abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115355704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vooral die opmerkingen..."hoe kan een leuke vrouw als jij nou nog steeds single zijn?" en dat stuk over happy moeten zijn, want als je geen happy single bent, ben je eigenlijk heel triest.
haha...ja dat soort dingen...dat klopt inderdaad....
pi_115355831
En dat wat net gezegd werd...mannen met kinderen en relaties spreken mij vaak aan...willen alleen neuken...misschien ben ik te laat?!
pi_115355904
Nee, dit mens..."Ik wil een man met een plan"....alsof je zelf niet eens initiatief kunt nemen :-)
pi_115356056
Er worden best zinnige dingen gezegd en herkenbare clichés aangestipt.
pi_115356373
Ik kijk 5 minuten en die dames komen me nu al m'n strot uit. Wat zeuren ze veel.....
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:06:11 #31
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115356525
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nee, dit mens..."Ik wil een man met een plan"....alsof je zelf niet eens initiatief kunt nemen :-)
waar. Maar vrouwen willen dat dus wel.
pi_115356574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik kijk 5 minuten en die dames komen me nu al m'n strot uit. Wat zeuren ze veel.....
Dat valt best mee...als ze niks te vertellen hadden had je ook geen docu natuurlijk. En ieder mens verschilt. Jij ziet het als zeuren, ik zie het als dat ze hun mening en ideen delen (al ben ik het er niet altijd mee eens)
pi_115356591
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En dan volgen wij dus maar slaafs ??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115356627
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Echt niet alle vrouwen hoor...ik wil best een man met een plan...maar een plan die te combineren is met mijn plan.
pi_115356924
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat valt best mee...als ze niks te vertellen hadden had je ook geen docu natuurlijk. En ieder mens verschilt. Jij ziet het als zeuren, ik zie het als dat ze hun mening en ideen delen (al ben ik het er niet altijd mee eens)
Tuurlijk, maar ik wordt moe van mensen die de schuld buiten zichzelf leggen met dit soort dingen. Klagen dat je geen kerel kan vinden, en dan met zo'n waslijst aankomen. Als een vrouw zo bij me aankomt knap ik daar ook op af, 1 baan is genoeg.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:11:49 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115357016
best een boeiende docu maar het legt het probleem best goed uit
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_115357043
En hoe zou dat nou komen....
pi_115357051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:10 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik wordt moe van mensen die de schuld buiten zichzelf leggen met dit soort dingen. Klagen dat je geen kerel kan vinden, en dan met zo'n waslijst aankomen. Als een vrouw zo bij me aankomt knap ik daar ook op af, 1 baan is genoeg.
Grappig...wat jullie mannen steeds als waslijst en eisenlijst noemen zie ik als vrij normaal. En ik vind juist dat mannen veels te hoge eisen stellen en dat zien zij dan weer niet zo. Zal het verschil tussen mannen en vrouwen misschien zijn.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:13:04 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115357096
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Grappig...wat jullie mannen steeds als waslijst en eisenlijst noemen zie ik als vrij normaal. En ik vind juist dat mannen veels te hoge eisen stellen en dat zien zij dan weer niet zo. Zal het verschil tussen mannen en vrouwen misschien zijn.
wat voor te hoge eisen stellen mannen dan? ik heb echt het gevoel dat vrouwen dat doen en ik helemaal niet maa zelf reflectie kan het grootste probleem zijn :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:15:22 #40
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115357228
klassiek voorbeeld, als je de date blijft afhouden en geen datum prikt dan weet je dat het hem niet zo veel intereseerd. Gaat nergens heen :P tenzij zijn andere vrouw er mee op houd
pi_115357251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:13 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

wat voor te hoge eisen stellen mannen dan? ik heb echt het gevoel dat vrouwen dat doen en ik helemaal niet maa zelf reflectie kan het grootste probleem zijn :P
Vooral aan uiterlijk...maar ik zie ook regelmatig het probleem dat ze niet willen dat een vrouw slimmer is, meer verdient, te zelfverzekerd of vrijgevochten is etc. Ik krijg wel eens het idee dat mannen snel geïntimideerd kunnen zijn (en nee, geld niet voor elke man, net als die eisenlijstjes ook niet voor elke vrouw geld)
pi_115357261
Nou, mijn lijstje is anders bijzonder klein. Voor mijn gevoel loop ik veel moois mis als ik van te voren al met een lijstje ga kijken of iemand voldoet. Al die eisen die we aan elkaar stellen zorgt er juist voor dat het zo moeilijk gaat. Doe niet moeilijk en ga er gewoon voor.
pi_115357317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Nou, mijn lijstje is anders bijzonder klein. Voor mijn gevoel loop ik veel moois mis als ik van te voren al met een lijstje ga kijken of iemand voldoet. Al die eisen die we aan elkaar stellen zorgt er juist voor dat het zo moeilijk gaat. Doe niet moeilijk en ga er gewoon voor.
Dat is het hem nou juist...ik vind mijn lijstje ook klein. maar denk dat menig man daar anders over denkt.
pi_115357417
De mijne bestaat uit 1 woord, that it. Die van jou?
pi_115357547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef Black_Rainbow het volgende:
De mijne bestaat uit 1 woord, that it. Die van jou?
Ip 6 woorden...maar komt op 1 woord neer "chemie"
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:18:56 #46
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115357555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vooral aan uiterlijk...maar ik zie ook regelmatig het probleem dat ze niet willen dat een vrouw slimmer is, meer verdient, te zelfverzekerd of vrijgevochten is etc. Ik krijg wel eens het idee dat mannen snel geïntimideerd kunnen zijn (en nee, geld niet voor elke man, net als die eisenlijstjes ook niet voor elke vrouw geld)
Ik zou een vrouw niet kunnen afschrijven omdat ze juist minder of meer verdient. Sowieso het is toch juist fijn als je partner meer verdiend en sterk is, scheelt ook een hoop gezeur, kan je beide part time gaan werken als er kinderen komen.
Aan uiterlijk zitten altijd eisen, wat mensen ook zeggen, maar je moet daarvoor eens goed in de spiegel kijken en dan heb je wel door wat wel en niet kan.
Intimiderend is een ander verhaal, maar als je als vrouw inderdaad zo sterk en zelfverzekerd bent dat je een man niet meer als een man kan laten voelen, zoek je dan eigenlijk niet iets wat je niet eens gebruiken kan en daardoor ook niet meer echt waarderen? Wie houd je dan voor de gek?
pi_115357701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan zitten we wel op 1 lijn, maar sta jij verder voor alles open? Is die klik afhankelijk van concrete eigenschappen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:21:29 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115357774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

1 woord, met een boekwerk van een gebruiksaanwijzing meestal :P want bescrijf maar eens waarom je dat met de ene man wel hebt en de ander niet
pi_115357796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Dan zitten we wel op 1 lijn, maar sta jij verder voor alles open? Is die klik afhankelijk van concrete eigenschappen?
Fysieke klik
Emotionele klik
Intellectuele klik

Alle drie vrij in te vullen...
pi_115357975
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

1 woord, met een boekwerk van een gebruiksaanwijzing meestal :P want bescrijf maar eens waarom je dat met de ene man wel hebt en de ander niet
Geen idee, dat is dan weer puur op gevoel. Niet iets wat je kan sturen in mijn beleving...je zou hoogstens nog even kunnen afwachten en aankijken of de klik wel ontstaat. Maar eerlijk is eerlijk, meestal weet je het binnen een paar minuten wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')