abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115371143
Iedereen zoekt naar die klik, maar die klik krijg je pas als die persoon aan je eisenlijstje voldoet. Mensen die zeggen geen eisenlijstje te hebben, liegen. Punt. Of het nou mannen of vrouwen zijn, iedereen heeft een standaard.

Sekhmet bijvoorbeeld zal nooit een klik hebben met een man die na het lbo stratenmaker is geworden en niks liever doet dan met een biertje in zijn hand languit op de bank voetbal kijken. Iedereen zoekt naar een persoon met een bepaalde uitstraling, een bepaald karakter, een bepaalde mate van intelligentie en interesses die overeenkomen met zichzelf. Anders hou je het gewoonweg niet met iemand vol.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:56:37 #102
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371402
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 02:19 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

[..]

Da's wel een heel negatieve insteek... Moet je niet eerst wat aan je zelfbeeld werken? Persoonlijk zou ik geen vriendin willen die zo over de dingen dacht, hoe mooi ze er verder ook uit zag.
Dat Richard het initiatief moet nemen en haar vol op haar bek moet pakken tot ze op zijn mannelijke borst loopt te meppen wegens adem tekort, maar ook al heeft ze een zuurstof tekort... ze wil dat dit nooit meer ophoudt.

Dat dus. Maar Richard loopt weer de dramaqueen uit te hangen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:01:28 #103
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Iedereen zoekt naar die klik, maar die klik krijg je pas als die persoon aan je eisenlijstje voldoet. Mensen die zeggen geen eisenlijstje te hebben, liegen. Punt. Of het nou mannen of vrouwen zijn, iedereen heeft een standaard.

Sekhmet bijvoorbeeld zal nooit een klik hebben met een man die na het lbo stratenmaker is geworden en niks liever doet dan met een biertje in zijn hand languit op de bank voetbal kijken. Iedereen zoekt naar een persoon met een bepaalde uitstraling, een bepaald karakter, een bepaalde mate van intelligentie en interesses die overeenkomen met zichzelf. Anders hou je het gewoonweg niet met iemand vol.
Ze weet het ook zo goed te verwoorden hé! O+
Maar dit zie je ook in dates heel makkelijk terug hoor. Bij de één denk je na 30 minuten 'if there is any justice... please smite me now...' en bij de andere zit je zo '6 uur te praten en denk je 'wow, en wat lacht ze leuk'.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:03:10 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115371541
Maar hoe denken jullie over seks op de eerste date?
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet
- Er is zo'n klik dat het onvermijdelijk is...

(of is dit al uitvoerig besproken?)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:04:02 #105
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371565
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet het inderdaad niet erg vinden. Vrijgezel is inderdaad niet het einde van de wereld. Helaas hoor je vaak dat het juist tegen overgesteld moet zijn, meestal van mensen die bang zijn om alleen te zijn ;)

Bang voor een relatie moet je ook niet zijn! De juiste persoon voelt aan wat je wel en niet wilt en zorgt er voor dat je angst langzaam verdwijnt. En jij je helemaal op je gemak voelt en je geeft op die momenten die belangrijk zijn voor jou. Die persoon komt van zelf wel in je leven :)
Wat ik hier in het topic veel zie is de drang naar een relatie. Yes! Ik ben er klaar voor! Vrouwen, kom maar op met die relaties.

Terwijl het vrijgezel zijn juist zo leuk is. Lekker flirten, beetje... nou ja.... andere dingen..., etc.... Geen verplichtingen, niet inhouden omdat....

En als dat flirten en dat anderen en het niet inhouden tot meer leidt... perfect.... toch? :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:06:22 #106
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet

Als ik het serieus genoeg vind dan zal ik geen sex op de eerste date hebben. Waarom? Het verpest het gevoel een beetje voor mij. Het is ook hoe het gaat natuurlijk.... ;)

Maar goed.. genoeg getyped... even weer wat werk enzo doen.
pi_115371649
quote:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet

Als het me geen reet interesseerde wat er verder met de man zou gebeuren, maar ik vond hem wel lekker, dan had ik geen probleem met seks op de eerste date. Als je serieus denkt dat het iets kan worden, dan zou ik persoonlijk wachten. Dan is het toch ook juist leuk om die spanning in elk geval nog een weekje langer vast te houden?? :)
Sarcasme. Herken het.
pi_115371677
quote:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet

Mijn date heeft als don't 'over sex praten' :')
pi_115371686
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet het inderdaad niet erg vinden. Vrijgezel is inderdaad niet het einde van de wereld. Helaas hoor je vaak dat het juist tegen overgesteld moet zijn, meestal van mensen die bang zijn om alleen te zijn ;)

Bang voor een relatie moet je ook niet zijn! De juiste persoon voelt aan wat je wel en niet wilt en zorgt er voor dat je angst langzaam verdwijnt. En jij je helemaal op je gemak voelt en je geeft op die momenten die belangrijk zijn voor jou. Die persoon komt van zelf wel in je leven :)

Goedemorgen DP :*
G'morgen markje :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115371724
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Misschien is ze het zat dat mannen na 10 minuten koetjes/kalfjes meteen over haar favoriete standje beginnen?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:12:30 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115371743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:04 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat ik hier in het topic veel zie is de drang naar een relatie. Yes! Ik ben er klaar voor! Vrouwen, kom maar op met die relaties.

Terwijl het vrijgezel zijn juist zo leuk is. Lekker flirten, beetje... nou ja.... andere dingen..., etc.... Geen verplichtingen, niet inhouden omdat....

En als dat flirten en dat anderen en het niet inhouden tot meer leidt... perfect.... toch? :)
Beiden is leuk! Als je een goede relatie hebt is dat geweldig! Maar je moet het ook geweldig vinden om vrijgezel te zijn. Alles heeft voor en na delen. Maar uit eindelijk is beiden gewoon leuk!

Soms denk je in een relatie van pff was ik maar vrijgel om (vul zelf in ) te kunnen doen of even net die verplichting niet te hebben.

Maar als je vrijgezel bent kan je bv op een moeilijk moment heel erg een relatie missen. Iemand om tegen aan te kruipen of je gevoel te delen. In de ogen kunnen kijken als je samen wakker word.

Relatie of vrijgezel, het is alle twee leuk!

Ik snap wel dat mensen zeggen van kom maar op ben klaar voor een relatie. Ik ben nu 1.5 jaar vrijgezel en als ik de juiste tegen kom mag dat gerust tot een relatie groeien, en zo niet ook prima.

Ik vermaak me op dit moment prima, maar dat zal ik ook doen tijdens een relatie :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:15:30 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115371815
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Praatjes vullen geen gaatjes :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:16:48 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115371856
quote:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet

Dat 'enorme slet' slaat nergens op, dan ben jij dat als man net zo goed. Of als vrouw, ligt aan de invalshoek.

Voor mij zou het weinig verpesten, als iemand leuk is is ze leuk. Ik denk bij een hele leuke vrouw echt niet 'oh ze is zo geweldig, maar ik zag haar kutje al op de eerste date dus helaas kan dit niks worden. :'('. Puriteins slap geneuzel de hele tijd. T is de natuuuuurrrrrrr
Gourmetten of steengrillen?
pi_115371858
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien is ze het zat dat mannen na 10 minuten koetjes/kalfjes meteen over haar favoriete standje beginnen?
Zou kunnen :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Praatjes vullen geen gaatjes :P
_O-
pi_115371901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat 'enorme slet' slaat nergens op, dan ben jij dat als man net zo goed. Of als vrouw, ligt aan de invalshoek.

Voor mij zou het weinig verpesten, als iemand leuk is is ze leuk. Ik denk bij een hele leuke vrouw echt niet 'oh ze is zo geweldig, maar ik zag haar kutje al op de eerste date dus helaas kan dit niks worden. :'('. Puriteins slap geneuzel de hele tijd. T is de natuuuuurrrrrrr
... daar kom je nu mee ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:18:44 #116
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115371913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is toch ook leuk om te weten!!! }:|
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:18:48 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115371915
Volgens mij lag het aan jou hoor. ;)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:19:32 #118
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115371936
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Enorme slet bedoel ik ook onzijdig... Mannen zijn ook enorme sletten, althans, sommige :D

Tja ik snap eigenlijk alle punten wel, ik word er hooguit een beetje achterdochtig van, maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_115371947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Enorme slet bedoel ik ook onzijdig... Mannen zijn ook enorme sletten, althans, sommige :D

Tja ik snap eigenlijk alle punten wel, ik word er hooguit een beetje achterdochtig van, maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken :')
OMG te erg :')
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:21:24 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115371974
quote:
maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken :')
Zeg dit NOOIT tegen een vrouw. Hier wordt ze nog droger van dan de Gobi-woestijn denk ik. :')
pi_115371998
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat is toch ook leuk om te weten!!! }:|
Vind ik wel, vooral omdat ik er nogal veel zin in heb de laatste tijd :')
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:23:16 #122
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115372018
quote:

[..]

Dude... seriously... bij mannen heet dat players en de man zijn.
pi_115372042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

U voelt zich aangesproken? :+
Sarcasme. Herken het.
pi_115372055
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Inderdaad een man kan nooit een slet zijn hij vervult louter zijn plicht.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:24:45 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115372056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Vind ik wel, vooral omdat ik er nogal veel zin in heb de laatste tijd :')
Even een tip uit de wandelgangen (weet het zelf ook niet natuurlijk), maar de kans op seks is juist het grootst als je 'gewoon een leuke kerel' bent. Je hoeft echt niet de hele tijd te hinten, met je halfslappe zwaffel-lul tegen haar aan te schuren of naar haar borsten te kijken. Gewoon leuk, prima en de rest gaat echt vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')