abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:42:21 #201
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115382614
Ja was een leuk meisje en ze was net zo zenuwachtig als ik gaf ze snel toe _O- Moet nog verzinnen wat ik met een 2e date zou willen doen. In ieder geval iets actiefs denk ik (of juist een filmpje bij iemand pakken?) om zo ook met lichaamscontact een beetje de boel af te tasten :)
Op elke fokker past een bril.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:00:43 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115383210
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef Catch_me het volgende:
Ja was een leuk meisje en ze was net zo zenuwachtig als ik gaf ze snel toe _O- Moet nog verzinnen wat ik met een 2e date zou willen doen. In ieder geval iets actiefs denk ik (of juist een filmpje bij iemand pakken?) om zo ook met lichaamscontact een beetje de boel af te tasten :)
ga dan gewoon judo-en of modderworstelen :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_115385347
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef Catch_me het volgende:
Okee dit neemt weer een andere wending aan... Meisje waarmee ik contact heb, had me vanmorgen gesmst dat ze morgen de hele dag alleen thuis is en of ik dus morgen wilde komen ipv volgend weekend :D

Destraks dus even gebeld (had d'r nog nooit gebeld) om het te bevestigen en of ze haar adres kon sturen *O*
Dat wordt neuken dus. Well done.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:15:04 #204
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115386260
Ik weet het eigenlijk niet :@ Ik verstop wel voor de zekerheid wat rubbertjes in m'n dashboardkastje :7 .
pi_115386431
Dashboardkastje? Die dingen moet je binnen handbereik hebben. Het is nogal een sfeer verneuker als je naar buiten moet op het moment dat het echt leuk begint te worden.

Of je neemt haar mee naar de auto en maakt het daar af. Maar dat is misschien iets te veel van het goede.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_115386706
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Iedereen zoekt naar die klik, maar die klik krijg je pas als die persoon aan je eisenlijstje voldoet. Mensen die zeggen geen eisenlijstje te hebben, liegen. Punt. Of het nou mannen of vrouwen zijn, iedereen heeft een standaard.

Sekhmet bijvoorbeeld zal nooit een klik hebben met een man die na het lbo stratenmaker is geworden en niks liever doet dan met een biertje in zijn hand languit op de bank voetbal kijken. Iedereen zoekt naar een persoon met een bepaalde uitstraling, een bepaald karakter, een bepaalde mate van intelligentie en interesses die overeenkomen met zichzelf. Anders hou je het gewoonweg niet met iemand vol.
En toch noem ik het geen eisenlijstje. Ik kan van te voren niet zeggen waar ik echt wel of echt niet op zou vallen. Neem even mijn ex als voorbeeld...had je mij van te voren gezegd dat ik iets met hem zou krijgen had ik je hard uitgelachen. Laag geschoold, crimineel verleden etc...en toch viel ik als een blok voor hem.
Ik heb voorafgaand wel wensen waaraan ik denk dat mijn toekomstige partner zou moeten voldoen om een leuke relatie te hebben. Maar een eisenlijst klinkt als een lijst met eisen die je niet wil laten varen. Daar is bij mij geen sprake van (vind ik). Als de klik dus maar goed is, dan kan ik een heleboel dingen die niet op mijn wensenlijstje staan accepteren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Silenus het volgende:

Tenzij ze er zelf ook op uit is he. Maar je kan natuurlijk aan het type wel inschatten of ze er wel (spreekwoordelijke) pap van lust.
Niet alle mannen zijn daar even goed in...of zijn de vrouwelijke hints dan weer te subtiel? ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik snap er werkelijk niks van. Mijn date begint nu op de chat zelf over seks _O-
Krijg nog steeds de indruk dat sommige mannen het vreemd vinden dat vrouwen ook graag seks willen en erover kunnen praten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:15 schreef Catch_me het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet :@ Ik verstop wel voor de zekerheid wat rubbertjes in m'n dashboardkastje :7 .
Broekzak...sneller bij de hand als je op de bank ligt bij haar thuis ^O^
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:27:21 #207
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115386805
Hahaha true :P Nou ik ga er verder niet meer teveel over nadenken nu, laat het morgen wel op me af komen.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:30:45 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115386948
Wat plannen jullie veel van te voren zeg -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_115387122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
Wat plannen jullie veel van te voren zeg -O-
Op seks moet je altijd voorbereid zijn als je aan het daten bent. Schoon ondergoed, fris gewassen, goed onderhouden en een rubbertje binnen handbereik :Y You never know ;)
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:35:44 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115387221
Dus jij valt op foute mannen Sekhmet?
What can change the nature of a man?
pi_115387430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:35 schreef Coco98 het volgende:
Dus jij valt op foute mannen Sekhmet?
Ik geef het eerlijk toe :@
Beter een foute man dan een saai sulletje in mijn ogen...en tuurlijk weet ik dat die saaie man ws veel beter voor je is. Maar ik hou het graag een beetje spannend ~O>
pi_115387690
Een niet foute man is gelijk een saai sulletje? Die 2 liggen volgens mij wel iets verder uit elkaar.
Bestaat de combi goed en spannend niet? Of zie je onder spanning dat je samen voortvluchtig bent voor de politie? ;)
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:48:30 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115387845
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik geef het eerlijk toe :@
Beter een foute man dan een saai sulletje in mijn ogen...en tuurlijk weet ik dat die saaie man ws veel beter voor je is. Maar ik hou het graag een beetje spannend ~O>
Netjes dat je het toegeeft. Maar die eigenschap onderstreept alleen je vrouwelijkheid ;)

Om terug te komen op dat seks praat van vrouwen, in mijn ervaring heb ik gemerkt dat de vrouwen die heel snel zelf over seks beginnen, zonder terughoudendheid ronduit erover kunnen vertellen, een vrij seksuele moraal hebben, "losbandig" zijn etc , daar wat "mis" mee is. Die gebruiken alles wat met seks te maken heeft om een man aan te trekken, maar een vaste serieuze relatie werkt nauwelijks omdat dan hun echte persoontje in de schijnwerpers komt.
pi_115387872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:45 schreef Black_Rainbow het volgende:
Een niet foute man is gelijk een saai sulletje? Die 2 liggen volgens mij wel iets verder uit elkaar.
Bestaat de combi goed en spannend niet? Of zie je onder spanning dat je samen voortvluchtig bent voor de politie? ;)
Nee, je hebt helemaal gelijk...nam even twee uitersten. Liefst wil ik een spannende, lieve, stoere, gezellige man! Of iets wat daar op lijkt...
pi_115387877
Ik heb niets met het type foute man eigenlijk. Ook niets met sulletjes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115388071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:48 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Netjes dat je het toegeeft. Maar die eigenschap onderstreept alleen je vrouwelijkheid ;)

Om terug te komen op dat seks praat van vrouwen, in mijn ervaring heb ik gemerkt dat de vrouwen die heel snel zelf over seks beginnen, zonder terughoudendheid ronduit erover kunnen vertellen, een vrij seksuele moraal hebben, "losbandig" zijn etc , daar wat "mis" mee is. Die gebruiken alles wat met seks te maken heeft om een man aan te trekken, maar een vaste serieuze relatie werkt nauwelijks omdat dan hun echte persoontje in de schijnwerpers komt.
Goh...zou dat de reden zijn waarom ik geen vaste relatie heb -O-

Maar ik ben best een lief persoontje hoor O-)
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:54:48 #217
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115388095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Op seks moet je altijd voorbereid zijn als je aan het daten bent. Schoon ondergoed, fris gewassen, goed onderhouden en een rubbertje binnen handbereik :Y You never know ;)
Dit
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:55:33 #218
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115388124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Goh...zou dat de reden zijn waarom ik geen vaste relatie heb -O-
Voel je je aangesproken ? >:)

Ja dus uh oh
pi_115388407
quote:

[..]

Ach, het ligt er een beetje aan hoe ze er over praat. Als ze in het 2e gesprek begint over wat ze allemaal wel lekker vind is dat voor mij niet echt aantrekkelijk, kan wel leuk en geil zijn, maar de kans dat het relatiemateriaal is neemt behoorlijk af. Praten over sex en wat het voor je betekend of hoe je er mee om gaat hoeft niet afstotend te zijn imo. Het zit hem erg in de toon van het gesprek.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:07:41 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115388568
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:03 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Ach, het ligt er een beetje aan hoe ze er over praat. Als ze in het 2e gesprek begint over wat ze allemaal wel lekker vind is dat voor mij niet echt aantrekkelijk, kan wel leuk en geil zijn, maar de kans dat het relatiemateriaal is neemt behoorlijk af. Praten over sex en wat het voor je betekend of hoe je er mee om gaat hoeft niet afstotend te zijn imo. Het zit hem erg in de toon van het gesprek.
Precies, het gaat ook om het totaalplaatje, als het in haar verdere gedrag ook constant aanwezig is dat het opvalt.
pi_115388703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:07 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Precies, het gaat ook om het totaalplaatje, als het in haar verdere gedrag ook constant aanwezig is dat het opvalt.
En wat geld dan voor mannen...aangezien het wel vaak de mannen zijn die de eerste stap zetten? (ok, niet altijd :@ ).
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:13:46 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115388779
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En wat geld dan voor mannen...aangezien het wel vaak de mannen zijn die de eerste stap zetten? (ok, niet altijd :@ ).
Dat wij het proberen betekent niet dat je het niet mag afwijzen en de spanning erin houden ;)
pi_115388821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:13 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat wij het proberen betekent niet dat je het niet mag afwijzen en de spanning erin houden ;)
Als de man mij ook niet een klein beetje opwind ga ik er ook zeker niet in mee...maar als die fysieke klik er wel is, tja, dan geniet ik er ook gewoon van.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:16:13 #224
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115388864
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als de man mij ook niet een klein beetje opwind ga ik er ook zeker niet in mee...maar als die fysieke klik er wel is, tja, dan geniet ik er ook gewoon van.
Tja als het eenmaal zo loopt en die vibe en klik er inderdaad is, dan is er geen houden aan ja.
pi_115388894
Ik begin er pas over als ik merk dat de klik er van 2 kanten is. Dus via chat begin ik er eigenlijk nooit over.
pi_115388913
Ik ga het liever dan maar gewoon doen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:17:49 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115388927
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik begin er pas over als ik merk dat de klik er van 2 kanten is. Dus via chat begin ik er eigenlijk nooit over.
Als chat leuk is dan gooi ik er wel eens dubbelzinnige opmerkingen door, soms hapt ze dan.
pi_115388930
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Maar ook op de chat kan die klik er wel eens van 2 kanten zijn. En loopt het gesprek gewoon op de één of andere manier die kant op.

Vaak door dubbelzinnige opmerkingen idd...als hij die niet begrijpt krijg ik ook al snel de indruk dat het niet mijn type is....betekent nog niet dat hij er dieper op in hoeft te gaan. Maar dat hij iig niet uit schaamte direct weg klikt.
pi_115389131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Als chat leuk is dan gooi ik er wel eens dubbelzinnige opmerkingen door, soms hapt ze dan.
Een dubbelzinnige opmerking kan natuurlijk wel, graag zelfs, maar direct al je do's en don't s op tafel leggen hoeft voor mij niet zo.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:23:58 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vaak door dubbelzinnige opmerkingen idd...als hij die niet begrijpt krijg ik ook al snel de indruk dat het niet mijn type is....betekent nog niet dat hij er dieper op in hoeft te gaan. Maar dat hij iig niet uit schaamte direct weg klikt.
Hmm dat is precies waarom ik het doe, het zijn van die subtiele testjes ~
pi_115389205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Hmm dat is precies waarom ik het doe, het zijn van die subtiele testjes ~
Precies, beetje kijken of je op 1 lijn ligt. Ik moet geen 'licht uit onder de dekens type man' hebben en daar kun je soms op zo een manier wel achter komen (niet altijd, maar het helpt wel).
pi_115389300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:25 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Krijg nog steeds de indruk dat sommige mannen het vreemd vinden dat vrouwen ook graag seks willen en erover kunnen praten.

Ik zeg niet dat il dat vreemd vind, ik zeg dat ik het vreemd vind dat ze over seks praat, terwijl ze eerder zei dat ze het 'not done' vond.

Date was erg gezellig! Lekker wat gedronken in het zonnetje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Niet gezoend overigens, maar dat komt wellicht de volgende keer :-P
pi_115389348
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Een dubbelzinnige opmerking kan natuurlijk wel, graag zelfs, maar direct al je do's en don't s op tafel leggen hoeft voor mij niet zo.
Ook dat ligt er weer aan hoe het gesprek loopt...heb het nog nooit direct meegemaakt, maar kan mij er wel iets bij voorstellen. Als er die ongelofelijke seksuele spanning zit in de chat...
pi_115389364
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:

Date was erg gezellig! Lekker wat gedronken in het zonnetje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Niet gezoend overigens, maar dat komt wellicht de volgende keer :-P
Fijn!

Voelde je aan dat zij er hetzelfde instond? Daar heb ik me eens in vergist. Achteraf vielen de puzzelstukjes op z'n plek. Toen ik thuis was.
That's all folks!
pi_115389386
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat il dat vreemd vind, ik zeg dat ik het vreemd vind dat ze over seks praat, terwijl ze eerder zei dat ze het 'not done' vond.

Dat had ik niet meegekregen, was even snel door het topic heen gescrolled...

Maar leuk dat het zo leuk was ^O^
pi_115389392
quote:

[..]

Flauwekul imho, maar dat heeft misschien met je leeftijd te maken of die van je dates. In mijn leeftijdscategorie praten vrouwen daar sowieso makkelijker over, en waarom ook niet? Ik zoek ook echt niet iemand om alleen gezellig 'r handje te kunnen vasthouden avond aan avond op de bank.

Ik sprak afgelopen week iemand die pr0n begon te posten, wat ze mooi vond om te zien, leuk vond om te doen etcetera. Heb ook als een ware Roger Ebert die filmpjes lopen te bekritiseren trouwens, maar ik hou daar juist wel van, die openheid. Ook seksueel moet het klikken natuurlijk.
pi_115389470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Flauwekul imho, maar dat heeft misschien met je leeftijd te maken of die van je dates. In mijn leeftijdscategorie praten vrouwen daar sowieso makkelijker over, en waarom ook niet? Ik zoek ook echt niet iemand om alleen gezellig 'r handje te kunnen vasthouden avond aan avond op de bank.

Ik sprak afgelopen week iemand die pr0n begon te posten, wat ze mooi vond om te zien, leuk vond om te doen etcetera. Heb ook als een ware Roger Ebert die filmpjes lopen te bekritiseren trouwens, maar ik hou daar juist wel van, die openheid. Ook seksueel moet het klikken natuurlijk.
Je brengt mij in verwarring...want ik moet wel zeggen dat ik wel eens de indruk krijg dat ze eerst op seks aansturen en dan afhaken als puntje bij paaltje komt...want dan ben ik (dat idee geven ze mij iig) toch wat te open en makkelijk op dat gebied. Wel neukbaar, maar geen relatiemateriaal.

Of eigenlijk dus ook niet neukbaar omdat ze daarvoor al afzeggen :')

Gaat overigens over een paar mannen hoor, niet over allemaal.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:35:41 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389538
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heeft er echt niks mee te maken.

Maar leeftijd speelt wel een rol, bij 30+ is het minder problematisch.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:37:24 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115389594
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je brengt mij in verwarring...want ik moet wel zeggen dat ik wel eens de indruk krijg dat ze eerst op seks aansturen en dan afhaken als puntje bij paaltje komt...want dan ben ik (dat idee geven ze mij iig) toch wat te open en makkelijk op dat gebied. Wel neukbaar, maar geen relatiemateriaal.

Of eigenlijk dus ook niet neukbaar omdat ze daarvoor al afzeggen :')

Gaat overigens over een paar mannen hoor, niet over allemaal.
Wat een sukkels zijn dat!
Gourmetten of steengrillen?
pi_115389608
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zelf stuur ik zelden het gesprek direct op seks aan, tenzij ik dat oppik. Maar dat heeft er ook een beetje mee te maken dat ik weet wat voor soort berichten vrouwen krijgen op dat soort sites, dus tast ik dat af. En - ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk - het is juist leuk als er wat ontdeugendheid in een vrouw zit, je zegt net zelf al dat seksuele spanning een plus is. Nou, voor mij dus ook ;)

Als ze juist heel braaf overkomen ga ik me pas zorgen maken. Want dat zoek ik niet, mij te saai.
pi_115389640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Klopt :P
pi_115389646
quote:

[..]

:D
pi_115389675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

Als ze juist heel braaf overkomen ga ik me pas zorgen maken. Want dat zoek ik niet, mij te saai.
En zo houden we categorieën voor elkaar over. ;)
That's all folks!
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:40:11 #244
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389677
quote:

[..]

Misschien heeft ze wel een hele lelijke moedervlek
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:41:04 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115389703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:38 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Klopt :P
Haha :')
pi_115389713
Ach, ik ken ze ook die bij het woord sex al gaan blozen, maar als ze eenmaal op dreef zijn in bed helemaal los gaan. Stille wateren diepe gronden gevalletjes.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:42:28 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, ik ken ze ook die bij het woord sex al gaan blozen, maar als ze eenmaal op dreef zijn in bed helemaal los gaan. Stille wateren diepe gronden gevalletjes.
Dat is ook waar, dat contrastje is leuk.
pi_115389762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:40 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Misschien heeft ze wel een hele lelijke moedervlek
En misschien willen ze wel gewoon geen seks...zo zijn mannen wel eens.
pi_115389807
quote:
Mwah, ik had eerder dit jaar een date die al aangaf er niet graag over te praten, maar het liever te doen. Wat een zak hooi was me dat in bed zeg. En je hoefde dus ook niet met suggesties te komen, want mevrouw praatte er niet graag over. :')

Dat werkt dus niet.
pi_115389811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

ik ken maar 1 situatie waarin ik geen behoefte had aan sex :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115389818
quote:
Toch ervaar ik dat bij mannen vaak anders...stille wateren, ondiepe gronden...
pi_115389828
Ik vind het gewoon wat genantig er over te praten :@

Zeker als ik het nog niet met iemand gedaan heb :@
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:44:59 #253
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389845
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als ik A zeg ga ik ook voor B
pi_115389857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Fijn!

Voelde je aan dat zij er hetzelfde instond? Daar heb ik me eens in vergist. Achteraf vielen de puzzelstukjes op z'n plek. Toen ik thuis was.
Zeker!
Weet niet precies, heb niet zoveel ervaring om dat aan te voelen, maar we hebben wel veel gelachen :P

Als ik haar in haar ogen wilde aankijken, keek ze wel telkens een beetje verlegen weg, althans, ik had het idee dat het van verlegenheid kwam.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat had ik niet meegekregen, was even snel door het topic heen gescrolled...

Maar leuk dat het zo leuk was ^O^
Geeft niet, kan gebeuren ;)

Thanks!
pi_115389862
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het gewoon wat genantig er over te praten :@

Zeker als ik het nog niet met iemand gedaan heb :@
For fuck's sake, why? Het is toch de normaalste zaak van de wereld?
pi_115389897
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Tja weet ik het. Ik kan meedoen aan I used to be fat :') Dat speelt wel mee, onzekerheid over mijn lichaam denk ik :@
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:46:40 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389906
quote:

[..]

Menstruatie ook.
pi_115389930
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Menstruatie ook.
Gneh, daar heb ik lately wat issues mee en dat bespreek ik dan weer sans gene met al mijn vrienden aan de eettafel :')
pi_115389946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja weet ik het. Ik kan meedoen aan I used to be fat :') Dat speelt wel mee, onzekerheid over mijn lichaam denk ik :@
Maar dat is dan onzekerheid over je lichaam die je er niet van los kunt koppelen kennelijk.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:47:47 #260
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115389957
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gneh, daar heb ik lately wat issues mee en dat bespreek ik dan weer sans gene met al mijn vrienden aan de eettafel :')
Wat een backfire!
pi_115389964
quote:

[..]

Owh, dat is echt niet zo hoor. :D

Ook niet voor mannen.
That's all folks!
pi_115389968
quote:

[..]

Ik ben er inmiddels ook wel achter dat mensen daarin gewoon heel erg kunnen verschillen. Bij sommige gaan de oren al klapperen als ik zeg dat ik bij C le duc ben geweest
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Menstruatie ook.
Ook daar praat ik makkelijk over....zelfs over poep, plas en kots (nee, niet in combinatie met seks) maar ik kan over alles praten met weinig gene...heeft misschien met mijn werk te maken.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:49:06 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115390000
Nou met je baas of schoonmoeder praat je toch ook niet zomaar over seks. Het is wel iets meer privé'erig dan in welke supermarkt je je boodschappen doet.
pi_115390006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maar dat is dan onzekerheid over je lichaam die je er niet van los kunt koppelen kennelijk.
Kennelijk ja. Eerst maar eens doen denk ik altijd, dan kunnen we het er daarna over hebben ofzo...
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:49:22 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115390010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:48 schreef Sekhmet het volgende:
als ik zeg dat ik bij C le duc ben geweest

WAT
pi_115390064
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:49 schreef Silenus het volgende:
Nou met je baas of schoonmoeder praat je toch ook niet zomaar over seks. Het is wel iets meer privé'erig dan in welke supermarkt je je boodschappen doet.
Heeft dan meer te maken met de manier waarop..het hoeft niet gelijk vulgair of plat te zijn. Bij ons op het werk wordt er wel eens over gepraat (afhankelijk of de christelijke meiden erbij aanwezig zijn)...en een schoonmoeder...geen problemen mee denk ik.
pi_115390111
Nu snap ik dat je niet als je op de voorste bank zit tijdens een kerkdienst elkaar op de schouders gaat slaan, en complimenten maken over de heerlijke anale seks van de avond ervoor, en dat het fijn was dat ze zich zo goed ontspande. :D

Maar een one on one chat? Mwah, het is persoonsafhankelijk, maar verder zie ik het probleem niet.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:52:36 #268
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115390122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:50 schreef Sekhmet het volgende:
...en een schoonmoeder...geen problemen mee denk ik.
"Zeg, ik vind het dus het lekkerst als ik uw dochter echt op de bank neem, dat zij met haar rug naar me toe zit en zo lekker eroverheen glijdt. Nu vroeg ik me af, is dat erfelijk bepaald? Met andere woorden, vind u dat ook lekker bij uw man? Of neukt hij U niet meer, nu u toch de pensioengerechtigde leeftijd ruimschoots hebt overschreden?"

Ik denk dat ze me dan wel met een bepaalde blik aankijkt van 'jij bent niet de juiste man voor mijn dochter' oid.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:54:19 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115390178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

"Zeg, ik vind het dus het lekkerst als ik uw dochter echt op de bank neem, dat zij met haar rug naar me toe zit en zo lekker eroverheen glijdt. Nu vroeg ik me af, is dat erfelijk bepaald? Met andere woorden, vind u dat ook lekker bij uw man? Of neukt hij U niet meer, nu u toch de pensioengerechtigde leeftijd ruimschoots hebt overschreden?"

Ik denk dat ze me dan wel met een bepaalde blik aankijkt van 'jij bent niet de juiste man voor mijn dochter' oid.
Dat zouden echt droomouders zijn
pi_115390213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik beloof je bij deze dat mijn moeder het gesprek met je aan zou gaan.

Persoonlijk zou ik het ook iets anders brengen, maar je zou het best kunnen hebben over wat fijn en niet fijn is.
pi_115390224
Hij vraagt het toch best netjes?
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:57:17 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115390291
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:55 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik beloof je bij deze dat mijn moeder het gesprek met je aan zou gaan.

Persoonlijk zou ik het ook iets anders brengen, maar je zou het best kunnen hebben over wat fijn en niet fijn is.
Coole moeder O+
pi_115390394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:57 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Coole moeder O+
Mwah...vooral een hele open moeder die ook over alles kan praten (psycholoog :') )
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:22:04 #274
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115391178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik ben er inmiddels ook wel achter dat mensen daarin gewoon heel erg kunnen verschillen. Bij sommige gaan de oren al klapperen als ik zeg dat ik bij C le duc ben geweest

[..]

Ook daar praat ik makkelijk over....zelfs over poep, plas en kots (nee, niet in combinatie met seks) maar ik kan over alles praten met weinig gene...heeft misschien met mijn werk te maken.
Dan weet jij dus inmiddels ook dat als je eenmaal iets besteld hebt ze je dagelijks bestoken met mails?

PS heb jij de Samsung-tablet gewonnen of de SD-kaart?
pi_115391233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dan weet jij dus inmiddels ook dat als je eenmaal iets besteld hebt ze je dagelijks bestoken met mails?

PS heb jij de Samsung-tablet gewonnen of de SD-kaart?
Nee, krijg zelfs helemaal geen mail van ze (heb wel een klantenkaart)...je doet dus iets niet goed :P

En helaas niks gewonnen...maar deed ook nergens aan mee.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:35:09 #276
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115394016
Volgend weekend weer een date met V.
Wil eigenlijk wel eens wat van zijn kite-skills zien dus denk dat ik dat maar ga voorstellen ;)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:41:48 #277
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115394256
Best leuk om iemand te zien kiten, moeten ze alleen niet al te enthousiast worden. En als je geluk hebt kan je meteen even spieken als ie een wetsuit aan of uit doet :P

Trouwens altijd weer de 'klik' die genoemd wordt.. ik blijf het een rare term vinden eigenlijk. Neem aan dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is als "ik vind hem/haar leuk en zij/hij mij net zo goed", maar waarom mensen toch "de klik" als alomvattende term zijn gebruiken, snap ik niet.
WFPB!
pi_115394500
Dat is een puike uitleg. 4 letters is dan makkelijk. :)
That's all folks!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:49:21 #279
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115394618
Maar als je dan ook al met 10 soorten klik komt..

Je vindt iemand leuk of niet, zo heb ik 't voor mezelf altijd bedacht en dat werkt. Maar misschien denk ik te simpel dan ;)
WFPB!
pi_115394838
Kiten is wel een leuke date :) Dat gaat de goede kant uit Eefje!

quote:
Trouwens altijd weer de 'klik' die genoemd wordt.. ik blijf het een rare term vinden eigenlijk. Neem aan dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is als "ik vind hem/haar leuk en zij/hij mij net zo goed", maar waarom mensen toch "de klik" als alomvattende term zijn gebruiken, snap ik niet.
Heb jij nooit de klik ervaren dan? Ik heb wel af en toe bij iemand dat ik dat meteen voel... Hoeft niet eens per se met 'leuk vinden' te maken hebben, met sommige mannen heb ik het ook wel gehad zonder dat daar iets sexueels bij te pas kwam (ik val toch echt op vrouwen). Dan bleven we maar praten.

Ondertussen komt er hier toch een vervolgdate op de tweede vrouw die ik datete, 3 weken terug. Ik stelde het voorzichtig voor en ze pakte het meteen heel goed op. Volgend weekend gaan we iets leuks doen (ik houd het maar vaag, straks leest ze nog mee :p). Vind het wel weer spannend, maar wel op een gezonde manier (geen verwachtingen, we zien wel).
"a cracked smile and a silent shout"
pi_115394873
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef Dizorn het volgende:
Maar als je dan ook al met 10 soorten klik komt..

Je vindt iemand leuk of niet, zo heb ik 't voor mezelf altijd bedacht en dat werkt. Maar misschien denk ik te simpel dan ;)
Ik geloof dat het Sekhmet was die hier met 3 soorten kliks kwam? Daar kon ik me wel goed in vinden, eigenlijk.
"a cracked smile and a silent shout"
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:00:31 #282
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115395185
Nee ik heb nooit zoiets als "de klik" ervaren, niet in die woorden in ieder geval. Denk dat het gewoon iets taalkundigs is wat ik anders noem dan jullie, maar ik vind het stom klinken :P

Maarja, moet toch een beetje ontopic proberen te reageren en ik kan niet aan komen zetten met verhalen van spannende eerste dates, want die heb ik niet meer ;) Na de 18e kan ik misschien ook met sterke verhalen aankomen. Al heb ik een vermoeden dat bepaalde andere mensen het beter kunnen vertellen dan ik :+
WFPB!
pi_115395447
Als ik dit zo lees word ik toch wel nieuwsgierig. Heb wel zin in leuke dates! Op een site als Paiq bijv. zijn daar ook mensen te vinden van begin 20?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:06:36 #284
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115395478
Maar natuurlijk.
WFPB!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:08:59 #285
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115395592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Dizorn het volgende:
Best leuk om iemand te zien kiten, moeten ze alleen niet al te enthousiast worden. En als je geluk hebt kan je meteen even spieken als ie een wetsuit aan of uit doet :P

Waarom moeten ze niet te enthousiast worden?
Ha ha, spieken is altijd leuk ja, al is het geen verrassing meer :P

Die klik vind ik eerlijk gezegd nogal een jeukterm.
Ik geloof er ook niet zo in, dé klik.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:09:45 #286
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115395643
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waarom moeten ze niet te enthousiast worden?
Ha ha, spieken is altijd leuk ja, al is het geen verrassing meer :P

Die klik vind ik eerlijk gezegd nogal een jeukterm.
Ik geloof er ook niet zo in, dé klik.
Als ze te enthousiast worden zitten ze 3 uur op het water terwijl jij zielig in je eentje aan de kant staat :+
WFPB!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:11:11 #287
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115395730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Als ze te enthousiast worden zitten ze 3 uur op het water terwijl jij zielig in je eentje aan de kant staat :+
Ha ha en jij maar roepen en zwaaien en zij enthousiast terugzwaaien en lekker verder gaan ;)
Ah volgens mij is dit dan niet kiten maar kite-boarden..maar heb er ook de ballen verstand hoor..
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:13:58 #288
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115395861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef cassettebandje het volgende:
Kiten is wel een leuke date :) Dat gaat de goede kant uit Eefje!

[..]

Heb jij nooit de klik ervaren dan? Ik heb wel af en toe bij iemand dat ik dat meteen voel... Hoeft niet eens per se met 'leuk vinden' te maken hebben, met sommige mannen heb ik het ook wel gehad zonder dat daar iets sexueels bij te pas kwam (ik val toch echt op vrouwen). Dan bleven we maar praten.

Ondertussen komt er hier toch een vervolgdate op de tweede vrouw die ik datete, 3 weken terug. Ik stelde het voorzichtig voor en ze pakte het meteen heel goed op. Volgend weekend gaan we iets leuks doen (ik houd het maar vaag, straks leest ze nog mee :p). Vind het wel weer spannend, maar wel op een gezonde manier (geen verwachtingen, we zien wel).
Ja, gaat zeker een kant uit en wie weet de goede :)

Okee dan, wat leuk! Was dit nou de dame waarmee jij het in eerste instantie niet direct zag zitten? Of die andere?
pi_115397685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:06 schreef julia222 het volgende:
Als ik dit zo lees word ik toch wel nieuwsgierig. Heb wel zin in leuke dates! Op een site als Paiq bijv. zijn daar ook mensen te vinden van begin 20?
Dat had ik dus ook, best heel leuk en leerzaam hier!

En genoeg begin 20ers op Paiq. :Y
That's all folks!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:49:56 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115398208
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ja noem mij dan maar gek... maar dat moet je toch elke dag? Schoon ondergoed, fris gewassen goed onderhouden? Dat vind ik niet meer dan normaal hoor.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_115398289
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja noem mij dan maar gek... maar dat moet je toch elke dag? Schoon ondergoed, fris gewassen goed onderhouden? Dat vind ik niet meer dan normaal hoor.
Plaats niet voor niks de smileys hè ;)
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:56:41 #292
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115398630
Goed bezig Eefje
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:57:52 #293
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115398716
"goed onderhouden" ben ik niet elke dag hoor, maar als iemand afknapt op een 3-dagen-schaambaard dan is er ook iets mis imo ;) Ook niet fris gewassen, soms zit je nou eenmaal krap en spreek je af na je studie/werk. Moeten ze maar tegen kunnen hoor ;)

Wel maar één keer de fout gemaakt geen condooms bij me te hebben. Nu gewoon altijd :+
WFPB!
pi_115399138
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

O+
pi_115399276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Dizorn het volgende:
"goed onderhouden" ben ik niet elke dag hoor, maar als iemand afknapt op een 3-dagen-schaambaard dan is er ook iets mis imo ;) Ook niet fris gewassen, soms zit je nou eenmaal krap en spreek je af na je studie/werk. Moeten ze maar tegen kunnen hoor ;)

Wel maar één keer de fout gemaakt geen condooms bij me te hebben. Nu gewoon altijd :+
3 dagenbaard FTW!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:13:12 #296
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115400058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+
:*
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:16:32 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115400299
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:*
Date in de maak ? O+
pi_115400377
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Dizorn het volgende:

Met een stoppelbaardje is niets mis, maar als je jezelf niet wast dan stel je je prioriteiten toch wel een beetje verkeerd.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:19:40 #299
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115400518
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Met een stoppelbaardje is niets mis, maar als je jezelf niet wast dan stel je je prioriteiten toch wel een beetje verkeerd.
Ik vind mezelf al niet fris gewassen als ik 's ochtends onder de douche heb gestaan en ik 's avonds een date heb na een dag werken of iets. Maar mag toch hopen dat dat niet meteen een afknapper is :+
WFPB!
pi_115400700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind mezelf al niet fris gewassen als ik 's ochtends onder de douche heb gestaan en ik 's avonds een date heb na een dag werken of iets. Maar mag toch hopen dat dat niet meteen een afknapper is :+
Ah, zo. Dan begreep ik het verkeerd. Daar heb ik geen problemen mee, maar ik stink dan ook niet zo snel. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')