden en niks liever doet dan met een biertje in zijn hand languit op de bank voetbal kijken. Iedereen zoekt naar een persoon met een bepaalde uitstraling, een bepaald karakter, een bepaalde mate van intelligentie en interesses die overeenkomen met zichzelf. Anders hou je het gewoonweg niet met iemand vol.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:56:37 #102
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371402
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 02:19 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

[..]

Da's wel een heel negatieve insteek... Moet je niet eerst wat aan je zelfbeeld werken? Persoonlijk zou ik geen vriendin willen die zo over de dingen dacht, hoe mooi ze er verder ook uit zag.
Dat Richard het initiatief moet nemen en haar vol op haar bek moet pakken tot ze op zijn mannelijke borst loopt te meppen wegens adem tekort, maar ook al heeft ze een zuurstof tekort... ze wil dat dit nooit meer ophoudt.

Dat dus. Maar Richard loopt weer de dramaqueen uit te hangen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:01:28 #103
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Iedereen zoekt naar die klik, maar die klik krijg je pas als die persoon aan je eisenlijstje voldoet. Mensen die zeggen geen eisenlijstje te hebben, liegen. Punt. Of het nou mannen of vrouwen zijn, iedereen heeft een standaard.

Sekhmet bijvoorbeeld zal nooit een klik hebben met een man die na het lbo stratenmaker is geworden en niks liever doet dan met een biertje in zijn hand languit op de bank voetbal kijken. Iedereen zoekt naar een persoon met een bepaalde uitstraling, een bepaald karakter, een bepaalde mate van intelligentie en interesses die overeenkomen met zichzelf. Anders hou je het gewoonweg niet met iemand vol.
Ze weet het ook zo goed te verwoorden hé! O+
Maar dit zie je ook in dates heel makkelijk terug hoor. Bij de één denk je na 30 minuten 'if there is any justice... please smite me now...' en bij de andere zit je zo '6 uur te praten en denk je 'wow, en wat lacht ze leuk'.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:03:10 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115371541
Maar hoe denken jullie over seks op de eerste date?
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet
- Er is zo'n klik dat het onvermijdelijk is...

(of is dit al uitvoerig besproken?)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:04:02 #105
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371565
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet het inderdaad niet erg vinden. Vrijgezel is inderdaad niet het einde van de wereld. Helaas hoor je vaak dat het juist tegen overgesteld moet zijn, meestal van mensen die bang zijn om alleen te zijn ;)

Bang voor een relatie moet je ook niet zijn! De juiste persoon voelt aan wat je wel en niet wilt en zorgt er voor dat je angst langzaam verdwijnt. En jij je helemaal op je gemak voelt en je geeft op die momenten die belangrijk zijn voor jou. Die persoon komt van zelf wel in je leven :)
Wat ik hier in het topic veel zie is de drang naar een relatie. Yes! Ik ben er klaar voor! Vrouwen, kom maar op met die relaties.

Terwijl het vrijgezel zijn juist zo leuk is. Lekker flirten, beetje... nou ja.... andere dingen..., etc.... Geen verplichtingen, niet inhouden omdat....

En als dat flirten en dat anderen en het niet inhouden tot meer leidt... perfect.... toch? :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:06:22 #106
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet

Als ik het serieus genoeg vind dan zal ik geen sex op de eerste date hebben. Waarom? Het verpest het gevoel een beetje voor mij. Het is ook hoe het gaat natuurlijk.... ;)

Maar goed.. genoeg getyped... even weer wat werk enzo doen.
pi_115371649
quote:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet

Als het me geen reet interesseerde wat er verder met de man zou gebeuren, maar ik vond hem wel lekker, dan had ik geen probleem met seks op de eerste date. Als je serieus denkt dat het iets kan worden, dan zou ik persoonlijk wachten. Dan is het toch ook juist leuk om die spanning in elk geval nog een weekje langer vast te houden?? :)
Sarcasme. Herken het.
pi_115371677
quote:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet

Mijn date heeft als don't 'over sex praten' :')
pi_115371686
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet het inderdaad niet erg vinden. Vrijgezel is inderdaad niet het einde van de wereld. Helaas hoor je vaak dat het juist tegen overgesteld moet zijn, meestal van mensen die bang zijn om alleen te zijn ;)

Bang voor een relatie moet je ook niet zijn! De juiste persoon voelt aan wat je wel en niet wilt en zorgt er voor dat je angst langzaam verdwijnt. En jij je helemaal op je gemak voelt en je geeft op die momenten die belangrijk zijn voor jou. Die persoon komt van zelf wel in je leven :)

Goedemorgen DP :*
G'morgen markje :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115371724
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Misschien is ze het zat dat mannen na 10 minuten koetjes/kalfjes meteen over haar favoriete standje beginnen?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:12:30 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115371743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:04 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat ik hier in het topic veel zie is de drang naar een relatie. Yes! Ik ben er klaar voor! Vrouwen, kom maar op met die relaties.

Terwijl het vrijgezel zijn juist zo leuk is. Lekker flirten, beetje... nou ja.... andere dingen..., etc.... Geen verplichtingen, niet inhouden omdat....

En als dat flirten en dat anderen en het niet inhouden tot meer leidt... perfect.... toch? :)
Beiden is leuk! Als je een goede relatie hebt is dat geweldig! Maar je moet het ook geweldig vinden om vrijgezel te zijn. Alles heeft voor en na delen. Maar uit eindelijk is beiden gewoon leuk!

Soms denk je in een relatie van pff was ik maar vrijgel om (vul zelf in ) te kunnen doen of even net die verplichting niet te hebben.

Maar als je vrijgezel bent kan je bv op een moeilijk moment heel erg een relatie missen. Iemand om tegen aan te kruipen of je gevoel te delen. In de ogen kunnen kijken als je samen wakker word.

Relatie of vrijgezel, het is alle twee leuk!

Ik snap wel dat mensen zeggen van kom maar op ben klaar voor een relatie. Ik ben nu 1.5 jaar vrijgezel en als ik de juiste tegen kom mag dat gerust tot een relatie groeien, en zo niet ook prima.

Ik vermaak me op dit moment prima, maar dat zal ik ook doen tijdens een relatie :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:15:30 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115371815
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Praatjes vullen geen gaatjes :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:16:48 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115371856
quote:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet

Dat 'enorme slet' slaat nergens op, dan ben jij dat als man net zo goed. Of als vrouw, ligt aan de invalshoek.

Voor mij zou het weinig verpesten, als iemand leuk is is ze leuk. Ik denk bij een hele leuke vrouw echt niet 'oh ze is zo geweldig, maar ik zag haar kutje al op de eerste date dus helaas kan dit niks worden. :'('. Puriteins slap geneuzel de hele tijd. T is de natuuuuurrrrrrr
Gourmetten of steengrillen?
pi_115371858
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien is ze het zat dat mannen na 10 minuten koetjes/kalfjes meteen over haar favoriete standje beginnen?
Zou kunnen :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Praatjes vullen geen gaatjes :P
_O-
pi_115371901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat 'enorme slet' slaat nergens op, dan ben jij dat als man net zo goed. Of als vrouw, ligt aan de invalshoek.

Voor mij zou het weinig verpesten, als iemand leuk is is ze leuk. Ik denk bij een hele leuke vrouw echt niet 'oh ze is zo geweldig, maar ik zag haar kutje al op de eerste date dus helaas kan dit niks worden. :'('. Puriteins slap geneuzel de hele tijd. T is de natuuuuurrrrrrr
... daar kom je nu mee ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:18:44 #116
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is toch ook leuk om te weten!!! }:|
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:18:48 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115371915
Volgens mij lag het aan jou hoor. ;)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:19:32 #118
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115371936
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Enorme slet bedoel ik ook onzijdig... Mannen zijn ook enorme sletten, althans, sommige :D

Tja ik snap eigenlijk alle punten wel, ik word er hooguit een beetje achterdochtig van, maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken :')
pi_115371947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Enorme slet bedoel ik ook onzijdig... Mannen zijn ook enorme sletten, althans, sommige :D

Tja ik snap eigenlijk alle punten wel, ik word er hooguit een beetje achterdochtig van, maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken :')
OMG te erg :')
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:21:24 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115371974
quote:
maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken :')
Zeg dit NOOIT tegen een vrouw. Hier wordt ze nog droger van dan de Gobi-woestijn denk ik. :')
pi_115371998
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat is toch ook leuk om te weten!!! }:|
Vind ik wel, vooral omdat ik er nogal veel zin in heb de laatste tijd :')
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:23:16 #122
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115372018
quote:

[..]

Dude... seriously... bij mannen heet dat players en de man zijn.
pi_115372042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

U voelt zich aangesproken? :+
Sarcasme. Herken het.
pi_115372055
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Inderdaad een man kan nooit een slet zijn hij vervult louter zijn plicht.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:24:45 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115372056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Vind ik wel, vooral omdat ik er nogal veel zin in heb de laatste tijd :')
Even een tip uit de wandelgangen (weet het zelf ook niet natuurlijk), maar de kans op seks is juist het grootst als je 'gewoon een leuke kerel' bent. Je hoeft echt niet de hele tijd te hinten, met je halfslappe zwaffel-lul tegen haar aan te schuren of naar haar borsten te kijken. Gewoon leuk, prima en de rest gaat echt vanzelf.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:25:01 #126
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115372061
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

OMG te erg :')
Ja flauw he _O-

ik heb echt schijt aan dat soort dingen, ik ben wie ik ben, dus ik zeg wat ik denk en ook wat ik tegen m'n vrienden zou zeggen. Als je me een beetje kent snap je ook wel hoe ik in elkaar zit...
Daarom is het idd nie iets wat je op de eerste paar dates eruit gooit, maar erna moet je er maar mee leren leven dat ik zo ben :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:25:05 #127
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115372062
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

U voelt zich aangesproken? :+
Aanname!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:26:44 #128
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115372112
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zeg dit NOOIT tegen een vrouw. Hier wordt ze nog droger van dan de Gobi-woestijn denk ik. :')
:') bedankt voor je goedbedoelde, vrij obvious, advies :P Ik weet dat er mannen zijn die dat soort dingen eruit spuien en denken dat het werkt _O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:27:07 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115372120
Je moet je zelf wel indekken, tijdens heftig zoenen en jullie trekken de kleren bijna van elkaars lijf, even zeggen... We moeten echt stoppen en dan door zoenen. Zegt zij het zelfde en voor je het weet trek je haar volledig uit elkaar!

Doen jullie natuurlijk normaal gesproken nooit ;)
pi_115372122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Even een tip uit de wandelgangen (weet het zelf ook niet natuurlijk), maar de kans op seks is juist het grootst als je 'gewoon een leuke kerel' bent. Je hoeft echt niet de hele tijd te hinten, met je halfslappe zwaffel-lul tegen haar aan te schuren of naar haar borsten te kijken. Gewoon leuk, prima en de rest gaat echt vanzelf.
Ik ga er ook helemaal niet van uit dat we "gelijk" of uberhaupt wel seks hebben, wie weet is er wel helemaal geen klik, dan heb ik pech en hoop ik dat ik een leuke middag heb gehad :)
pi_115372131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik durf zelfs te beweren dat dat je kansen op een beurt aanzienlijk vermindert.. zeg maar terug brengt naar nihil.
Sarcasme. Herken het.
pi_115372190
waarom is je badooprofiel vindbaar via google?? :{ ... zowel op naam en achternaam
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:30:07 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115372208
Wie zet nou z'n echte naam in zo'n profiel?!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:30:16 #134
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115372211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik durf zelfs te beweren dat dat je kansen op een beurt aanzienlijk vermindert.. zeg maar terug brengt naar nihil.
Inderdaad... Als je er op uit bent merkt ze dat en dan kan je het wel schudden inderdaad :Y
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:30:47 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115372227
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Inderdaad... Als je er op uit bent merkt ze dat en dan kan je het wel schudden inderdaad :Y
Tenzij ze er zelf ook op uit is he. Maar je kan natuurlijk aan het type wel inschatten of ze er wel (spreekwoordelijke) pap van lust.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:32:52 #136
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115372279
Ik werd op m'n eerste date nog gestoord door een groep mensen die achter ons zaten. Zij was drankje halen en naar de wc, word ik op m'n schouder getikt:
"Je bent goed bezig! Gaat goed hoor :) ze kijkt de hele tijd naar je etc..."

Hoorde later van haar dat ze het ook bij haar hadden gezegd _O-

We kregen ook een applaus toen we wegliepen :')
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:33:24 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115372297
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tenzij ze er zelf ook op uit is he. Maar je kan natuurlijk aan het type wel inschatten of ze er wel (spreekwoordelijke) pap van lust.
Als ze beetje laag truitje aan heeft, je aan kijkt met zaad vragende ogen en met d'r haar speelt kan je er van uit gaan dat ze het wit achter je ogen weg trekt :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:35:24 #138
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115372358
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik werd op m'n eerste date nog gestoord door een groep mensen die achter ons zaten. Zij was drankje halen en naar de wc, word ik op m'n schouder getikt:

Dude... ik mag helemaal niet zo hard lachen op mijn werk.... }:|
Wel leuk om eens in een cafe'tje te gaan doen. :+ Doe je mee Spirit?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:36:26 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115372401
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:32 schreef SilentChaos het volgende:

Dit valt nog wel mee. Als ik in m'n stankroeg weg gaat met een meisje roepen die gasten achter de bar "ook_gek goeie neuk!!" in een over volle kroeg :D

Of als iemand staat te versieren of zoenen kan het gebeuren dat je een "daaaar moet eeen piemol in!!"
pi_115372457
Lekker platvloers daar in Den Haag.
pi_115372464
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dude... ik mag helemaal niet zo hard lachen op mijn werk.... }:|
Wel leuk om eens in een cafe'tje te gaan doen. :+ Doe je mee Spirit?
Mensen in verlegenheid brengen? Lachen :+

Wanneer en waar waren jullie dates ook weer precies mensen?
Sarcasme. Herken het.
pi_115372499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vandaag, Apeldoorn om 2 uur, succes _O-
Waar precies mag je zelf uitzoeken _O-
pi_115372526
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Silenus het volgende:
Wie zet nou z'n echte naam in zo'n profiel?!
ingelogd via feestbroek ....

die zette automatisch mijn achternaam erbij
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:42:54 #144
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115372579
quote:

[..]

Jup, gewoon eerste dates een beetje pesten.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:43:02 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115372583
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit valt nog wel mee. Als ik in m'n stankroeg weg gaat met een meisje roepen die gasten achter de bar "ook_gek goeie neuk!!" in een over volle kroeg :D

Of als iemand staat te versieren of zoenen kan het gebeuren dat je een "daaaar moet eeen piemol in!!"
:D

Mooi altijd :D Heb er ook nooit zo'n probleem mee hoor :D
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:45:45 #146
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115372646
quote:

[..]

gaat je niet lukken bij mij :D ik heb aan alles maling en gaat er gewoon overheen :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:50:36 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115372762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Jup, gewoon eerste dates een beetje pesten.
Hoe had je in gedachte dat te gaan doen?

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Lekker platvloers daar in Den Haag.
:P valt nog wel mee. Zelfde als je aan de bar zit met wen leuke meid hij komt vragen, "ook_gek effe tussen door, jij bent 31 toch?" dat soort geintjes :D

2 hele goede vrienden van me staan achter de bar :P

Als je rust wilt moet je de stad in gaan waar minder mensen je kennen. Maar mij boeit het allemaal niet :D
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:54:11 #148
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115372849
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe had je in gedachte dat te gaan doen?

[..]

:P valt nog wel mee. Zelfde als je aan de bar zit met wen leuke meid hij komt vragen, "ook_gek effe tussen door, jij bent 31 toch?" dat soort geintjes :D

2 hele goede vrienden van me staan achter de bar :P

Als je rust wilt moet je de stad in gaan waar minder mensen je kennen. Maar mij boeit het allemaal niet :D
Dat is de ellende van Den Haag, het is net een dorp... Je komt altijd wel bekenden tegen _O-

Maar ik waardeer dat soort geintjes altijd wel :D je moet alleen hopen dat je date het ook snapt _O- en anders heeft ze pech :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:00:50 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115373021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat is de ellende van Den Haag, het is net een dorp... Je komt altijd wel bekenden tegen _O-

Maar ik waardeer dat soort geintjes altijd wel :D je moet alleen hopen dat je date het ook snapt _O- en anders heeft ze pech :P
Nou Deb Haag valt voor mij mee de laatste tijd. Vroeger was het erger omdat ik 4 dagen per week op stap was en veel mensen leerde kennen. Soms ook vermoeiend :D

Maar Schevenigen is erger. Voor je het weet is het bekend :D
pi_115373124
Oke, ik snap er werkelijk niks van. Mijn date begint nu op de chat zelf over seks _O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:07:00 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115373165
Vertel, waar zegt ze allemaal?
pi_115373176
Dat ga ik jouw niet aan je neus hangen _O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:09:28 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115373220
A. het is jou
B. Wie A zegt moet ook B zeggen.
C. En straks niet zeuren als je niet hebt gebumst, dan hebben wij je geen hosseltips kunnen geven. Het luistert heel nauw met dit soort dingen.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:09:28 #154
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115373221
Ze test je uit, het is een val!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:09:48 #155
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115373229
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:09 schreef Silenus het volgende:
A. het is jou
B. Wie A zegt moet ook B zeggen.
C. En straks niet zeuren als je niet hebt gebumst, dan hebben wij je geen hosseltips kunnen geven. Het luistert heel nauw met dit soort dingen.
nauw :') Wat een mooie woordspeling :D
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:10:09 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115373237
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik snap er werkelijk niks van. Mijn date begint nu op de chat zelf over seks _O-
Testen, is een test!
pi_115373267
Oke, 't gaat over de raarste plek waar je seks heb gehad :')

Waarvoor zou het een test moeten zijn? Of ik uit ben op seks? Daar gaat het namelijk niet over :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:13:33 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115373316
Ik denk niet dat het een test is. Zo zijn vrouwen gewoon, 's ochtends altijd geil.
pi_115373324
Ze is wel net wakker ja :P Geloof daar niet zo veel van trouwens, mijn ex was 's ochtends nooit geil :')
pi_115373339
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Satijn het volgende:
Ik geloof dat ik de datingwereld een voorlopig ga verlaten > *;
Leuk :) Via het daten een leuk iemand tegengekomen?
"a cracked smile and a silent shout"
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:15:10 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115373365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ze is wel net wakker ja :P Geloof daar niet zo veel van trouwens, mijn ex was 's ochtends nooit geil :')
Dat kan ook aan jou liggen. :') In z'n algemeen zijn ze dat wel, neem dat nou maar van me aan.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:15:39 #162
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115373376
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn SMS inbox zegt iets anders..... (niet van je ex dan).
pi_115373378
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat kan ook aan jou liggen. :') In z'n algemeen zijn ze dat wel, neem dat nou maar van me aan.
Heb je een punt :') Oke :+
pi_115373399
Gaat het hier over datingsites of over seks in de ochtend... :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:17:29 #165
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115373422
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:16 schreef minthy het volgende:
Sex in de ochtend, let even op...
pi_115373436
quote:
Allebei. Ze praat over seks op de datingsite in de ochtend, terwijl ze eerst zei dat ze nooit over seks praatte en het een don't was :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:21:37 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115373515
quote:
Heeft te maken met elkaar! Dat is ook de reden dat ik aan ochtend date doet. Meer kans op sex :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:37:21 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115373954
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heeft te maken met elkaar! Dat is ook de reden dat ik aan ochtend date doet. Meer kans op sex :P
_O-

- "Hoe laat zullen we afspreken?"
Doe maar 6:00
- "In de avond?"
Nee, morgenochtend

_O-
pi_115374031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Sex in de ochtend, let even op...
Sorry, ik ben nog niet zo lang wakker. Zware avond/nacht gehad :P
Tante minthy!! O+
pi_115374087
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lekker dan! :D
Laat mij maar fijn in de avond daten, ben verre van een ochtendmens :+
Tante minthy!! O+
pi_115374102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Allebei. Ze praat over seks op de datingsite in de ochtend, terwijl ze eerst zei dat ze nooit over seks praatte en het een don't was :P
Slingeren met je mening, wat een vrouwengedrag :{w
Tante minthy!! O+
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:43:17 #172
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115374118
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Sorry, ik ben nog niet zo lang wakker. Zware avond/nacht gehad :P
Dus dan ben je zelf ook aardig opgewonden? Toch?
pi_115374164
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:42 schreef minthy het volgende:

[..]

Slingeren met je mening, wat een vrouwengedrag :{w
Haha :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:41 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik ben ook een avondmens, maar ben wel altijd om 6:00 wakker :')
pi_115374211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:43 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dus dan ben je zelf ook aardig opgewonden? Toch?
Nee hoor, het was niet zo'n avond/nacht :D
Tante minthy!! O+
pi_115374252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Haha :P

[..]

Ik ben ook een avondmens, maar ben wel altijd om 6:00 wakker :')
Arme jij!! :D
Ik werk vaak tot 22u, heb sowieso een kloteritme :7
Tante minthy!! O+
pi_115374431
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Arme jij!! :D
Ik werk vaak tot 22u, heb sowieso een kloteritme :7
Komt door het ritme van afgelopen week. 3x op klus geweest, om 5 uur uit mijn nest. 2x zouden we op klus gaan, maar dat ging niet door. Sta je daar 2 uur eerder voor op :')
In het weekend wilde ik uitslapen, half fucking 7 :')
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:56:41 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115374501
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:41 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat maakt mij niks uit wat jij bent, jij werkt met lijstjes die de perfecte man omschijft die niet eens bestaat. Je bent te oud en je bent in de ochtend niet geil.... Niet mijn doelgroep :+

Ik ben ook geen ochtend mens hoor, laat mij aub met rust in de ochtend. Alleen voor sex mag je me wakker maken :P
pi_115374534
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat maakt mij niks uit wat jij bent, jij werkt met lijstjes die de perfecte man omschijft die niet eens bestaat. Je bent te oud en je bent in de ochtend niet geil.... Niet mijn doelgroep :+

Ik ben ook geen ochtend mens hoor, laat mij aub met rust in de ochtend. Alleen voor sex mag je me wakker maken :P
Mijn ex maakte mij altijd wakker, niet voor de seks, maar omdat het niet gezellig was. Vervolgens pleurt ze in slaap en slaapt nog 2 uur :')
pi_115374855
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Welke lijstjes?? Volgens mij heb ik hier geen eisenpakket neergeplempt. Zal ook komen doordat ik die niet echt heb. Mijn enige eisen zijn dat een man een beetje kan lullen, normaal doet (dus bijv niet de hele godganse dag berichtjes stuurt en vraagt wat ik aan het doen ben, of pissig wordt omdat ik niet snel reageer op WhatsApp :r) en me met respect behandelt. Schijt aan status, banksaldo, etc :D

Te oud hoor ik vaker, ik ga huilen ;(
Tante minthy!! O+
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:10:15 #180
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115375020
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Welke lijstjes?? Volgens mij heb ik hier geen eisenpakket neergeplempt. Zal ook komen doordat ik die niet echt heb. Mijn enige eisen zijn dat een man een beetje kan lullen, normaal doet (dus bijv niet de hele godganse dag berichtjes stuurt en vraagt wat ik aan het doen ben, of pissig wordt omdat ik niet snel reageer op WhatsApp :r) en me met respect behandelt. Schijt aan status, banksaldo, etc :D

Je bent ook gewoon oud
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:11:53 #181
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115375093
quote:

[..]

Je hapt wel lekker :Y)
pi_115375105
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Je bent ook gewoon oud
Ik wilde een ongelofelijk bitchy sneer geven, totdat ik in je profiel keek...
Tante minthy!! O+
pi_115375128
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je hapt wel lekker :Y)
Hoe lang ken je mij en m'n manier van reageren al? :7
Tante minthy!! O+
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:20:28 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115375415
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Hoe lang ken je mij en m'n manier van reageren al? :7
Het verbaast me ook niks hoor :D

Maar ach, oud is relatief :D
Ik heb ooit eens iets met een vrouw van 40 gedaan :@ (en ik was 26).
Maar relatiemateriaal zal't nooit worden :D (jij wel hoor Minthy :* )
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:35:31 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115375975
quote:

[..]

hier kijk wat een punten je op noemt :{w :+

quote:
ja ik wil een jong hertje!
pi_115376163
quote:
je bent in mijn ogen nog een jong ding :P
pi_115376245
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het verbaast me ook niks hoor :D

Maar ach, oud is relatief :D
Ik heb ooit eens iets met een vrouw van 40 gedaan :@ (en ik was 26).
Maar relatiemateriaal zal't nooit worden :D (jij wel hoor Minthy :* )
Dat bedoel ik ;)
En lief van je! :@ O+
Tante minthy!! O+
pi_115376313
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hier kijk wat een punten je op noemt :{w :+

[..]

ja ik wil een jong hertje!
Zeikstraal! :{w
Ik ben afgestapt van de Bambi's, geen zin meer in :+
Tante minthy!! O+
pi_115376357
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:43 schreef m1st1g het volgende:

[..]

je bent in mijn ogen nog een jong ding :P
Vind het zelf ook nog wel meevallen :P
Eerlijk gezegd let ik ook nooit zo op leeftijd, niet zo belangrijk ;)
Tante minthy!! O+
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:54:41 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115376515
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Zeikstraal! :{w
Ik ben afgestapt van de Bambi's, geen zin meer in :+
Geen zin staat gelijk aan niet meer kunnen in jou geval :D

Siert je wel, niet iets willen zijn wat je niet meer bent!
pi_115376772
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen zin staat gelijk aan niet meer kunnen in jou geval :D

Siert je wel, niet iets willen zijn wat je niet meer bent!
Ik kan het best hoor, makkelijk :7
Tante minthy!! O+
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:06:43 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115376928
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik kan het best hoor, makkelijk :7
Nou waar, wanneer en hoe laat? Eerst bewijs, dan pas geloven
pi_115376972
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou waar, wanneer en hoe laat? Eerst bewijs, dan pas geloven
Whehe, +1 voorspelbaar mop! :D
Tante minthy!! O+
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:11:39 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115377109
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Whehe, +1 voorspelbaar mop! :D
Weet ik, geef je graag het idee dat je alles weet en door hebt. Ik streel graag je ego.

Echter wist ik al dat je zal gaan reageren op "je bent te oud" ;)
pi_115378607
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Weet ik, geef je graag het idee dat je alles weet en door hebt. Ik streel graag je ego.

Echter wist ik al dat je zal gaan reageren op "je bent te oud" ;)
Ik laat m'n ego graag strelen, purrrr
Tante minthy!! O+
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:00:38 #196
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115381323
Okee dit neemt weer een andere wending aan... Meisje waarmee ik contact heb, had me vanmorgen gesmst dat ze morgen de hele dag alleen thuis is en of ik dus morgen wilde komen ipv volgend weekend :D

Destraks dus even gebeld (had d'r nog nooit gebeld) om het te bevestigen en of ze haar adres kon sturen *O*
Op elke fokker past een bril.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:01:33 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115381355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef Catch_me het volgende:
Okee dit neemt weer een andere wending aan... Meisje waarmee ik contact heb, had me vanmorgen gesmst dat ze morgen de hele dag alleen thuis is en of ik dus morgen wilde komen ipv volgend weekend :D

Destraks dus even gebeld (had d'r nog nooit gebeld) om het te bevestigen en of ze haar adres kon sturen *O*
Cool *O*

Meteen naar haar huis, nice ^O^
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:06:41 #198
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115381503
Ja weet eerlijk gezegd niet welke verwachtingen zij heeft... Ik vroeg of we dan in stad X (wat het plan voor volgend weekend was) wat gingen drinken ofzo maar ze zei gelijk dat we eerst wel bij haar thuis zouden kijken O-)

Kreeg net ook te horen van de date van gisteren of het voor herhaling vatbaar was :7
Op elke fokker past een bril.
pi_115381526
Hm paiq is raar, hij deed het nog steeds niet... Nieuw profiel aangemaakt met ander adres, en nu doet ie het wel! Krijg gewoon matches aangeboden, en speeddates, en kan foto's bekijken. Eens zien wat het nu gaat brengen :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:36:38 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115382438
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:06 schreef Catch_me het volgende:
Kreeg net ook te horen van de date van gisteren of het voor herhaling vatbaar was :7
En was het dat ook? :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')