Ja flauw hequote:
Aanname!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeg dit NOOIT tegen een vrouw. Hier wordt ze nog droger van dan de Gobi-woestijn denk ik.
Ik ga er ook helemaal niet van uit dat we "gelijk" of uberhaupt wel seks hebben, wie weet is er wel helemaal geen klik, dan heb ik pech en hoop ik dat ik een leuke middag heb gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Even een tip uit de wandelgangen (weet het zelf ook niet natuurlijk), maar de kans op seks is juist het grootst als je 'gewoon een leuke kerel' bent. Je hoeft echt niet de hele tijd te hinten, met je halfslappe zwaffel-lul tegen haar aan te schuren of naar haar borsten te kijken. Gewoon leuk, prima en de rest gaat echt vanzelf.
Ik durf zelfs te beweren dat dat je kansen op een beurt aanzienlijk vermindert.. zeg maar terug brengt naar nihil.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Even een tip uit de wandelgangen (weet het zelf ook niet natuurlijk), maar de kans op seks is juist het grootst als je 'gewoon een leuke kerel' bent. Je hoeft echt niet de hele tijd te hinten, met je halfslappe zwaffel-lul tegen haar aan te schuren of naar haar borsten te kijken. Gewoon leuk, prima en de rest gaat echt vanzelf.
Inderdaad... Als je er op uit bent merkt ze dat en dan kan je het wel schudden inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te beweren dat dat je kansen op een beurt aanzienlijk vermindert.. zeg maar terug brengt naar nihil.
Tenzij ze er zelf ook op uit is he. Maar je kan natuurlijk aan het type wel inschatten of ze er wel (spreekwoordelijke) pap van lust.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad... Als je er op uit bent merkt ze dat en dan kan je het wel schudden inderdaad
Als ze beetje laag truitje aan heeft, je aan kijkt met zaad vragende ogen en met d'r haar speelt kan je er van uit gaan dat ze het wit achter je ogen weg trektquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tenzij ze er zelf ook op uit is he. Maar je kan natuurlijk aan het type wel inschatten of ze er wel (spreekwoordelijke) pap van lust.
Dude... ik mag helemaal niet zo hard lachen op mijn werk....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik werd op m'n eerste date nog gestoord door een groep mensen die achter ons zaten. Zij was drankje halen en naar de wc, word ik op m'n schouder getikt:
"Je bent goed bezig! Gaat goed hoorze kijkt de hele tijd naar je etc..."
Hoorde later van haar dat ze het ook bij haar hadden gezegd
We kregen ook een applaus toen we wegliepen
Dit valt nog wel mee. Als ik in m'n stankroeg weg gaat met een meisje roepen die gasten achter de bar "ook_gek goeie neuk!!" in een over volle kroegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik werd op m'n eerste date nog gestoord door een groep mensen die achter ons zaten. Zij was drankje halen en naar de wc, word ik op m'n schouder getikt:
"Je bent goed bezig! Gaat goed hoorze kijkt de hele tijd naar je etc..."
Hoorde later van haar dat ze het ook bij haar hadden gezegd
We kregen ook een applaus toen we wegliepen
Mensen in verlegenheid brengen? Lachenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dude... ik mag helemaal niet zo hard lachen op mijn werk....
Wel leuk om eens in een cafe'tje te gaan doen.Doe je mee Spirit?
Vandaag, Apeldoorn om 2 uur, succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mensen in verlegenheid brengen? Lachen
Wanneer en waar waren jullie dates ook weer precies mensen?
ingelogd via feestbroek ....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Silenus het volgende:
Wie zet nou z'n echte naam in zo'n profiel?!
Jup, gewoon eerste dates een beetje pesten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit valt nog wel mee. Als ik in m'n stankroeg weg gaat met een meisje roepen die gasten achter de bar "ook_gek goeie neuk!!" in een over volle kroeg
Of als iemand staat te versieren of zoenen kan het gebeuren dat je een "daaaar moet eeen piemol in!!"
gaat je niet lukken bij mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe had je in gedachte dat te gaan doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jup, gewoon eerste dates een beetje pesten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Lekker platvloers daar in Den Haag.
Dat is de ellende van Den Haag, het is net een dorp... Je komt altijd wel bekenden tegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe had je in gedachte dat te gaan doen?
[..]valt nog wel mee. Zelfde als je aan de bar zit met wen leuke meid hij komt vragen, "ook_gek effe tussen door, jij bent 31 toch?" dat soort geintjes
![]()
2 hele goede vrienden van me staan achter de bar![]()
Als je rust wilt moet je de stad in gaan waar minder mensen je kennen. Maar mij boeit het allemaal niet
Nou Deb Haag valt voor mij mee de laatste tijd. Vroeger was het erger omdat ik 4 dagen per week op stap was en veel mensen leerde kennen. Soms ook vermoeiendquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is de ellende van Den Haag, het is net een dorp... Je komt altijd wel bekenden tegen
Maar ik waardeer dat soort geintjes altijd welje moet alleen hopen dat je date het ook snapt
en anders heeft ze pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |