daarom had ik ook nog niet gekeken....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb die film (nogsteeds) niet gezien. Is hij goed? Ik knap af omdat hij frans is -.-
Ik ga hem nog wel kijken hoor, vind het gewoon jammerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan boor je jezelf behoorlijk wat films door de neus.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ga hem nog wel kijken hoor, vind het gewoon jammer.
Dat is waar, hoor ook wel veel mensen erover. Denk dat ik hem volgende week in het vliegtuig bekijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.
Als de film echt goed is, maakt het niet uit in wat voor taal die gesproken word en wen je eraan voor je er erg in hebt.
kun je dat niet op afstand doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb weinig te doen op mijn werk op het moment maar toch moet ik overwerken
Ik kan namelijk pas iets doen als men is uitgelogd. Server problemen oplossen.
Dat word op het werk eten. Iets zoeken om te eten
ik noem een city of god!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Kluts het volgende:
Als de film echt goed is, maakt het niet uit in wat voor taal die gesproken word
Nee de server moet fysiek uitquote:
ook dat kan op afstand. hoe heet dat ook alweer? ben er al even uit. hp ilo geloof ik. integrated lights out of zo.quote:
Ja maar daar haal ik geen geheugen mee uit de machinequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ook dat kan op afstand. hoe heet dat ook alweer? ben er al even uit. hp ilo geloof ik. integrated lights out of zo.
Dat dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
hardware vervangen kan trouwens niet op afstand.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik noem een city of god!
http://www.imdb.com/title/tt0317248/
*noteert*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
ik vind deze een van de betere films die ik afgelopen tijd gezien heb: http://www.imdb.com/title/tt0756683/
Al een paar jaar een absolute favoriet. Heb hem de eerste keer 2x achter elkaar gekekenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
ik vind deze een van de betere films die ik afgelopen tijd gezien heb: http://www.imdb.com/title/tt0756683/
geniaal hoe ze die film zo boeiend hebben weten te maken als je de set ziet. erg erg knap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al een paar jaar een absolute favoriet. Heb hem de eerste keer 2x achter elkaar gekeken
nooit gezien, ging toch over een of andere nucleaire aanval?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! Ik vond 't ook zéker de moeite waard. Geen OMGWTFBBQ maar gewoon echt meer dan alleen vermakelijk. Ben benieuwd hoe ze seizoen 2 (die er écht wel gaat komen) in gaan vullen. Hoop niet dat het een tweede Jericho gaat worden. Eeuwig zonde dat dát ooit gecancelled is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |