Ik heb dezequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
Als ze allemaal als Deus Ex zouden zijn
Ik vond 'm erg tof. Alleen de eerste vier uur kende ik op mijn klompen omdat ik die al in een preview had gespeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Zelden zo een saai kut spel gezien
Loop van A naar B. Kom onderweg 5 hekken tegen, kijk 500 keer op je map, loop dan goed, kom toch weer een hek tegen. Ga die tunnel in die niet te zien is. Klim er uit. Kijk op je map. Je staat toch niet goed. Ga de tunnel weer in. Kom er uit op de juiste plek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg tof. Alleen de eerste vier uur kende ik op mijn klompen omdat ik die al in een preview had gespeeld
Zo ervaar ik het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Loop van A naar B. Kom onderweg 5 hekken tegen, kijk 500 keer op je map, loop dan goed, kom toch weer een hek tegen. Ga die tunnel in die niet te zien is. Klim er uit. Kijk op je map. Je staat toch niet goed. Ga de tunnel weer in. Kom er uit op de juiste plek.
herhaal dit 50289340 keer als je van A naar B Naar C Naar B en weer naar A gaat.
Ik wil mijn geld terugquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het nietMaar goed, smaak, etc.
Op gamescom wel wat leuke titels te doen. Ook wat mindere, maar goed, dat mag de pret niet drukken
Ik heb geen idee Qquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik nu doen vandaag? Werken ofzo? Het idee alleen al!
SCHANDALIG!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Q
Werd vanmorgen wakker en moest echt denken van "owja ik hoef niet op te staan "
Absoluutquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen alleen op maximaal volume praten? En dan ook nog met zo'n naar, fries accent. Mag ik ze slaan?
jeetje, heftig! Bavianen zijn vaak apen die aanvallen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou jongens ik heb me toch een spannend vakantiw verhaal!
Korte versie want mobiel typen zuigt: we werden aangevallen door een aap. ik ren in blinde paniek weg en val. daarbij verrek of scheur ik mijn enkelbanden (dat werd niet helemaal duidelijk in het ziekenhuis) en nu kan ik niet lopen en lig ik op bed
die aap was echt te eng. hij was zo groot als een middenformaat hond en had mega tanden
maar goed. liever met mijn enkel omhoog dan een apenbeet met een vleugje hondsdolheid geloof ik
ik verveel me nu welmaar daar is fok voor natuurlijk
toen hij met zijn ontblote tanden op ons afsprong lukte een foto maken niet echtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Geen foto van dat enge beest gemaakt? Wat was het precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |