Gaat daar niet om gaat, gaat om het feit dat deze sport Olympisch is en pak em beet rolschaatsen nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig de fokkers hebben nog meer verstand van curling dan van deze sport en nu zijn we allemaal boos.
Ineens veel kenners van dressuur-jurering hier die het anders zienquote:
Duidelijk. In een kur heb je gewoon even rustpauzes. Epke kon ook even uitrusten midden in de oefening.quote:
Dressuur boeit me niet zo veel, maar dat springen vind ik wel vet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat mij betreft exit paardensport op de Olympische spelen.
Klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En voor Bas Verwijlen, Henk Grol, Dex Elmont. Wie ben ik nog vergeten? Wat zullen we daar veel gouden medailles gaan halen zeg
De paarden dan ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ze moeten eigenlijk in cognito rijden zodat de jury niet weet wie er rijdt. Allemaal een Boerka aan de volgende keer
Behalve als die rustpauzes cq. overgangen even compleet de mist ingaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Duidelijk. In een kur heb je gewoon even rustpauzes. Epke kon ook even uitrusten midden in de oefening.
Eindelijk een goede toevoeging van de NOS, een jurylid in de studio. Voegt veel meer toe dan al die andere analisten die daar normaal gesproken zitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:08 schreef Revanches het volgende:
De fouten waren in een grijs deel, geen onderdeel van een van de oefeningen, vertelt het int. jurylid in de studio van de NOS.
E is een omgekochte Nederlander. Duidelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef OmniRocket het volgende:
alleen het E-jury lid heeft Adelinde een hogere score gegeven.
Het F jurylid gaf Dujardin 92.1, anderen zat die meer in de buurt van de rest
Springen is wel leuk ja. Ik wil echter wel dat het paard de medaille krijgt. Die doet veel meer dan die klojo er bovenopquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Dressuur boeit me niet zo veel, maar dat springen vind ik wel vet.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En voor Bas Verwijlen, Henk Grol, Dex Elmont. Wie ben ik nog vergeten? Wat zullen we daar veel gouden medailles gaan halen zeg
Dus tussen de 'oefeningen' mag je zoveel mogelijk fouten maken als je wil?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:08 schreef Revanches het volgende:
De fouten waren in een grijs deel, geen onderdeel van een van de oefeningen, vertelt het int. jurylid in de studio van de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |