Vind ik wel, heeft niets te zien met Nederlands verlies (ik ben Belg), dit gaat gewoon nergens om, sowieso sporten met dieren vind ik al niet echt thuishoren op de spelen maar goedquote:
Ik heb dit eerder gezienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Deze 'sport' heeft echt een ernstig probleem als ze die jureringsmethoden niet gaan aanpakken, want die is echt onwaardig voor de Spelen.
Als het er nog bij zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar dus Cornelissen goud
Gaat Nederland sowieso overheen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Wel de 16de medaille = evenaring van Peking.
Over vier jaar steekt Edward ver boven Adelinde uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
We missen goud hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig de fokkers hebben nog meer verstand van curling dan van deze sport en nu zijn we allemaal boos.
dit dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig de fokkers hebben nog meer verstand van curling dan van deze sport en nu zijn we allemaal boos.
17e is er ook al met de hockeydames.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Wel de 16de medaille = evenaring van Peking.
Mooi tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Wilskracht het volgende:
Yes!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaat Nederland sowieso overheen.
Ja Fokkers weten alles vanaf een zolderkamer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Wilskracht het volgende:
En voor Bas Verwijlen, Henk Grol, Dex Elmont. Wie ben ik nog vergeten? Wat zullen we daar veel gouden medailles gaan halen zegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |