Je vergeet de koffiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Sessy het volgende:
*Schenkt een half kopje koffiemelk in en doet er 10 lepels suiker in*
Zo ongeveer?
Wat als ik (koffie) 'zwart' had besteld, was je dan met een 5l-blik Histor aan komen zetten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:18 schreef Sessy het volgende:
Maar je zei alleen dat je suiker en melk wilde!
Geen idee wat het is, maar ik ben fan, dus kom maar op met je teleologische uitlegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef Sessy het volgende:
Ik begrijp dat je een voorstander bent van de teleologische uitleg van mededelingen?
Op tijd en uur, jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef Sessy het volgende:
Ik begrijp dat je een voorstander bent van de teleologische uitleg van mededelingen?
Gelukkig vind je het zelf wel belangrijk dat je je geld krijgt...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:44 schreef awesome_noob het volgende:
Ik las het ja, haha,,
Ik had umh, vanmiddag al contact opgenomen, toen was het van brief, daarna nog en brief, en de rest ben ik weer vergeten.. xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt man, ik hou ook van jou...![]()
maar, nadat ik mijn geld heb gehad ( vorige week zaterdag) heb ik de beste man verteld dat ik ermee stop. wat hij overigens niet kon begrijpen..![]()
dus tja, bedankt voor de hulp van die paar mensen die niet alles en iedereen wouden kleineren =)
Vorige week zaterdag? En dan donderdag een topic openen over geld dat je nog moet krijgen? Je bedoelt waarschijnlijk afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef awesome_noob het volgende:
maar, nadat ik mijn geld heb gehad ( vorige week zaterdag)
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:30 schreef Mikkie het volgende:
Lijkt me duidelijk dat je genaaid bent. Goed dat je nu je centen hebt en bent vertrokken.
ja, dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag? En dan donderdag een topic openen over geld dat je nog moet krijgen? Je bedoelt waarschijnlijk afgelopen zaterdag.
Ik maakte hem duidelijk dat het niet mijn probleem was dat notabene zijn moeder op vakantie was en vertelde hem dat ik mijn brief al bijna af had.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Eenskijken het volgende:
Anti climax TS. geef ons wat meer informatie hoe je het heb opgelost dan?
En heb je ook extra vergoeding gekregen omdat je je eigen brommer hebt gebruik, benzinekosten etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |