Dat Richard het initiatief moet nemen en haar vol op haar bek moet pakken tot ze op zijn mannelijke borst loopt te meppen wegens adem tekort, maar ook al heeft ze een zuurstof tekort... ze wil dat dit nooit meer ophoudt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:19 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
[..]
Da's wel een heel negatieve insteek... Moet je niet eerst wat aan je zelfbeeld werken? Persoonlijk zou ik geen vriendin willen die zo over de dingen dacht, hoe mooi ze er verder ook uit zag.
Ze weet het ook zo goed te verwoorden hé!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Iedereen zoekt naar die klik, maar die klik krijg je pas als die persoon aan je eisenlijstje voldoet. Mensen die zeggen geen eisenlijstje te hebben, liegen. Punt. Of het nou mannen of vrouwen zijn, iedereen heeft een standaard.
Sekhmet bijvoorbeeld zal nooit een klik hebben met een man die na het lbo stratenmaker is geworden en niks liever doet dan met een biertje in zijn hand languit op de bank voetbal kijken. Iedereen zoekt naar een persoon met een bepaalde uitstraling, een bepaald karakter, een bepaalde mate van intelligentie en interesses die overeenkomen met zichzelf. Anders hou je het gewoonweg niet met iemand vol.
Wat ik hier in het topic veel zie is de drang naar een relatie. Yes! Ik ben er klaar voor! Vrouwen, kom maar op met die relaties.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad niet erg vinden. Vrijgezel is inderdaad niet het einde van de wereld. Helaas hoor je vaak dat het juist tegen overgesteld moet zijn, meestal van mensen die bang zijn om alleen te zijn
Bang voor een relatie moet je ook niet zijn! De juiste persoon voelt aan wat je wel en niet wilt en zorgt er voor dat je angst langzaam verdwijnt. En jij je helemaal op je gemak voelt en je geeft op die momenten die belangrijk zijn voor jou. Die persoon komt van zelf wel in je leven
Als ik het serieus genoeg vind dan zal ik geen sex op de eerste date hebben. Waarom? Het verpest het gevoel een beetje voor mij. Het is ook hoe het gaat natuurlijk....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Maar hoe denken jullie over seks op de eerste date?
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet
- Er is zo'n klik dat het onvermijdelijk is...
(of is dit al uitvoerig besproken?)
Als het me geen reet interesseerde wat er verder met de man zou gebeuren, maar ik vond hem wel lekker, dan had ik geen probleem met seks op de eerste date. Als je serieus denkt dat het iets kan worden, dan zou ik persoonlijk wachten. Dan is het toch ook juist leuk om die spanning in elk geval nog een weekje langer vast te houden??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet
Mijn date heeft als don't 'over sex praten'quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet
G'morgen markjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad niet erg vinden. Vrijgezel is inderdaad niet het einde van de wereld. Helaas hoor je vaak dat het juist tegen overgesteld moet zijn, meestal van mensen die bang zijn om alleen te zijn
Bang voor een relatie moet je ook niet zijn! De juiste persoon voelt aan wat je wel en niet wilt en zorgt er voor dat je angst langzaam verdwijnt. En jij je helemaal op je gemak voelt en je geeft op die momenten die belangrijk zijn voor jou. Die persoon komt van zelf wel in je leven
Goedemorgen DP
Misschien is ze het zat dat mannen na 10 minuten koetjes/kalfjes meteen over haar favoriete standje beginnen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn date heeft als don't 'over sex praten'
Beiden is leuk! Als je een goede relatie hebt is dat geweldig! Maar je moet het ook geweldig vinden om vrijgezel te zijn. Alles heeft voor en na delen. Maar uit eindelijk is beiden gewoon leuk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat ik hier in het topic veel zie is de drang naar een relatie. Yes! Ik ben er klaar voor! Vrouwen, kom maar op met die relaties.
Terwijl het vrijgezel zijn juist zo leuk is. Lekker flirten, beetje... nou ja.... andere dingen..., etc.... Geen verplichtingen, niet inhouden omdat....
En als dat flirten en dat anderen en het niet inhouden tot meer leidt... perfect.... toch?
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn date heeft als don't 'over sex praten'
Dat 'enorme slet' slaat nergens op, dan ben jij dat als man net zo goed. Of als vrouw, ligt aan de invalshoek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kan 2 dingen zijn:
- Enorme slet
Zou kunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien is ze het zat dat mannen na 10 minuten koetjes/kalfjes meteen over haar favoriete standje beginnen?
quote:
... daar kom je nu meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat 'enorme slet' slaat nergens op, dan ben jij dat als man net zo goed. Of als vrouw, ligt aan de invalshoek.
Voor mij zou het weinig verpesten, als iemand leuk is is ze leuk. Ik denk bij een hele leuke vrouw echt niet 'oh ze is zo geweldig, maar ik zag haar kutje al op de eerste date dus helaas kan dit niks worden.'. Puriteins slap geneuzel de hele tijd. T is de natuuuuurrrrrrr
Dat is toch ook leuk om te weten!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien is ze het zat dat mannen na 10 minuten koetjes/kalfjes meteen over haar favoriete standje beginnen?
Enorme slet bedoel ik ook onzijdig... Mannen zijn ook enorme sletten, althans, sommigequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat 'enorme slet' slaat nergens op, dan ben jij dat als man net zo goed. Of als vrouw, ligt aan de invalshoek.
Voor mij zou het weinig verpesten, als iemand leuk is is ze leuk. Ik denk bij een hele leuke vrouw echt niet 'oh ze is zo geweldig, maar ik zag haar kutje al op de eerste date dus helaas kan dit niks worden.'. Puriteins slap geneuzel de hele tijd. T is de natuuuuurrrrrrr
OMG te ergquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Enorme slet bedoel ik ook onzijdig... Mannen zijn ook enorme sletten, althans, sommige
Tja ik snap eigenlijk alle punten wel, ik word er hooguit een beetje achterdochtig van, maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken
Zeg dit NOOIT tegen een vrouw. Hier wordt ze nog droger van dan de Gobi-woestijn denk ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken
Vind ik wel, vooral omdat ik er nogal veel zin in heb de laatste tijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is toch ook leuk om te weten!!!
Dude... seriously... bij mannen heet dat players en de man zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Enorme slet bedoel ik ook onzijdig... Mannen zijn ook enorme sletten, althans, sommige
Tja ik snap eigenlijk alle punten wel, ik word er hooguit een beetje achterdochtig van, maar als't klikt, klikt't, dus waarom niet likken na het klikken
U voelt zich aangesproken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dude... seriously... bij mannen heet dat players en de man zijn.
Inderdaad een man kan nooit een slet zijn hij vervult louter zijn plicht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dude... seriously... bij mannen heet dat players en de man zijn.
Even een tip uit de wandelgangen (weet het zelf ook niet natuurlijk), maar de kans op seks is juist het grootst als je 'gewoon een leuke kerel' bent. Je hoeft echt niet de hele tijd te hinten, met je halfslappe zwaffel-lul tegen haar aan te schuren of naar haar borsten te kijken. Gewoon leuk, prima en de rest gaat echt vanzelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik wel, vooral omdat ik er nogal veel zin in heb de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |